Branie silnika wysokoprężnego w aucie segmentu F jest dla mnie niewytłumaczalne.
Branie silnika wysokoprężnego w aucie segmentu F jest dla mnie niewytłumaczalne.
Bawię się trochę w diagnostykę komputerową i "stałymi klientami" są właśnie właściciele diesli. Standardem są wtryski w opłakanym stanie i problemy typu (nagle traci moc). Kiedyś mechanik mówił mi, że to diesle utrzymują warsztat :) Druga sprawa to kwestia przebiegu. Na allegro wszystkie mają 200 tys ale np ostatnio sąsiad kupił 3 letnią Jariskę w dieslu z nalotem 200 tys- rewelacyjny stan i wygląd. Jeszcze w to, że mały pierdzioch na ropę jeździł mało (bliżej 20 niż 30 tyś w roku) jestem w stanie uwierzyć. 7er w dieslu woziła prezesa po całych Niemczech. Od tego mocniejszego diesla bym całkiem uciekał- jak widzę ogarnięcie niektórych warsztatów by moim m52b28 to lepiej nie iść w nietypowe konstrukcje. Jeśli ktoś zamierza kupować ropę na stacji, to ja bym się nie zastanawiał i szedł w benzyniaka- ewentualnie go zagazował. Co prawda dobra instalacja nie jest tania a i do fachowca czasem jest kawałek, to uważam, że jest to dużo lepsze rozwiązanie niż diesel.
Co do wyboru e60 vs e65 to trzeba zwrócić jeszcze uwagę na klika tematów. Moim ideałem auta jest mocne v8 z gazem, kombi w manualu. Siódemy takiej nie znajdę a mimo to często spoglądam w stronę tych aut. Jak kiedyś rozmawiałem z mechanikiem, to mi powiedział, że takie auto jest fajne jak się go nie ma :P Nie czarujmy się, większość ludzi w tym kraju jeździ samochodami na które ich nie stać co mocno odbija się na serwisie auta. Piątka jest znacznie bardziej popularnym autem. Na dobrą sprawę jeżdżę głównie sam, jakieś 10% moich tras pokonuje z żoną i malutkim synem (on nie narzeka na brak miejsca na nogi). W 7er bałbym się kosztów wymiany tych lepszych amorów, aktywnego drążka stabilizatora itp elementów. Kupując taki samochód nie chciałbym, żeby koszy serwisu psuły radochę z jego posiadania.
Kolego nie wiem co za samochody przyjeżdżają do Ciebie i co ich właściciele robią z nimi że to głównie diesle może renault albo coś...Ja sam osobiście przejechałem e 39 3.0D ok 170 tyś kilometrów i nic w silniku mi nie padło a samochód miał co najmniej 300 tysi przebiegu jak go sprzedawałem. Także nie wiem gdzie powstają takie historie....
Tu masz odpowiedz MC1 co do twojego wcześniejszego posta :)
po prostu każdy ma inny punkt widzenia - ja mam właśnie taki, że nie kupił bym 7er w dieslu, Ty zachwalasz i Tobie pasuje, ale i tak decyduje autor wątku więc nie ma się co kłócić
A zdanie nawet odmienne od twojego mam prawo wygłosić i właśnie to robię
https://7er.pl/signaturepics/sigpic836_6.gif SIEDEM GRZECHÓW GŁÓWNYCH !!!
____________________________________________
ex - BMW E38 728i cossmosschwarz metallic
ex - BMW E66 745 Li black metallic
ex - BMW F02 750Lix sophistograu metallic
Ok kolego gdybym chciałbyć uszcypliwy (a nie chcę) to napisałbym że "w aucie segmentu F zakładanie gazu jest niewytłumaczalne" i tyle....:-)
@Adasio nie chcę się kłócić i oczywiście zgadzam się że jeden woli benzyna a drugi diesla tylko pisanie że diesel jest za słaby to nieporozumienie....
Ostatnio edytowane przez MC1 ; 13-10-2013 o 14:40
to trochę pytanie z rodzaju co było pierwsze - jajko czy kura?
Dla Ciebie nieporozumienie, dla mnie nieporozumieniem jest auto tej klasy w dieslu i żaden z nas 2 nie przekona do swoich racji, zatem zostawmy to jak jest,
a autor wątku niech kupuje co chce,
i zrozum jedno; NIE MUSZE powtarzam NIE MUSZE mieć takiego samego zdania jak TY i zrozum to że ludzie mogą myśleć inaczej niż Ty i że mam do tego pełne prawo
Na forum panuje dziwne zachowanie użytkowników - "każda pliszka swój ogonek chwali"
Masz diesla i uważasz że jest mega i najlepszy,może jest ale dla ciebie, dla mnie nie jest i nie wmawiaj mi że jest inaczej bo skoro ja wole PB to nie mów mi proszę że diesel jest najlepszy
bo i tak mnie nie przekonasz
Zatem jak widzisz takie gadki sensu nie maja i każdy kupuje takie auto jakie jemu pasuje - to sprawa indywidualna i dla mnie diesel jest za słaby zwłaszcza 3,0 i nic tego nie zmieni
pozdrawiam i bez urazy :)
https://7er.pl/signaturepics/sigpic836_6.gif SIEDEM GRZECHÓW GŁÓWNYCH !!!
____________________________________________
ex - BMW E38 728i cossmosschwarz metallic
ex - BMW E66 745 Li black metallic
ex - BMW F02 750Lix sophistograu metallic
Adasio a Ty dalej swoje...Czy ja gdzieś napisałem że diesiel jest najlepszy i że chcę Ciebie do niego przekonać i zmuszam Ciebie do takiego myślenia. Wyraznie napisałem że jeden woli to a drugi to więc o czym piszesz .....Chodzi tylko o stwierdzenie za słaby. To podkreślanie NIE MUSZĘ NIE MUSZĘ po co to??? przecież ja Ciebie nie namawiam do zmiany zdania. Także Adaś ochłoń i podejdz do tego na spokojnie...pozdrawiam i bez urazy ;)
@Euro_tuned spoczko to był taki luzny wywód nie piję do ciebie :-)
co do wyboru modelu powiem na przykladzie mojego szefa, mial e60 po lifcie z mega wypasem i mu ja zajumali w polsce z pod domu. kupil 7 z 2004 roku i nie moze uwierzyc ze taka roznica jest w komforcie. jedynie co moze byc na minus 7 to tyle ze nic nie przewieziesz wiekszego choc nie po to jest takie auto, i sama jest wielka wiec mi na przyklad nie miesci sie do garazu i parkingi podziemne w centrach miast to robili u mnie chyba 20 latemu na golfa i czasami nawet nie idzie wjechac bez cofania lamania sie jak tirem i kombinowania a 5 daje rade za pierwszym razem.
koszty utrzymania podobne no i jeszcze wydaje mi sie ze 5 znacznie latwiej sprzedac pozniej