Na pewno nie ;-) Stosowałem u siebie i u mojej Pani w TDSie. U niej o dziwo silnik pozbył się wycieków po zabiegu, mimo, że zalałem pełny syntetyk, a wcześniej był półsyntetyk i ciekło zewsząd...
Na pewno nie ;-) Stosowałem u siebie i u mojej Pani w TDSie. U niej o dziwo silnik pozbył się wycieków po zabiegu, mimo, że zalałem pełny syntetyk, a wcześniej był półsyntetyk i ciekło zewsząd...
W moim nic nie ciekło ;-) Uległa poprawie świadomość, że mam mniej nagarów i nowy olej nie będzie musiał ich wypłukać. Ostatnio dolałem NULON, o którym wcześniej pisałem, ale jeszcze testuję i napiszę na jego temat osobnego posta. Powiem tylko, że kiedyś stosowałem z zadowoleniem i teraz też się nie zawiodłem.
Hmm, mnie ciągle męczy opcja, że resztki płukanki zmienią mi parametry nowo wlanego oleju :)
Odświeżę...
a wymieniałeś uszczelki miski olejowej może? Obie? Jedną?
bo chciałem dopytać jak jest z dostępnościa czy koniecznie trzeba podnosić silnik do góry
Ostatnio edytowane przez korzeń ; 27-05-2014 o 13:39
xxxxxxxxxxx (MOD edit) dysponuję blokadami rozrządu M60, M62, M62TU