na sam pierw zrób z vanosem porządek bo będziesz miał potem wymianę silnika jak coś pierdyknie. błędy 202 203 mogą być powodowane przez wtryskiwacze, Sprawdź je najpierw poprzez sprawdzenie jaki opór mają piny na wtryskiwaczach. Jeśli przekroczą 18 ohmów to kwalifikują się na wymianę ze względów elektrycznych, jest jeszcze jedna opcja, a mianowicie mechaniczna wtryskiwacza bo z racji tego że masz LPG to mogą być zatkane i powiem jeszcze że żadna chemia do czyszczenia wtryskiwaczy nic nie da bo one nawet nie lubią tejże chemii. Ja osobiście jak tylko odbiorę auto od mechanika (bo ciągle wypada zapłon na 6 cylindrze i nie był to wtryskiwacz) wywalam LPG na dobre bo przez nie są problemy które nie niosą ze sobą oszczędności.

aha i jeszcze jedno. parametr roughness pokazuje w skali rzeczywistej jak pracują cylindry a nie jak pracują wtryskiwacze !
Po tym parametrze dowiesz się (zanim ECU odnotuje wypadający zapłon) na którym cylindrze występuje niesprawność.