Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy ... 4567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 69

Wątek: Drgania kierownicy przy 80km/h

  1. #51
    Zaawansowany Użytkownik Awatar mcdziubek
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    648
    BMW
    Ex E38 740i 4.4 - F10 528i 3.0
    Skąd
    Windsor and Slough
    Blog
    1
    Zrobiłem od ostatniej wymiany wahaczy moze 800 kilometrów.

    Auto ostatnie 3 tygodnie w zasadzie stało. Odpalam silnik 2 razy w tygodniu.

    Bylem z rodziną na farmie 3 tygodnie temu, 80 kilometrów od nas i gdy wracaliśmy to już zacząłem czuć drgania na kierownicy ale lekko bez dramatu.

    Dzis sie przejechalem i tak od 100 kmh do 110 kmh pojawiły sie drgania juz mocniejsze. Tak. Znowu.


    Nie wiem czy to przez ze stoi?

    Jak juz się opony rozgrzaly po przejechaniu jakichś 20 kilometrów autostradą drgania zaczęły ustępować ale lekko były odczuwalne.

    Czy może być tak ze to opony sa winne?

    Opony byly funkiel nówka Good Year Assimetrico 2, do tej pory zrobily 8000 kilometrów.

    Czy da coś zamiana tyłu na przód na próbę?

    Felga krzywa?

    Wymieniłem wszystko w zawiasie z przodu łącznie z drążkiem środkowym i końcówkami, jedyna rzecz ktorej nie wymieniłem to gumy stabilizatora.

    Nie mam drugiego kompletu felg ani nie mam nikogo tu zeby mógł mi pożyczyć na sprawdzenie.


    Jakieś pomysły?
    Ostatnio edytowane przez mcdziubek ; 04-04-2014 o 08:06
    Toyota Prius 2014 1.8 CVT Hybrid.
    E38 740i V8 ma nowego Pana.

  2. #52
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Pawel'88
    Dołączył
    Oct 2013
    Posty
    589
    BMW
    e38 740iL
    Skąd
    Biała Podlaska / Warszawa
    Na starcie podjedź do wulkanizatora niech je powyważa i zobaczy czy nie są krzywe.
    Jeśli wszystko ok to wina opon, przechodziłem przez ten sam problem kilka razy.
    Jak zmieniłeś to wszystko w zawieszenie to zbieżność była ustawiana?

  3. #53
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2013
    Posty
    36
    BMW
    e38 730D 2001
    Skąd
    Olkusz
    Wyważanie kół to napewno trzeba zobaczyć , obejżyj czy nie powinieneś mieć dystansów na feldze żeby spasowała idealnie , ja miałem tak że na zimowych oryginalnych bmw suto swietnie wsadziłem letnie i wlasnie 80 - 100 km/h biło jak cholera , sprawdziłem że felga nie jest oryginalna i nie pasuje idealnie ( chodzi o naprawde 1mm ) dokupiłem dystanse na wszystkie koła założyłem , wyważyłem felgi ponownie i wszystko pracuje jak należy. Zacznij od tego .

  4. #54
    Zaawansowany Użytkownik Awatar SajneK
    Dołączył
    Feb 2014
    Posty
    241
    BMW
    E38 740D 2000r
    Skąd
    Warszawa
    Na 99% tarcze, przerabiałem to e38 i e39

  5. #55
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Pawel'88
    Dołączył
    Oct 2013
    Posty
    589
    BMW
    e38 740iL
    Skąd
    Biała Podlaska / Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez SajneK Zobacz posta
    Na 99% tarcze, przerabiałem to e38 i e39
    Gdyby to były tarcze to bicie było by przy hamowaniu.

  6. #56
    Zaawansowany Użytkownik Awatar SajneK
    Dołączył
    Feb 2014
    Posty
    241
    BMW
    E38 740D 2000r
    Skąd
    Warszawa
    Nie koniecznie, mi tam wymiana tarcz pomogła i nic mi już nie drgało w dwóch autach.

  7. #57
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2013
    Posty
    36
    BMW
    e38 730D 2001
    Skąd
    Olkusz
    Najlepiej jest zacząć od tak zwanych drobnostek bo wymiana tarcz to już większe koszta ( jak jeszcze się nie ma 100 % gwarancji ) . Jeśli wyważanie , zbieżność nie pomogą to dopiero można szukać winy w tarczach . Takie jest moje zdanie . Zawsze zaczynam od drobnostek i zazwyczaj się udaję naprawić głupote bez wymiany droższych elementow na które ktoś rzucił podejzenia .

  8. #58
    Zaawansowany Użytkownik Awatar mcdziubek
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    648
    BMW
    Ex E38 740i 4.4 - F10 528i 3.0
    Skąd
    Windsor and Slough
    Blog
    1
    To jest moja zbieżność z listopada 2013.


    Faktycznie jesli chodzi o hamulce to wymieniłem na tarcze brembo i klocki textar i bicie ustalo na kilka dni, ale to bylo przed wymianą zawiechy. Nadal mam oem tarcze i klocki w schowku które zrobiły może 5000 kilometrów.

    Wiec moze podmienie te tarcze na oem tarcze i zobaczymy.

    Zamienię zapas na lewe kolo moze mu przejdzie. Potem spróbuję zamienić tył na przód. Koła sa od e38 wiec rozmiar dziury jest idealny do tego modelu.
    Toyota Prius 2014 1.8 CVT Hybrid.
    E38 740i V8 ma nowego Pana.

  9. #59
    Zaawansowany Użytkownik Awatar chytrusek
    Dołączył
    Jun 2012
    Posty
    889
    BMW
    e38 740 M62B44
    Skąd
    Krasnystaw
    Jest coś takiego, jak optymalizacja. Niewiele warsztatów wulkanizacyjnych chce ją robić. Chodzi o takie ustawienie opony na feldze, żeby przy wyważaniu użyć jak najmniejszej masy ciężarków. Czasem mimo tego, że maszyna pokazuje dobre wyważenie, koła biją, jak jest dużo ołowiu w jednym miejscu. Można to wyjaśnić regułami fizyki.
    Ostatnio edytowane przez chytrusek ; 04-04-2014 o 17:57

  10. #60
    Zaawansowany Użytkownik Awatar mcdziubek
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    648
    BMW
    Ex E38 740i 4.4 - F10 528i 3.0
    Skąd
    Windsor and Slough
    Blog
    1
    Jesli bym pojechał na doważanie kół i drgania ustaną chocby na kilkaset kilometrów to bedzie oznaczać problem z felgami - oponami?
    Toyota Prius 2014 1.8 CVT Hybrid.
    E38 740i V8 ma nowego Pana.

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 284
    Ostatni post / autor: 22-02-2017, 22:35
  2. Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 29-04-2013, 11:25
  3. drgania na kierownicy przy hamowaniu
    Przez marco84 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 02-10-2012, 08:47
  4. Wibracje auta przy 80km/h
    Przez kyky7er w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 19-08-2012, 09:55

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •