Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Wątek: Reduktor Tłokowy LPG

  1. #1
    Początkujący Użytkownik Awatar gsm191
    Dołączył
    Jun 2012
    Posty
    95
    BMW
    e38 m60b30
    Skąd
    Nowy Sącz

    Post Reduktor Tłokowy LPG

    Po śmierci mojego reduktora LPG zainwestowałem w nowość na rynku jaką jest reduktor tłokowy (MAGIC JET III). Jak sama nazwa mówi zamiast membrany jest tłok. W internecie jest jeszcze bardzo mało opini wiec postanowiłem zaryzykowac. Największym plusem sa jego rozmiary. Jest rozmiarów puszki po pepsi. Przyczepić mozna sie tylko do tego że wszystko co trzeba do niego podpiąć ma z innej strony i nie ma wbudowanego elektrozaworu (trzeba sobie po prostu wczesniej dołożyć swój). Najbardziej zaskoczyło mnie ze takie maleństwo obsługuje silniki do 350KM! Po zainstalowaniu i ustawieniu ciśnienia wybrałem sie na jazde testowa. Wrażenia bardzo pozytywne. Nie czuje zadnej różnicy między praca na PB a LPG. Jest dużo elastyczniejszy od reduktorów membranowych a do tego dzieki swoim rozmiarom bardzo szybko sie nagrzewa Teraz pozostało tylko pojeżdzic w róznych warunkach




  2. #2
    Vip Vip Awatar seban123
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Skąd
    Puławy, Lubelskie
    Blog
    1
    Jaka to nowość. Przecież to jest na rynku od ładnych paru lat.

    Chyba słabo szukałeś info bo jest tego sporo. A zwłaszcza pierwszych wersji które lubiły wpuścić gaz w układ chłodzenia.
    Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
    Albert Einstein

  3. #3
    Początkujący Użytkownik Awatar gsm191
    Dołączył
    Jun 2012
    Posty
    95
    BMW
    e38 m60b30
    Skąd
    Nowy Sącz
    Z tego co wiem to do dzis przewaznie montuje sie membranowe... Wpuszczały nie wpuszczały... Znasz kogoś osobiście kto miał taki problem?

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Domel
    Dołączył
    Dec 2011
    Posty
    174
    BMW
    e65 745i 2001
    Skąd
    Wrocław
    tym reduktorem mozesz zniszczyć silnik. jak do układu wodnego dostanie sie gaz to nieciekawie bedzie a one słyną z tych usterek. osobiście znam ok 10 przypadków.

  5. #5
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    325
    BMW
    e38 740iA, e39 touring 528i
    Skąd
    Krosno

    Post

    ja znam co najmniej 3 opoby ktore miały z tym problem i problem do dziś występuje. Jak pusci gaz w uklad chlodzenia to w najlepszym wydaniu śmierdzi tylko gazem ze zbiorniczka wyrownawczego. U znajomych
    :
    jednemu zdarło weża z nagrzewnicy
    drugiemu rozwaliło zbiorniczek wyrównawczy
    a trzeciemu puszczał bólki do układu chlodzenia pojedyńcze i mało grakło padło podejrzenie na uszczelke pod głowicą ale ktoś przytomny powąchał bombla i wyczuł gaz. wymienione reduktory problemy ustały.
    to był rok 2009 - 2010 wiec jaka to nowość

  6. #6
    Zaawansowany Użytkownik Awatar PaweliGosia
    Dołączył
    Feb 2013
    Posty
    454
    BMW
    S8 D2, W221 S500
    Skąd
    Bydgoszcz

    Post

    Kiedyś kupiłem Grand Cherokee z tym reduktorem i po miesiącu pierdyknął w układ chłodzenia. Kupa piany smród itp. Już wcześniej wiedziałem o co chodzi ale bezsensu jezdziłem na tym badziewiu. Nie ma gorszego reduktora na rynku a jego wartość to max 50zł jak ktoś lubi adrenalinę i eksperymenty. Jeśli lubisz swoje auto to pozbądź się tego dziadostwa jak najszybciej. Na lpg-forum opinii multum a ten magic na rynku jest już kilka lat i nadal zbiera żniwa!

  7. #7
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    833
    BMW
    E38 740IA M60, E39 525d
    Skąd
    Kraków
    ja miałem takie 2 zamontowane prodk. 2009 jeden zaczął puszczać gaz do układu chłodzenia ale delikatnie wyczułem to od razu objaw był jak by się układ zapowietrzał. wywaliłem założyłem jeden od Domańskiego zrobiłem 20 tys i jest super. Do 740 wystarcza w zupełności też tłokowy.

  8. #8
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2012
    Posty
    98
    BMW
    740iA
    Skąd
    podlasie
    Jak już go kupiłeś to możesz trochę pośmigać.
    Nowsze wersje są poprawione ale i tak po 40 tysiącach wywal to i wstaw normalny parownik renomowanej firmy a nie "Magiczny" :)

Podobne wątki

  1. jaki reduktor
    Przez Przemik w dziale LPG / CNG
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 13-10-2010, 10:42
  2. Reduktor KME - cieknie
    Przez hatecraft w dziale LPG / CNG
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 02-03-2010, 16:04

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •