Strona 8 z 9 PierwszyPierwszy ... 6789 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 71 do 80 z 86

Wątek: Odcina zaplon?

  1. #71
    Doświadczony Użytkownik Awatar charzun
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    1,182
    BMW
    E38
    Skąd
    Wrocław
    Blog
    1
    W koncu auto jezdzi jak nalezy!! :))
    Więc jak ktoś mysli że czujnik położenia wału uszkodzony jest wtedy kiedy samochodu nie mozemy wcale odpalic to jest w błędzie ;)
    u mnie objawy opisane wczesniej powodowane byly wlasnie przez czujnik wału ktory byl uszkodzony a samochod i tak jezdzil..
    Zostal tylko maly problem po nocnym odpaleniu.. minimalnie raz sie zdlawi i juz pozniej chodzi normalnie ale wyczulem troche LPG pod maska wiec mam kolejny trop ;)
    Dziekuje bardzo wszystkim za zainteresowanie moim problemem i pomoc! :)
    Pozdrawiam!

  2. #72
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2012
    Posty
    345
    BMW
    e38 750i
    Skąd
    Wałbrzych
    kolego właśnie walczę z prawie identycznym problemem powiedz mi który dokładnie czujnik wymieniłeś??? z rana odpala Ci już normalnie?

  3. #73
    Doświadczony Użytkownik Awatar charzun
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    1,182
    BMW
    E38
    Skąd
    Wrocław
    Blog
    1
    Czujnik znajduje z przodu silnika.. wlasciwie miedzy silnikiem a chlodnica przykrecony jest jedna sruba do sztabki przy kole zebatym ktore jest na wale silnika..
    Z rana wystarczy "strzelic" z kluczyka i juz chodzi ale po chwili sie raz zdlawi i zaczyna pracowac normalnie...

  4. #74
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    1,085
    BMW
    e38 2001r M62TUB44 + LPG
    Skąd
    Warszawa
    z doświadczenia z moimi problemami z zapłonem , nie wchodzeniem na obroty, strzałami, wypadajacymi zaplonami, nierówna praca:

    problemy na dole obrotów - lewizna, świece, często też LPG , lambdy lub ich podgrzewanie - generalnie w miarę łatwo diagnozowalne

    problemy na górze obrotów - czujniki wałków rozrządu, przeplywka - ciężej diagnozowalne

    ...oczywiście są jeszcze inne rzeczy i problemy w silniku, które mogą wystąpić jak kompresja, cewki, katalizatory, inne

  5. #75
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Mat88
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    843
    BMW
    E38 728iA
    Skąd
    Warszawa
    a jaki masz przebieg ? skoro zafaluje to nie jest jeszcze do końca OK, jak zafaluje zaraz po odpaleniu to szukał bym gdzieś spękalin w dolocie czyli zwykłej lewizny.

  6. #76
    Doświadczony Użytkownik Awatar charzun
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    1,182
    BMW
    E38
    Skąd
    Wrocław
    Blog
    1
    na blacie mam 320tys ale silnik ktory kupilem koles twierdzil ze 190tys w co z leksza nie wierze wiec teraz dokladnie niewiem ile moze miec niestety...
    Jak zafaluje i juz chodzi normalnie to opornie reaguje na gaz... ale po przejechaniu ok 200m juz jest wszystko ok...

  7. #77
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2012
    Posty
    345
    BMW
    e38 750i
    Skąd
    Wałbrzych
    Ja u siebie mam 340tys. nie wiem czy prawdziwy. Już powoli tracę cierpliwość cały czas mam tak że, po odpaleniu na zimnym obroty spadają prawie gaśnie chodzi jak ciągnik przez ok 40sek potem obroty idą do góry i praca się wyrównuje. Wymieniłem świece, przewody, termostat, czujnik temp. na pompie wody. I dalej to samo. Zastanawia mnie fakt że jak odłączę akumulator na noc to po odpaleniu tylko się lekko zadławi i pracuje normalnie. Tak samo wydaje mi się że jak mam ponad połowę baku to też dużo lepiej odpala. Wymienię ten czujnik co kolega wyżej pisał może to coś da.

  8. #78
    Doświadczony Użytkownik Awatar charzun
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    1,182
    BMW
    E38
    Skąd
    Wrocław
    Blog
    1
    Zastanawia mnie jeszcze pompka paliwa lub regulator cisnienia... i jeszcze taka sprawa jest ze w innych samochodach np. w oplach w wezach doprowadzajacych paliwo z baku do silnika sa takie zaworki (jest ich kilka po drodze) ze jak silnik przestaje pracowac to paliwo nie cofa sie do baku... ciekawe ile w e38 jest takich zaworkow i czy wogole sa w BMW..? moze ktorys puszcza i jest tylko dobre cisnienie na listwie i blisko silnika, dalej moze zawor nie trzyma i jest pusty wezyk i trzeba czekac az pompka dopompuje paliwa i w tym czasie sie dlawi...?
    Tak wyglada ze odpali idealnie chodzi przez 3s super tak jakby mial jeszcze dobre cisnienie ktore po chwili spada do czasu zalatwienia sprawy przez pompke.. niemam czym zmierzyc tego cisnienia bo juz dawno bym to sprawdzil..
    no i jeszcze w gre wchodzi te slynne lewe powietrze ale jakos nie moge sie za to zabrac ;]

    Mysle zeby jeszcze zrobic taki eksperyment ze wyjezdzic bak do sucha, wtedy bede mial pewnosc ze listwa i weze od paliwa sa puste.. zaleje wachy do baku i ciekawe jak bedzie sie zachowywal przy probie odpalenia...

    ps. u mnie tez jak jest duzo PB to lepiej chodzi po nocnym odpaleniu...

  9. #79
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Mat88
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    843
    BMW
    E38 728iA
    Skąd
    Warszawa
    pompa do sprawdzenia w obu przypadkach, zwróćcie uwagę na to jak pracują wtryskiwacze. Mogą być już zużyte mechanicznie, cewki we wtryskach mogą być ok ale niestety iglica i wnętrze wtrysków już zużyte. Polecam kupić nowe nie bawić się w używane niewiadomo jakie wtryski. Z drugiej strony jakby pompa była do bani to częstym objawem jest to że na raz na wszystkich cylindrach wypada zapłon.

  10. #80
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    1,085
    BMW
    e38 2001r M62TUB44 + LPG
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez Rafi84 Zobacz posta
    Ja u siebie mam 340tys. nie wiem czy prawdziwy. Już powoli tracę cierpliwość cały czas mam tak że, po odpaleniu na zimnym obroty spadają prawie gaśnie chodzi jak ciągnik przez ok 40sek potem obroty idą do góry i praca się wyrównuje. Wymieniłem świece, przewody, termostat, czujnik temp. na pompie wody. I dalej to samo. Zastanawia mnie fakt że jak odłączę akumulator na noc to po odpaleniu tylko się lekko zadławi i pracuje normalnie. Tak samo wydaje mi się że jak mam ponad połowę baku to też dużo lepiej odpala. Wymienię ten czujnik co kolega wyżej pisał może to coś da.
    odłączenie aku kasuje korekty benzynowe LTFT

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 16-04-2011, 21:35
  2. Odcina połowe silnika
    Przez ginspirations w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post / autor: 14-02-2010, 19:28
  3. [ elektryka] jak "usprawnic" zaplon
    Przez dann-y w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 20-08-2009, 12:41

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •