Strona 6 z 8 PierwszyPierwszy ... 45678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 72

Wątek: Nie chodzi na wszystkie gary, czuc benzyne

  1. #51
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    1,309
    BMW
    było e32 735 1986r lpg e34 535i lpg 1991,730v8 manual 1992_sekwencja jest BMW e32 735is Italian milf
    Skąd
    rogi/krosno
    Cytat Zamieszczone przez jpj Zobacz posta
    Pytanie mam. Czy komp od wersji z bez EMLa będzie taki sam jak z EMLem?
    Nie ukrywam, że podmieniłbym również koma (leży mi z rozbitej zielonej), ale nie chcę niczego "upalić".
    na 99% nie będzie to samo

  2. #52
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2014
    Posty
    152
    BMW
    e32 735i 91r
    Skąd
    POLSKA
    Zastanawia mnie czy przypadkiem zatkany katalizator nie skutkował by takimi objawami jak są w moim aucie (podczas gwałtownego dodawania gazu szarpie, wolno wchodzi na obroty, nie równo pracuje na jałowym).
    Wymontowałem dzisiaj katalizator, zaglądam do niego od strony tłumika środkowego i wygląda jak nowy. Zatkałem otwór po lambdzie , jeden od kolektora dolotowego i dmuchnąłem w drugi.. nie wyczułem żadnego oporu... :/(nie mam pojęcia czy taki opór jest wyczuwalny przy zatkanym kat.) Według licznika auto ma przebieg 340 tys.. katalizator wygląda jak oryginalny (cały mosiężny). Wydaje mi się zę przy takim przebiegu i przy LPG powinien być już wykończony..
    Co sądzicie..

  3. #53
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    965
    BMW
    e32 m30b35
    Skąd
    zachpom kalisz pom
    Blog
    1
    odkrec w pol tlumniki i poswiec w kata bedziesz wszystko wiedzial po co gdybac jak to 5 minut roboty

  4. #54
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2014
    Posty
    152
    BMW
    e32 735i 91r
    Skąd
    POLSKA
    "Wymontowałem dzisiaj katalizator, zaglądam do niego od strony tłumika środkowego i wygląda jak nowy. Zatkałem otwór po lambdzie , jeden od kolektora dolotowego i dmuchnąłem w drugi.. nie wyczułem żadnego oporu... " rozumiem że katalizator jest ok..??

  5. #55
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2014
    Posty
    152
    BMW
    e32 735i 91r
    Skąd
    POLSKA
    Nie miał nikt do czynienia z zatkanym katalizatorem??

  6. #56
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Bingo
    Dołączył
    May 2014
    Posty
    401
    BMW
    E46 320Ci ,A8 D3 4,2
    Skąd
    Harklowa

    Post

    Miałem zapchany kiedyś kat w E39 - auto jechało max 60 km/h przy pełnym bucie,pod maską skwierczało a kolektor wydechowy był czerwony :)
    Twoje objawy nie pasują do tej przyczyny raczej coś z zapłonem może? Co do trwałości kata to pewnie już kiedyś był wymieniany - za granicą to normalne tylko u nas się je wycina albo wybija :)
    Ostatnio edytowane przez Bingo ; 04-12-2014 o 19:36

  7. #57
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2014
    Posty
    152
    BMW
    e32 735i 91r
    Skąd
    POLSKA
    Dzięki za info.. więc chyba kat. odpada :)

  8. #58
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2013
    Posty
    23
    BMW
    E32 735iA
    Skąd
    Kraków
    Czesc. Miałem identycznie dosłownie - przepustnica. Jeśli nie masz EML, to czyszczenie i adaptacja, jeśli EML to wymiana modułu. Pozdrawiam

  9. #59
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2014
    Posty
    152
    BMW
    e32 735i 91r
    Skąd
    POLSKA
    Wymontowałem dzisiaj silnik krokowy. Nie zacina się, zmierzyłem opory na i wszystko ok. Podłączyłem go i przekręciłem kluczyk w 2gą pozycję (kontrolki świecą) i przepustnica w krokowym całkowicie się zamknęła. Wymontowałem przepustnicę (na kolektorze dolotowym), wyczyściłem ustawiłem że już bardziej nie może się domknąć. Sprawdziłem czy działa ten czujnik przy przepustnicy. Odpalam auto (silnik zimny) i nic się nie zmieniło tzn. zaraz po odpaleniu trochę nierówno chodzi, obroty 960 (nie falują), po nagrzaniu cały czas trzyma 960. Gdy gwałtownie dodam gazu dusi się i ciężko wkręca ale po odpuszczeniu obroty normalnie spadają do 960. Zrobiłem jeszcze test z krokowcem tzn. przy zapalonym silniku odpiołem zasilanie i nic się nie zmieniło w pracy silnika. Przy delikatnym stukaniu w krokowy obroty spadają (po prostu przymyka się ta przepustnica).
    Udało mi się uzyskać obroty rzędu 700 i silnik ładnie pracował ale nadal przy dodaniu gwałtownie gazu dusił się. Podłączyłem następnie krokowca zapaliłm auto (obroty 960) odłączyłem zasilanie krokowego i zgasiłem silnik.
    Spowodowało to ze po delikatnym wymontowaniu krokowego widziałem w jakim stopniu jest otwarta przepustnica w nim. Jest to ok 25% (a obroty 960)
    Dodam jeszcze ze szukałem nieszczelności dolotu spryskując gdzie się dało cockpit spray'em
    Co jeszcze może być przyczyną takich obrotów ?? W teście spalanie 3.6 l/h

    Pozdrawiam i życzę Wszystkim Wesołych Świąt

  10. #60
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    1,309
    BMW
    było e32 735 1986r lpg e34 535i lpg 1991,730v8 manual 1992_sekwencja jest BMW e32 735is Italian milf
    Skąd
    rogi/krosno
    napiszę tak jak na ciepłym masz takie spalanie to jest za wysokie (u mnie mam od 2.2 do 2.6l/h) a tps masz napewno dobrze ustawiony??

Podobne wątki

  1. bmw e38 740 m62 4.4 POMOCY PRZESTAŁ PALIĆ NA WSZYSTKIE GARY
    Przez wojtas23011990 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 17-02-2016, 16:06
  2. [silnik] Silnik nie pali na wszytkie gary
    Przez Artur111222 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 26-10-2012, 11:40
  3. Ogrzewanie e38 - czuc glikol
    Przez staszek w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 09-10-2012, 08:06
  4. Po przełączeniu na gaz nie chodzi na wszytkie gary:(
    Przez przemek22 w dziale LPG / CNG
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 02-12-2010, 07:53
  5. Auto nie pali na wszystkie gary :|
    Przez MastaKleszcz w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 30-03-2008, 08:27

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •