Podepnę się pod temat. Też mam problem z nierówną pracą mojego M30B35, na biegu jałowym słychać "ciuchanie" z wydechu, śmierdzi niedopalonym paliwem, a jak się przełączy na gaz to czuć gaz. Pozatym trzęsie się buda, ale silnik pracuje na każdym cylindrze, po ściśnięciu węży od gazu na każdym jest ta sama różnica, jak do tej pory z zapłonu wymieniłem świece, były czarne, czyżby lambda? Na gazie dymi na biało i ma według mnie mało mocy z dołu.
Po odpięciu przepływki prawie zdycha, ale nie wiem czy zdechnie bo dodawałem gazu i strzelała, ale jakoś się wkręcała, a później chodziła na wolnych, czy to prawidłowa reakcja?
Przepustnice mam z EML. Nie chcę wymieniać całego zapłonu po kolei bo z tego co się naczytałem to w bardzo wielu przypadkach nic nie dało, a ja nie mam tysiąca czy dwóch na wyrzucenie. Jeździ bez problemu, podczas jazdy nie ma jakichś szarpnięć czy coś, bez problemu osiąga 180 i nic sobie z tego nie robi. Czy po podpięciu pod komputer wykaże mi na przykład awarię czujnika temperatury zasysanego powietrza? Gdzieś czytałem że to może być przez to. Poza tym przy odpaleniu na zimnym łapie 1200 obrotów i po sekundzie spada na ok.700, tak ma być?
Jak trzeba to jutro mogę nagrać filmik jak odpala i chodzi na zimnym. Proszę o pomoc, bo ja nie mam pojęcia co to może być. :(