Tak jak w temacie , podpowie mi ktoś o co w tym chodzi ?
Rozkodowałem sobie vin i to mi wyskoczyło
Tak jak w temacie , podpowie mi ktoś o co w tym chodzi ?
Rozkodowałem sobie vin i to mi wyskoczyło
wydajniejszy alternator (chyba)
Chodzi o to że w autku powinieneś mieć alternator BOSCH 140A
A nie masz może dodatkowego akumulatora?
Nie . a gdie powinien być drugi ?
W bagażniku po prawej stronie za boczną osłoną jeśli jest. Ale to o co kolega pytał dotyczy alternatora. Mam u siebie tak samo po rozkodowaniu VIN i mam BOSCH-a 140A a kumpel nie ma tego i ma VALEO 100A a konfiguracje opcji mamy praktycznie identyczną
2 akumulator przy webasto pzdr
ja nie mam webasto a też mam siniejsze zasilanie prądem... jaki drugi akumulator ? o czym ty mówisz ? :D
Moim zdaniem wcale nie o alternator się rozchodzi a o bardziej rozbudowaną wiązkę elektryczną. Miałem tą opcję w E34 do której dokładałem sporo wyposażenia. Duże OBC podeszło plug&play. Podobnie jak podgrzewane przednie fotele i halogeny przednie (instalacja w zderzaku, wystarczyło wymienić przełącznik i włożyć przekaźnik w gniazdo). Z całą pewnością była też instalacja do tempomatu, ale jego akutat nie dokładałem. Wiem, że inni mieli problemy bo musieli kłaść/przerabiać instalację przy dokładniau wypasu a u mnie wszystko było. Aż się wtedy dziwiłem. I to w podstawowym 520i M50 z początku produkcji.
Tłumaczenia w ETK w wielu przypadkach można o kant d... potłuc. Lepiej bazować na oryginalnej pisowni.
Ostatnio edytowane przez qba ; 23-10-2013 o 12:50