może być badziewna pompa ale może być też czujnik położenia wałków rozrządu. Jak masz nie sprawne to będzie ciężko odpalał. Zaznaczam że jeśli miał byś walnięty czujnik położenia wału korbowego to w ogóle byś nie zapalił.
Nieprawda. Ja przy padniętym czujniku położenia wału odpalałem auto z dużym problemem, zdarzało mu się gasnąć i miał mało mocy na niskich obrotach. Na początku stawiałem na pompę paliwa, którą niepotrzebnie wymieniłem. Mam na sprzedaż, gdyby kolega był zainteresowany, pasuje do 740 też. Ale radzę najpierw podjechać na komputer i sprawdzić czujnik położenia wału.
Kolego gdybyś był zainteresowany kupnem oryginalnej używanej pompy, daj znać na PW.
vs
Przecież sam wspomniałeś o obu czujnikach wcześniej, a ja dobrze wiem o którym czujniku pisałem, więc po co mi to tłumaczysz ? Przy kończącym się czujniku położenia wału da się jak najbardziej odpalić samochód, ale po dłuższym, nawet kilkukrotnym kręceniu.
Ostatnio edytowane przez BsijZabsij ; 01-10-2013 o 13:50
Obecnie E38 728i 1995 manual, dunkelblau. Poprzednio E34 525tdsA 1992, granitsilber-metalic.
Moje autko: http://7er.pl/showthread.php/33145-W...151#post395151