Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 36

Wątek: Niuniuś ledwo dyszy. Strzelił zawór pewnie :((((

  1. #21
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    22
    BMW
    E 38, 740d
    Skąd
    DE

    I się problem rozwiązał!

    Witam kolegów ponownie. Dzisiejszego dnia mogę napisać, że mój problem z silnikiem częściowo się rozwiązał.

    Ale zacznę od początku, by przybliżyć wam sytuację bardziej ściślej, a więc:

    Zakupiłem moje autko jakiś czas temu, był w nim problem z tzw. hydrozaworem.
    Problem był teoretyczny ponieważ tak mnie pan sprzedawca turek zapewniał i tak mam wymalowane na umowie kupna.

    No i zrobiłem na tym "teoretycznie" stukającym i uszkodzonym zaworku jakieś 5 tys. kilometrów, po czym w moim samochodziku pękł wąż który transportuje ciecz chłodzącą, no to wiadomo nowy zamówiłem, autko do warsztatu wymiana rach ciach i po sprawie.
    Pan z warsztatu zalecił mi także wymianę oleju i tu mu dziękować bo bym się nie dowiedział szybko co z tym moim zaworkiem dokładnie jest.

    (Wcześniej technicy z BMW po podłączaniu do kompa nic nie mogli znaleźć, że coś jest nie tak z zaworkiem a mówili, że komputer powinien coś pokazać. Chcieli zdejmować głowicę ale tu w Niemczech taka przyjemność sporo kosztuje, więc się nie zdecydował.)

    Zdecydowałem się wymienić olej, bo promocja to jak nie skorzystać skoro mam wracać z tym stukającym zaworem do Polski. I w tym momencie się problem zaczął, a mianowicie:
    filtr zmieniony, olej zalany świeży, wszystko mi pięknie przepatrzyli przy motorze czy wycieków nie ma itp itd. no to ja w drogę. Ku mojemu zdziwieniu zaworek jakby stukać ciszej zaczął, to ja banan na ryj i do domu.

    1,5 kilometra przejechałem i już nie było tak pięknie, zatelepało samochodem z lekka, wyskoczył nagle komunikat Oil Pressure i tak samo nagle znikł a stukot się w zgrzyt donośny przerodził.
    No to ekipę zebrałem i zaczęliśmy snuć tezy co to do cholery jest, bo że kiepścizna straszna to wiedzieli wszyscy.
    Dotoczyłem się tak do domu (jakieś 300m) i anrufen do BMW i się na naprawe umawiam, choć miałem już ochotę utopić ten samochód :)

    W ASO po zdjęciu pokrywy z głowicy zmienili 2 popychacze od zaworów bo luzy niemiłosierne były na nich ale dalej to samo, no to zdejmujemy głowicę i tak już liczyłem się z wymianą silnika.

    ROZWIĄZANIE ZAGADKI
    Panowie z ASO następnego dnia dzwonią do mnie i mi mówią, że mój cudowny V8 to w rzeczywistości V7 bo jednego tłoka nie ma!!!!
    Myślę sobie co do kur... 1 kwietnia czy jak? Ale chłopaki Z BMW powiedzieli żebym przyjechał i sam to zobaczył. No i zobaczyłem. Nie było tłoka, ale jak to możliwe.

    Otóż pan sprzedawca, wspomniany powyżej zapomniał mnie doinformować o tym fakcie.

    Na dzień dzisiejszy, chłopaki przerzucają mi silnik a ja papiry na tego dziada turasa handlarza zbieram i mu z dupy wylotówkę na Kielce zrobię.
    Podziękować także muszę panom z BMW którzy udzielają mi pomocy w udupieniu dziada co im markę psuje.
    Aniele Boży stróżu mój... Czy ty wiesz co to jest Steptronic, V7 i jakies 214,3 KM :D

  2. #22
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    216
    BMW
    740d
    Skąd
    ddz
    hmm przeciez bez tloka to auto by nie jezdzilo i caly olej szedl by w wydech przez zawory. Chyba ze czegos nie rozumiem.

  3. #23
    Przyznam że ciekawe zjawisko :D Trzeba to do końca wyjaśnić. Jak to wogóle działało od momentu kupna? A może ten machanik u którego wymieniałeś olej coś nie teges :)
    [URL]http://7er.pl/showthread.php/9030-Damias[/URL]

  4. #24
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2008
    Posty
    12
    az niechce mi sie wierzyc, troche dziwne to!!

  5. #25
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    22
    BMW
    E 38, 740d
    Skąd
    DE
    Podobno komputer może odciąć cylinder jak cos jest nie tak, powiedzieli tak spece z BMW.
    Ale wydaje mi się, że tylko dopływ paliwa bo jak to inaczej rozumieć.
    Co do oleju w wydechu no zero nic normalnie, nawet dymka nie puszczal podejrzanego.
    Dlatego taka ciężka rozkminka z tym felerem była wcześniej.
    Aniele Boży stróżu mój... Czy ty wiesz co to jest Steptronic, V7 i jakies 214,3 KM :D

  6. #26
    Cytat Zamieszczone przez blitz
    hmm przeciez bez tloka to auto by nie jezdzilo i caly olej szedl by w wydech przez zawory. Chyba ze czegos nie rozumiem.
    Jeśli jednocześnie zdjęte byłyby popychacze nad zaworami, to mogłoby to tak działać... Swoją drogą ciekawa forma naprawy.... Czemu to miało służyć?

    Z tego wynika po raz kolejny, że tureckie są dobre tylko kebaby...

  7. #27
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    22
    BMW
    E 38, 740d
    Skąd
    DE
    Prawdopodobnie wywalił go ten sprzedawca zeby mnie w balona zrobić,myślał, że zabiorę auto do Polski i kaska będzie, ale to jest poprostu oszustwo za które tu w raichu sąd surowo karze i niewazne, że auto juz nie w Niemczech więc teraz wymieniam motor a cały kesz spróbuje odzyskać drogą sądową.
    Aniele Boży stróżu mój... Czy ty wiesz co to jest Steptronic, V7 i jakies 214,3 KM :D

  8. #28
    Vip Vip Awatar Johnny_Bravo
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    753
    BMW
    750i
    Skąd
    Poznań
    heheheh nie powaga siedzę i kwiczę.... :P

    kolego współczucia i powodzenia w odzyskaniu należności... .

    strach sie bać gdybyś od niego zakupił v12 :)

    a swoja drogo nie rozumiem celu takiej naprawy ... żeby wyciągnąć tłok ta sama robota co go wymienić a oszczędność w tym wypadku okuło 700zl na tlok to żenada.... ale tureckie to tylko kebaby (jak wcześniej wspomniano)

  9. #29
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    22
    BMW
    E 38, 740d
    Skąd
    DE
    He he a co ja mam powiedziec, ponad 6 tysiakow ojro poszlo na gwiazdke. Ale nie daruje gnojowi tego dobrze ze mam wszystkie rachunki za diagnostyke i naprawe to dojade cwela i popamieta Polske teraz tak jak jego kumple Sobieskiego pod Wiedniem w 1683. A kebaba to juz nie tkne :D
    Aniele Boży stróżu mój... Czy ty wiesz co to jest Steptronic, V7 i jakies 214,3 KM :D

  10. #30
    Vip Vip
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    1,068
    BMW
    E38- 740D 1999r.p.
    Skąd
    62-872 Godziesze
    Współczuję. I powodzonka w dochodzeniu swoich racji.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •