Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 28 z 28

Wątek: Brak mocy - burza mózgów potrzebna :)

  1. #21
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2013
    Posty
    83
    BMW
    740
    Skąd
    lublin
    może stukówki zostały za mocno dokręcone i są uszkodzone? uszkodzenie wiązki? w pierwszej kolejnosci wymien sondy i pisz co sie dzieje

  2. #22
    Zaawansowany Użytkownik Awatar dray
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    184
    BMW
    Alpina B10 V8 + X5 4.6is + 320d
    Skąd
    Lodz
    Jeśli po wymianie sond nadal będą Ci wyskakiwać od nich błędy to jest prawdopodobne że masz pomylone sondy stronami.
    http://7er.pl/signaturepics/sigpic5639_1.gif
    B10 V8 #282

  3. #23
    Zaawansowany Użytkownik Awatar jimbo22
    Dołączył
    Nov 2011
    Posty
    152
    BMW
    E38 740 1996
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    21

    Post

    Cytat Zamieszczone przez dray Zobacz posta
    Jeśli po wymianie sond nadal będą Ci wyskakiwać od nich błędy to jest prawdopodobne że masz pomylone sondy stronami.
    dzieki za tip. ale BTW. te błędy co mam, to co oznaczają? obie sondy? czy jedna sonda? czy samo podgrzewanie sond (sondy?) (bo tej za katem nie ma u mnie).
    Ostatnio edytowane przez jimbo22 ; 28-10-2013 o 09:57

  4. #24
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    1,085
    BMW
    e38 2001r M62TUB44 + LPG
    Skąd
    Warszawa
    sondy obie, ze nie mają grzania - albo przepalona grzalka albo źle podłączone, polecam sondy uniwersalne bosch, różnią sie tylko tym ze nie mają wtyczki tylko zestaw polaczeniowy i kosztują 2x mniej

    może obie masz odlaczone?

    tak cZy siak zrób najpierw sondy a potem bierz sie za resztę
    Ostatnio edytowane przez shebi ; 29-10-2013 o 16:22

  5. #25
    Zaawansowany Użytkownik Awatar jimbo22
    Dołączył
    Nov 2011
    Posty
    152
    BMW
    E38 740 1996
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    21
    Cytat Zamieszczone przez shebi Zobacz posta
    sondy obie, ze nie mają grzania - albo przepalona grzalka albo źle podłączone, polecam sondy uniwersalne bosch, różnią sie tylko tym ze nie mają wtyczki tylko zestaw polaczeniowy i kosztują 2x mniej

    może obie masz odlaczone?

    tak cZy siak zrób najpierw sondy a potem bierz sie za resztę
    sondy już zamawiam. ale jak rozmawiałem z Auto Sew (BTW. bardzo pomocny człowiek, z 15 minut przez telefon diagnozował) to doradzał najpierw zająć się czujnikami i zrobić test...

    Dzisiaj zrobiłem (przed momentem), odpiąłem prawy czujnik i pojeździłem 20 minut (różnym trybem ;). znowu podłączyłem INPA - i wróciły... te same szujniki stukowe (zmienił się logistic counter z 40 na 79 - nie wiem co to znaczy), ale dokładnie te 3 które były.

    czyli na logikę auto nie pali stukowo, a siadły same czujniki... pytanie czy ACS przy składaniu silnika, nie przycięło kabli, czy coś podobnego... bo to dziwne że 3 z 4 nagle dały znać o sobie jednocześnie - trzeba zdjąć kolektor...

    EDIT:
    Lewy odpięty dzisiaj. i doszedł 4ty błąd (statyczny). czyli 1nka zbiera sporadyczne bledy, 2 i 3 nie dzialaja w cale, 4 dziala ok.
    Ostatnio edytowane przez jimbo22 ; 31-10-2013 o 20:28

  6. #26
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    1,085
    BMW
    e38 2001r M62TUB44 + LPG
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez jimbo22 Zobacz posta
    sondy już zamawiam. ale jak rozmawiałem z Auto Sew (BTW. bardzo pomocny człowiek, z 15 minut przez telefon diagnozował) to doradzał najpierw zająć się czujnikami i zrobić test...

    Dzisiaj zrobiłem (przed momentem), odpiąłem prawy czujnik i pojeździłem 20 minut (różnym trybem ;). znowu podłączyłem INPA - i wróciły... te same szujniki stukowe (zmienił się logistic counter z 40 na 79 - nie wiem co to znaczy), ale dokładnie te 3 które były.

    czyli na logikę auto nie pali stukowo, a siadły same czujniki... pytanie czy ACS przy składaniu silnika, nie przycięło kabli, czy coś podobnego... bo to dziwne że 3 z 4 nagle dały znać o sobie jednocześnie - trzeba zdjąć kolektor...
    szczerze to nie znam lepszego mechanika niż ten do którego zadzwoniles :P ...i od kilku miesięcy sam też tam serwisuje jak mogę poczekać :-)

  7. #27
    Zaawansowany Użytkownik Awatar jimbo22
    Dołączył
    Nov 2011
    Posty
    152
    BMW
    E38 740 1996
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    21
    Update sytuacji:
    Auto po wizycie w Auto Sew, podobno ożyło (jeszcze nie odebrałem, ale wierzę, że jak p. Krzysztow mówi że było źle, a teraz jest jak należy, to tak jest)... Wymienione laambdy (nówki dedykowane Boscha) + czujniki stukowe. Nie ma błędów silnika.

    Generalnie o Auto Sew, to w samych superlatywach mogę do tej pory. Takiego mechanika szukałem :) Zrobił wszystkie ważne tematy (błędy + wahacze) + wszystkie pierdoły, które były określone jako - przy okazji, mniej ważne... w tym określił dokładnie problem z servotronic, z którym nikt nie dawał rady przez 2 lata. Do tego komunikacja, diagnostyka, opis. Pojadę z dobrą whisky po odbiór ;)

    Do tego odnaleziona nieszczelność wydechu + awaria świeżego złącza podczas jazdy próbnej...

    Bravo! El-tec, który nie dość że jedną stronę wydechu założył bez flanszy, jak robili katalizatory. I cykało na zimno i przy przyspieszanaiu... To tak potem wstawili tłumik środkowy, że się rozszczelniło po 500 km jazdy! Szukałem warsztatu, który wie co to wydech V8... mieli znać się na rzeczy... i okazało się że OBIE strony skopali... ale na gwarancje szkoda paliwa, naprawione wszystko za grosze... niesmak natomiast pozostaje.

    Co do ECS - również brak mi słów... kopali w silniku wieeeeele roboczogodzin i nie zauważyli, że lambdy rzucają błędy już po samym odpaleniu i że jakaś rzeźba z lutowaniem była.... tak samo silnik oddany jako "będzie Pan zadowolony" po remoncie za prawie 7 tys pln... najpierw nie jeździ zupełnie (dusi się, nie reaguje na gaz... naprawiają sterownik - dziwny zbieg okolicznosci), potem niepodłączona klima - dodatkowe 70 km w obie strony... a na koniec błędy czujników i lambd - widoczne od razu w logach... tego czy uszkodzili czujniki stukowe, które się nie psują, nigdy się nie dowiem. ale $ poszła na rozbieranie i składanie kolektora i części.
    ale "będzie Pan zadowolony"... a na hamowni brakuje 40 KM.

    wyżaliłem się :) dzięki :)

  8. #28
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    1,085
    BMW
    e38 2001r M62TUB44 + LPG
    Skąd
    Warszawa
    też długo szukałem takiego mechanika i w też wreszcie jestem zadowolony, a patrząc w przeszłość, to pewnie wiele napraw i kasy bym oszczędził zawsze tam jeżdżąc...

Podobne wątki

  1. Brak Mocy
    Przez Kyniu94 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 28-07-2014, 15:56
  2. [silnik] BRAK MOCY 730i
    Przez mLOODY46 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 24-05-2012, 13:51
  3. brak mocy
    Przez tobiasz w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 20-02-2011, 00:15
  4. Brak mocy w V12
    Przez Camil w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 03-11-2009, 20:00
  5. brak mocy
    Przez MARO777 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 18-11-2007, 10:15

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •