Strona 2 z 8 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 72

Wątek: Nie chodzi na wszystkie gary, czuc benzyne

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Początkujący Użytkownik Awatar Kaszana
    Dołączył
    May 2013
    Posty
    88
    BMW
    e32 735i 91r.
    Skąd
    Kluczbork
    Dzis pogrzebalem znowu przy aucie i nastapil maly przelom :) Podczas gdy silnik pracowal odkrecilem korek od wlewu oleju (leciutko zafalowal a potem wrocil do normy) i auto 'ozylo' :-O
    Korek zamkniety a auto chodzi jak narazie okej. Problem pewnie wroci a nie chce co jakis czas odkrecac korka zeby auto sie nie dusilo. To nie rozwiazanie.

    Co to moze oznaczac?

    Jakub nie moglem sie ich dzis dopatrzec jakos, moze dlatego, ze juz pozno bylo :\ Na realom tez ich nie widzialem.
    Ostatnio edytowane przez Kaszana ; 31-10-2013 o 17:08

  2. #2
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2013
    Posty
    93
    BMW
    e36 325 e36 320i e38 728i
    Skąd
    Prawie Nakło
    moją skromną opinią niedrożność odmy lub jej połaczen lub miales nieszczelny korek i teraz go uszczelnilo

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    965
    BMW
    e32 m30b35
    Skąd
    zachpom kalisz pom
    Blog
    1
    jak masz orginalna odma to masz taki wezyk
    http://www.realoem.com/bmw/showparts...45&hg=11&fg=15
    idzie on na dol do kolektora

  4. #4
    Początkujący Użytkownik Awatar Kaszana
    Dołączył
    May 2013
    Posty
    88
    BMW
    e32 735i 91r.
    Skąd
    Kluczbork
    Korek jest nowy, szczelny. I wlasnie to, ze sam spowodowalem nieszczelnosc odkrecajac go podczas gdy silnik pracowal dalo pozytywny efekt :o

    Chodzi Ci o ten mały wężyk (nr 3 i 4 na rysunku) ? Kurde jak ja to niby przeczyścić mam :x

    Czy jeśli faktycznie jest on zawalony syfem mógł spowodować takie objawy?

  5. #5
    Początkujący Użytkownik Awatar Kaszana
    Dołączył
    May 2013
    Posty
    88
    BMW
    e32 735i 91r.
    Skąd
    Kluczbork
    Odświeżam temat ponieważ problem dalej występuje. Mój post wyżej gdzie mowa o odkręceniu korka był chybiony...

    Trochę konkretnego info:

    Zrobiono/wymieniono:

    Czujnik temperatury silnika
    Kopulka + Palec
    Kable WN
    Świece
    Gume przeplywomierza
    Gume odpowietrzajaca od pokrywy zaworow
    Regulacja zaworow

    Zaraz po odpaleniu auto kuleje, tak jakby nie na wszystkie gary, szarpie, czuc benzyne, srednie spalanie na kompie 39,5l na 100km

    Wystarczy, ze przejade kawalek, auto sie nagrzeje i problem znika.

    Dodam, że po zakupie tego nie było. Jak jednego dnia auto zaczeło kuleć i zgasło dwa razy na drodze tak trzyma się ta nierówna praca go do dziś....

    Panowie co w m30 może tak mieszać na zimnym silniku? Już nie wiem gdzie szukać...
    Ostatnio edytowane przez Kaszana ; 28-03-2014 o 14:42

  6. #6
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Marcin-e32
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    557
    BMW
    E32 '92 735i
    Skąd
    Poznań
    A co z Twoją sondą lambda? Sprawdzałeś ją?
    --------------
    Pozdrawiam,
    Marcin

  7. #7
    Początkujący Użytkownik Awatar Kaszana
    Dołączył
    May 2013
    Posty
    88
    BMW
    e32 735i 91r.
    Skąd
    Kluczbork
    Przypuszczam, że pewnie będzie nadawać się do wymiany. Musiał bym auto pod komputer podpiąć. Ale czy sonda mogła by na zimnym silniku siać takie spustoszenie?

    Wstawiam swój film dla lepszego zobrazowania:



    A tutaj ktoś z podobnym problemem:



    Z tego co wyczytałem człowiek ten wspominał o pompie i filtrze paliwa. Może w tym kierunku szukać?
    Ostatnio edytowane przez Kaszana ; 28-03-2014 o 20:01

  8. #8
    Zaawansowany Użytkownik Awatar capoZe32
    Dołączył
    Feb 2012
    Posty
    674
    BMW
    750iL (not LPG)
    Skąd
    Poznań
    Blog
    4
    Cytat Zamieszczone przez Kaszana Zobacz posta
    Z tego co wyczytałem człowiek ten wspominał o pompie i filtrze paliwa. Może w tym kierunku szukać?
    Filtr paliwa nie zaszkodzi wymienić...

    Co do pompy to skoro na gazie masz ten sam i gorszy objaw to raczej ona odpada...

  9. #9
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2013
    Posty
    43
    BMW
    e32 730i
    Skąd
    Warszowice
    Kolego masz tam automat? Mi tak kuleje na wolnych obrotach na P , wrzucam jakikolwiek inny bieg i obroty się trochę podnoszą i idzie równo .

  10. #10
    Zaawansowany Użytkownik Awatar capoZe32
    Dołączył
    Feb 2012
    Posty
    674
    BMW
    750iL (not LPG)
    Skąd
    Poznań
    Blog
    4
    Cytat Zamieszczone przez remus42 Zobacz posta
    Kolego masz tam automat? Mi tak kuleje na wolnych obrotach na P , wrzucam jakikolwiek inny bieg i obroty się trochę podnoszą i idzie równo .

    To jest manual, widać, że na zegarach nie ma P/D/R...

Podobne wątki

  1. bmw e38 740 m62 4.4 POMOCY PRZESTAŁ PALIĆ NA WSZYSTKIE GARY
    Przez wojtas23011990 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 17-02-2016, 16:06
  2. [silnik] Silnik nie pali na wszytkie gary
    Przez Artur111222 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 26-10-2012, 11:40
  3. Ogrzewanie e38 - czuc glikol
    Przez staszek w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 09-10-2012, 08:06
  4. Po przełączeniu na gaz nie chodzi na wszytkie gary:(
    Przez przemek22 w dziale LPG / CNG
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 02-12-2010, 07:53
  5. Auto nie pali na wszystkie gary :|
    Przez MastaKleszcz w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 30-03-2008, 08:27

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •