To taka blacha stalowa będzie dobra, najlepiej żeby była dobrze zabezpieczona antykorozyjnie. Amelinium jest drogie i kruche w dodatku...
To taka blacha stalowa będzie dobra, najlepiej żeby była dobrze zabezpieczona antykorozyjnie. Amelinium jest drogie i kruche w dodatku...
Jeżeli blacha stalowa to gr 4-5mm bo mniej to przy strzale się podda łatwo. Stalową można ocynkować lub kupić ocynkowana. Wygiąć ją można tylko na giętarce w tej grubości.
Jak German to Anna.
Lepiej stal,można ją też pospawać z kilku kawałków grubych blach,na wzór najlepiej mieć orginalną plastikową (ABS),plytę pod silnik.
Ostatnio edytowane przez marek1132 ; 01-10-2013 o 11:10
"Myślenie to najcięższa praca z możliwych i pewnie dlatego tak niewielu ją podejmuje." - Henry Ford
Dobra będzie ameliniowa blacha ryflowana (niestety kojarząca się z dresiarskimi "dywanikami" stylizowanymi właśnie na nią). Kupisz to za nieduże pieniądze w castoramie czy innym liroju merlinie, ładnie dotniesz i bezproblemowo dogniesz (ale pamiętaj: nie pomalujesz! : )). Są różne grubości.
Blacha stalowa byłaby bez wątpienia trwalsza, ale o wiele cięższa i trudniejsza w obróbce. Potem trzeba by było ją jeszcze zabezpieczać antykorozyjnie itd. Moim zdaniem amelinium wystarczy.
Kolega chyba po prostu nie zna:
http://www.youtube.com/watch?v=t8lnCA8PHJM
Ostatnio edytowane przez BsijZabsij ; 01-10-2013 o 10:53
Obecnie E38 728i 1995 manual, dunkelblau. Poprzednio E34 525tdsA 1992, granitsilber-metalic.
Moje autko: http://7er.pl/showthread.php/33145-W...151#post395151
Ale ze stalą i tak dla mnie przesada :) Chyba, że się wybierasz tym autem do Afganistanu i po minach będziesz śmigał ^^
Obecnie E38 728i 1995 manual, dunkelblau. Poprzednio E34 525tdsA 1992, granitsilber-metalic.
Moje autko: http://7er.pl/showthread.php/33145-W...151#post395151