Strona 5 z 8 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 72

Wątek: Nie chodzi na wszystkie gary, czuc benzyne

  1. #41
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    1,309
    BMW
    było e32 735 1986r lpg e34 535i lpg 1991,730v8 manual 1992_sekwencja jest BMW e32 735is Italian milf
    Skąd
    rogi/krosno
    jedz do innego mechania który ma miarodajny sprzęt,jak jest iskra i paliwo i sprężanie to musi chodzić pzdr

  2. #42
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    56
    BMW
    m30b35
    Skąd
    Polska
    zobaczymy co z tego wyjdzie
    Ostatnio edytowane przez Vide Cul Fide ; 03-08-2014 o 22:21

  3. #43
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    1,309
    BMW
    było e32 735 1986r lpg e34 535i lpg 1991,730v8 manual 1992_sekwencja jest BMW e32 735is Italian milf
    Skąd
    rogi/krosno
    aa zmieniałeś miejscami świece?? iskra ok? kopułka palec?

  4. #44
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    56
    BMW
    m30b35
    Skąd
    Polska
    Świece zmieniałem komplet, po wymianie też zamieniałem miejscami- nic nie dało. Iskra ok na wszystkich cylindrach taka sama. Palec i kopułkę wyczyściłem dzisiaj, mało zużyte, może z rok mają, też 0 poprawy. Na prawdę nie wiem co to może być, może rozrząd?

  5. #45
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    56
    BMW
    m30b35
    Skąd
    Polska
    Odgrzeję temat. Dalej nie uporałem się z pracą silnika. Podsumowując wymienione są już: palec i kopułka (bosh), przewody zapłonowe i świece (ngk), czujnik położenia wału bo padł, pompa paliwa podmieniona, wyregulowane zawory, kompresja w okolicach 12bar, nieszczelności na kolektorze nie ma. Efekt wymian jest zerowy. Podłączany pod komputer niby wszystko ok, przepływomierz daje dobry sygnał.
    Silnik nierówno pracuje, telepie budą, śmierdzi paliwem. Różnica w pracy na gazie czy benzynie jest bardo niewielka.Dodam, że przy zapłonie nie świeci się kontrolka EML, czasem zapali się podczas pracy silnika, ale nie ma różnicy w pracy czy też reakcji na pedał gazu. Zgaśnie albo sama z siebie albo po zgaszeniu i odpaleniu. Po ściśnięciu węża od gazu na 5 cylinder nie ma różnicy w pracy silnika. Co może być pomieszane? Co zauważyłem to przewody gazowe od wtryskiwaczy idą następująco w-wtryskiwacz, c-cylinder
    1w-1c 2w-2c 3w-3c 4w-5c 5w-4c 6w-6c, są 2 listwy po 3 wtryskiwacze. Czy ta zamiana między 4 a 5 cylindrem może powodować takie cuda też na benzynie i czy tak ma być? Czy może być coś pomieszane w kablach do wtryskiwaczy benzynowych przez podłączone do nich kable od gazu?

    Pozamieniałem przed chwilą przewody gazowe, teraz jest po kolei 4 wtrysk to 4 cylinder, 5 wtrysk to 5 cylinder. Wychodzi na to, że coś jest z wtryskiwaczem, bo teraz nie ma reakcji na 4 cylindrze. Zamieniałem nawet kostki na tych dwóch wtryskiwaczach ze sobą i dalej nie było reakcji na 4 cylindrze. Jeżeli już wiem że coś jest nie tak z tym jednym wtryskiwaczem to dlaczego na benzynie pracuje praktycznie tak samo? Spotkał się ktoś z czymś podobnym?

    Edytuj posty!
    Ostatnio edytowane przez Anatol ; 18-11-2014 o 20:39

  6. #46
    Zaawansowany Użytkownik Awatar jpj
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    821
    BMW
    E32/E46/4R
    Skąd
    PL
    Cytat Zamieszczone przez krzycholina Zobacz posta
    Po kupnie auto chodziło dosyć dobrze. Ładnie przyśpieszało, tylko jak był zimny nierówno chodził. Wydaje mi się że znacznie pogorszyło się po wymontowaniu lambdy i ponownym montażu. Jest to możliwe?? Jutro się nim przejadę i zobaczę jak się zachowuje. Jakie ten silnik (m30b35) powinien mieć obroty, takie jak na filmie??
    Drugi film,
    silnik nadal zimny (drugie zapalenie), chodzi na benzynie.
    https://www.youtube.com/watch?v=HpLs...ature=youtu.be
    Cześć,

    mam podobny problem. Powiedz mi czy doszedłeś już do tego co było przyczyną tej nierównej pracy? Czy po nagrzaniu silnika ustępuje Ci ten objaw? Na PB i LPG jest to samo do 70-80 stopni temp wody? Czy zmiana sondy pomogła? Szczerze to cały układ zapłonowy jest u mnie tip top włącznie z czujnikami ASO. Pozostaje mi jeszcze właśnie sonda do wymiany (ma 4 lata - kupiona w ASO), ale przed tym chciałbym się upewnić czy to na pewno będzie to. Niestety podpinając się pod 2 kompy nie wyskoczył mi jej błąd :/

  7. #47
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2014
    Posty
    152
    BMW
    e32 735i 91r
    Skąd
    POLSKA
    Witam.
    Co do pytania czy wymiana lambdy w moim przypadku pomogła to odpowiedź brzmi nie:/.
    Silnik po zapaleniu na pb chodzi dosyć nierówno i czuć benzynę w spalinach. Im bardziej się rozgrzewa tym równiej pracuje z tym że nigdy nie jest idealnie(bp czy lpg ). Zaraz po zapaleniu (zimny) ma problemy z wchodzeniem na obroty(widać na ww filmie) objaw stopniowo maleje w miarę nagrzewania ale nawet jak jest ciepły podczas jazdy dodając gwałtownie gazu dusi się i szarpie. Obroty na jałowym w DIS'ie utrzymują się na 960 (wg mnie za wysokie). Raz dis wywalił mi „Mixture at the oxygen sensor control is to rich. Oxygen sensor control cannot make mixture any leaner because limit has already bean reached. Fault not currently present not been detected for 4 starts. detected at: engine speed 960rpm, load signal 2,5ms”
    Silnik krokowy wyczyszczony, przepływka sprawdzona włącznie z czujnikiem temp powietrza, świece kopułka kable ok, wymieniony rozrząd + regulacja zaworów, nowa org. lambda, sprawdzony reulator ciśnienia paliwa(trzyma 3.0bar), kilkakrotnie komp resetowany przez zwarcie klem
    Chcę wymontować wtryski i dać do sprawdzenia bo już nie mam pomysłów co może być przyczyną tych objawów.
    Może ktoś ma jeszcze jakieś sugestie.
    Pozdrawiam Krzysiek.

  8. #48
    Doświadczony Użytkownik Awatar nino
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    1,456
    BMW
    E32 735
    Skąd
    Katowice
    Próbowałeś podmienić komputer od silnika? Obroty są za wysokie.

  9. #49
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2014
    Posty
    152
    BMW
    e32 735i 91r
    Skąd
    POLSKA
    Kompa nie podmieniałem bo nie mam dojścia do innego..

  10. #50
    Zaawansowany Użytkownik Awatar jpj
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    821
    BMW
    E32/E46/4R
    Skąd
    PL
    Pytanie mam. Czy komp od wersji z bez EMLa będzie taki sam jak z EMLem?
    Nie ukrywam, że podmieniłbym również koma (leży mi z rozbitej zielonej), ale nie chcę niczego "upalić".
    Ostatnio edytowane przez jpj ; 23-11-2014 o 11:29

Podobne wątki

  1. bmw e38 740 m62 4.4 POMOCY PRZESTAŁ PALIĆ NA WSZYSTKIE GARY
    Przez wojtas23011990 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 17-02-2016, 16:06
  2. [silnik] Silnik nie pali na wszytkie gary
    Przez Artur111222 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 26-10-2012, 11:40
  3. Ogrzewanie e38 - czuc glikol
    Przez staszek w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 09-10-2012, 08:06
  4. Po przełączeniu na gaz nie chodzi na wszytkie gary:(
    Przez przemek22 w dziale LPG / CNG
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 02-12-2010, 07:53
  5. Auto nie pali na wszystkie gary :|
    Przez MastaKleszcz w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 30-03-2008, 08:27

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •