tak - Krzysztof Seweryn, bardzo dobry jest i ma bardzo duże doswiadczenie w BMW , jest bardzo dokładny, wszystkie komputery BMW ma, terminy bardzo odległe jak u lekarza specjalisty, ale warto czekać
...miej na uwadze ze dużo czasu poświęcone kosztuje dużo pieniędzy ....taka oczywista oczywistość :-P
Nowe informacje:
podmiana wtrysków nic nie dała
jedno obecnie jest pod obserwacją - adaptacja czasu wtrysków. P. Adam planuje podmienić sterownik (sondy i przepływomierz są ok).
Kopiemy dalej.
Nowa informacja:
Spradzałem ładowanie i mam za małe dałem alternator na wymianę diód i zobacze może juz jutro co sie bedzie działo. Przy rozruchu miałem ok 7 a na ciągłej pracy ok 12.
No i dostałem właśnie maila z zaproszeniem na jazdę próbną. Twierdzą, że auto ożyło i jezdzi jak głupie. Winny okazał się sterownik! Naprawa u elektronika i adaptacje ponoć wróciły do normy.
Jade za 2h się przejechać.
Dam znać - wątek będzie dla potomnych. nigdzie szperając w sieci, nikt nie wspominał o sterowniku.
EDIT: Byłem, jezdziłem. Nic się nie dławi - jest duuuużo lepiej. Czyli sterownik.
Nie jest jednak finalnie dobrze... Mierzyłem czasy i 0-100 wychodzi powyżej 8 sek. Ale temat silnika narazie zamykam - zrobie wydech (tj. rezonujące puszki od katów) i wtedy pojadę na hamownię).
Ostatnio edytowane przez jimbo22 ; 08-10-2013 o 16:17
no i wydech zrobiony (EL TEC). brzmi fajnie, wywalone stare katy (ich resztki), wstawione nowe. znowu kolejny krok do ideału.
ale... nie wpłynęło to na osiągi, a jeśli już to minimalnie (pewnie autosugestia działa:)). także kopania ciąg dalszy. teraz stawiam na komunikacje skrzynia - silnik.
Update.
W sobote była hamownia. jest 366 Nm i 249 KM. Czyli dupohamownia jest dobrze skalibrowana - brakuje :)
Dalej:
2 razy kasowałem kompa - 2 razy błędy wracały.
Sonde wymienie - tu nie ma problemu. Ale Pytanie o czujniki.13 Lambda probe heating before CAT OBDII Error !!
Error frequency : 1
Logistic counter: 40
Battery Voltage 13.70 V
Engine temperature 73.50 degrees C
Engine speed 1280.00 rpm
Fehler aufgetreten vor 1.50 h
Hexcode=0D525240FF43012889A2201200FEFEFE 0.00 [HEX]
min value fall below
axhaust relevant Error (after checkup MIL on)
Error present
Static error
-------------------------------------------------------------
5 Lambda probe heating Bank 2 behind CAT OBDII Fehler !!
Error frequency : 1
Logistic counter: 40
Battery Voltage 13.70 V
Engine temperature 73.50 degrees C
Engine speed 1280.00 rpm
Fehler aufgetreten vor 1.50 h
Hexcode=05525240FF43012889A2201200FEFEFE 0.00 [HEX]
min value fall below
axhaust relevant Error (after checkup MIL on)
Error present
Static error
-------------------------------------------------------------
211 Knock sensor 2 Sensor signal
Error frequency : 1
Logistic counter: 40
Engine speed 2520.00 rpm
Load signal 6.20 ms
Engine temperature 75.00 degrees C
Fehler aufgetreten vor 1.50 h
Hexcode=D3525240FF4301283F7CA41200FEFEFE 0.00 [HEX]
min value fall below
axhaust relevant Error (after checkup MIL on)
Error present
Static error
-------------------------------------------------------------
212 Knock sensor 3 Sensor signal
Error frequency : 1
Logistic counter: 40
Engine speed 2520.00 rpm
Load signal 6.20 ms
Engine temperature 75.00 degrees C
Fehler aufgetreten vor 1.50 h
Hexcode=D4525240FF4301283F7CA41200FEFEFE 0.00 [HEX]
min value fall below
axhaust relevant Error (after checkup MIL on)
Error present
Static error
-------------------------------------------------------------
210 Knock sensor 1 Sensor signal
Error frequency : 9
Logistic counter: 78
Engine speed 2520.00 rpm
Load signal 6.20 ms
Engine temperature 75.00 degrees C
Fehler aufgetreten vor 1.50 h
Hexcode=D2D20041FF43094E3F7CA412003E8ED1 0.00 [HEX]
min value fall below
axhaust relevant Error (after checkup MIL on)
Error present
Sporadic error
Silnik po remoncie.I nagle 3 (z czterech) takie coś robią? jak wg Was prawdopodobne jest że mechanik np. nie dokręcił składając? To mega dziwne IMHO że 3 na raz padły, skoro ponoć wczesniej nie rucały błędów. Albo moze przyczyna jest gdzies indziej?