Cytat Zamieszczone przez marek1132
Pamiętaj,jak będziesz dokręcał śróbę od od tulei auto powinno stać na kołach,chodzi w tym wszystkim o to aby tuleja miała odpowiedni skok do góry i na dół,jeśli dokręcisz tuleje przy maksymalnie opuszczonym kole(auto podniesione) to skracasz jej żywotność,wielu mechaników o tym zapomina.
Święte słowa, najlepiej po prostu najechać na kanał lub najazd i dociągnąć tuleje wahaczy w pozycji spoczynkowej, aby nie były w ciągłym naprężeniu. Jeśli już mówimy o żywotności, to w przypadku wahaczy nieoryginalnych zwróć szczególną uwagę na osłony gumowe sworznia. Tanie podróbki mają najczęściej nałożone tandetne gumki, które nie zapewniają prawidłowej osłony przegubu w pełnym zakresie pracy wahacza, a przy okazji szybko się przecierają. Czasem po prostu warto przełożyć stare osłony, ale z fabrycznych elementów.