Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 29

Wątek: lusterko w e65

  1. #11
    Elbich
    Gość

    Post

    Mówiłem:D błyszczący trójkąt to wersja shadow line, matowy to standard.
    Lustro jako cały kompletny element jak może się różnić jeżeli jest ta sama ilość pinów w kostce? Zmiana kąta patrzenia przy cofaniu jest programowalna także to nic nie ma do wersji GB, a EU czy nawet USA. Różnice w lustrach jeżeli nie są widoczne w wymiarach czy kształtach obudowy (w niektórych markach i autach ciężarowych) to mogą być w szkłach- USA ma przybliżające, Europa oddalające. Do tego w starszych/tańszych autach mogą być rogi szkiełek ze zwierciadłem szerokokątnym które mogą być po jednej stronie i właśnie przy tym elemencie może wystąpić podział na różne rynki.

    Replay 1999 przy samochodach z GB USA czy Eu mam spore doświadczenie także nie upieraj się przy swojej błędnej teorii. Zapamiętaj lepiej! Lustra na Anglię są tak jak tylne lampy, czyli w lepszych autach są dokładnie takie same, a stronę świecenia halogenu i tego typu dodatki ustawia się programowo.
    Ostatnio edytowane przez Elbich ; 08-06-2014 o 10:15

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Replay 1999
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    122
    BMW
    E65 740i
    Skąd
    Warszawa/Skierniewice
    Nie chodzi takie wychylenie szkła lusterka żeby przy cofaniu było widać krawężnik .Taka możliwość jest dostępna w każdym lusterku po odpowiednim zakodowaniu auta. "Patrzenie pod rożnymi kątami" oznacza kąty wyznaczone pomiędzy osią podłużną samochodu a płaszczyzną zwierciadła lusterka ustawionego w jego środkowym (normalnym) położeniu. Za to odpowiada właśnie konstrukcja mechaniczna aluminiowego korpusu lusterka.
    ponawiam prośbę o wykonanie eksperymentu. :)

    Już nie wiem jak nazwać rozmówcę żeby go nie obrazić ,który nie potrafi pojąć tak prostych spraw. To przecież szybko zrozumiałaby nawet moja żona :)

    Piny w kostce to :
    ogrzewanie
    przyciemnianie
    składanie
    pochylenie zwierciadła prawo
    pochylenie zwierciadła góra-dół
    pamięć ustawień zwierciadła

    Te twoje "piny" w kostce nie mają żadnego wpływu na to jak jest wykonany odlew szkieletu lusterka ,więc ilość pinów mówi tylko o dostępnych funkcjach lusterka.A może ja nie znam jakichś zaklęć które znasz Ty,bo w twoim wykonaniu to jakaś szarlataneria wokół czegoś o konstrukcji cepa.

  3. #13
    Doświadczony Użytkownik Awatar MC1
    Dołączył
    Aug 2013
    Posty
    1,584
    BMW
    Ex - E 36 325i coupe, E 39 530D individual, teraz E 65 730D
    Skąd
    Otwock
    Replay lubię czytać twoje posty bo są treściwe i ciekawe ale.......w tym konkretnym przypadku z twoją teorią jest chyba coś nie tak bo skoro Lysy napisał że kupił, zamontował i jest OK to ja zaczynam się gubić ;-). Jeżeli jest dobrze fizycznie po zamontowaniu no to chyba każda chociażby najlepsza teoria musi paść.....więc o co comon?
    Moja 7er zdobywczyni I miejsca w kategorii E65 na zlocie Ślesin 2014.

  4. #14
    Elbich
    Gość
    Cytat Zamieszczone przez Replay 1999 Zobacz posta
    Nie chodzi takie wychylenie szkła lusterka żeby przy cofaniu było widać krawężnik .Taka możliwość jest dostępna w każdym lusterku po odpowiednim zakodowaniu auta. "Patrzenie pod rożnymi kątami" oznacza kąty wyznaczone pomiędzy osią podłużną samochodu a płaszczyzną zwierciadła lusterka ustawionego w jego środkowym (normalnym) położeniu. Za to odpowiada właśnie konstrukcja mechaniczna aluminiowego korpusu lusterka.
    ponawiam prośbę o wykonanie eksperymentu. :)

    Już nie wiem jak nazwać rozmówcę żeby go nie obrazić ,który nie potrafi pojąć tak prostych spraw. To przecież szybko zrozumiałaby nawet moja żona :)

    Piny w kostce to :
    ogrzewanie
    przyciemnianie
    składanie
    pochylenie zwierciadła prawo
    pochylenie zwierciadła góra-dół
    pamięć ustawień zwierciadła

    Te twoje "piny" w kostce nie mają żadnego wpływu na to jak jest wykonany odlew szkieletu lusterka ,więc ilość pinów mówi tylko o dostępnych funkcjach lusterka.A może ja nie znam jakichś zaklęć które znasz Ty,bo w twoim wykonaniu to jakaś szarlataneria wokół czegoś o konstrukcji cepa.

    Doskonale rozumiem o co Ci chodzi, tyle że to co masz na myśli ma miejsce w tanich autach np fiat ducato mojego taty.. tam lewe lustro ma inny kąt do szyby względem prawego z tym, że to widać gołym okiem. W BMW niczego takiego nie zauważymy więc nie ma czego się doszukiwać w numerach.

  5. #15
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Replay 1999
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    122
    BMW
    E65 740i
    Skąd
    Warszawa/Skierniewice
    MC1
    Mawiają, że "jak nie wiadomo o co chodzi to zazwyczaj chodzi o pieniądze".. Obecnie jestem na etapie szukania związku pomiędzy pieniędzmi a niektórymi wypowiedziami w tym wątku. Czytając różne fora z pewnością zauważyłeś to, że mnóstwo "dobrych rad" pod postacią zamieszczanych tam postów jest niestety tylko wytworem bujnej wyobraźni piszących teksty .Pisząc rzeczy wyssane z palca szkodzą innym, nie potrafiącym odróżnić "ziarna od plewy".
    Co do lusterek UK/Eu kontynent. W zeszłym roku gościłem u siebie kolegę Liverpool'u ,który przyjechał do mnie E65 w wersji UK. Miał pecha i na bocznej drodze urwał lewe lusterko podczas mijania się z kombajnem rolniczym. Ponieważ miałem lewe lusterko 8 pin do wersji kierownicą z lewej i bezmyślnie, w ciągu godziny założyliśmy je w miejsce urwanego. Niestety okazało się ,ze nie wystarcza elektrycznej regulacji zwierciadła ,żeby osiągnąć satysfakcjonujące pole widzenia do tyłu. Po tym fakcie zagłębiłem się w ETK i wtedy okazało się że lusterka dla UK i kontynentu mają dwa różne numery i co za tym idzie różne detale konstrukcyjne. Ostatecznie pomogło Allegro i za 800 zł następnego dnia kurier przywiózł to właściwe (demontaż z "anglika"). Wszystkie problemy znikły..

  6. #16
    Vip Vip
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    4,240
    BMW
    Nie mam
    Skąd
    Racibórz(Śląsk)
    W E65 jest taka sama różnica jak w E38.
    W E65 może tak tego nie widać.
    W EU prawe lusterko jest nieco bardziej "dołamane" do samochodu, żeby zobaczyć krawędź pojazdu w nim, podczas gdy lewe, jest bardziej prostopadle do pojazdu.

    Bardzo fajnie widać to w E38 jak stanie się przed samochodem.
    O ile lustro z angola na drzwiach kierowcy nie będzie powodować dużego problemu, po prostu nie odchylimy go bardziej i będziemy widzieć większą część samochodu(niektórzy lubią widzieć cały bok auta w lusterku)
    Gorzej z prawym lustrem, gdzie może pojawić się problem z zobaczeniem krawędzi samochodu(np. dla mnie jest to bardzo ważne, bo w ten sposób ustalam sobie "punkt zaczepny" )
    Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
    Henry Ford

    Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms

  7. #17
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Replay 1999
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    122
    BMW
    E65 740i
    Skąd
    Warszawa/Skierniewice
    CURSOR

    I to jest sedno całej sprawy. W każdym aucie dowolnej marki z lusterkami musi być identycznie. Praw fizyki oszukać się nie da...
    W lewym lusterku angielskim zamontowanym do auta z kierownicą po lewej stronie, nawet jak skręcimy jego zwierciadło na maxa wówczas 70 % widoczności to bok samochodu a reszta to wycinek tego co powinniśmy widzieć. Są tacy, którym to wystarcza i to jest właśnie tajemnica o wyjawienie której prosił Kolega MC1 ("z twoją teorią jest chyba coś nie tak bo skoro Lysy napisał że kupił, zamontował i jest OK..".) Wielu zaraz napisze a jak nie napisze to na pewno pomyśli ,że przecież można położyć się na kierownicy i będzie widać wszystko...Niektórzy tak mają i to też jest jakiś rodzaj polskiego folkloru na drogach :)
    Ostatnio edytowane przez Replay 1999 ; 08-06-2014 o 16:38

  8. #18
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    708
    BMW
    E65
    Skąd
    Chełm
    Nie no musiałbym mieć ze 2,2m wysokoścu i fotel na maksa oduniety żeby nie widziec w tym lusterku dobrze drogi więc nie wiem w czym problem!

    Proponuje wszystkim nerwusom herbatkę ziołową i przypominam po co jest to forum!

  9. #19
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Replay 1999
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    122
    BMW
    E65 740i
    Skąd
    Warszawa/Skierniewice
    Mam 186 i raczej proporcjonalnie długie ręce . Fotel odsunięty tyle ile trzeba ( nie pompuję kierownicy) i u mnie wygląda to tak jak to opisałem wyżej. Może coś się nie udało z producentowi z moimi lusterkami albo oba są popsute? Czy ktoś wie?

  10. #20
    Początkujący Użytkownik Awatar ssosnaa
    Dołączył
    Feb 2014
    Posty
    83
    BMW
    e38 740i ex.E65 735i. ex e39 523iA
    Skąd
    FG

    Post

    Witam


    Ja wiem jedno mój tata mieszkał trochę lat w angli i jak miał kiedyś passata b5 fl UK i urwał lewe lusterko czy tam połamał, kupił drugie w PL europejskie do samochodu z kierownicą po lewej stronie i za chiny ludowe nie dało się ustawić poprostu konstrukcja lusterka nie pozwalała na taki kont wychylenia.

    nie wiem jak w e65...


    pozdro.
    Ostatnio edytowane przez ssosnaa ; 14-06-2014 o 21:39

Podobne wątki

  1. [karoseria] lusterko
    Przez szczurek w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 15-04-2013, 21:00
  2. lusterko
    Przez Kropa w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 27-08-2008, 16:00

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •