Ja również dołączę się do tematu. Co powiecie o tej? http://otomoto.pl/bmw-735-3-5i-gaz-s...C30848977.html
Ja również dołączę się do tematu. Co powiecie o tej? http://otomoto.pl/bmw-735-3-5i-gaz-s...C30848977.html
Po fotelach widac, ze auto ma chyba najechane ze 2 mln.Poza tym do total full opcji brakuje jeszcze raz tyle lub wiecej niz ona ma w sobie.Jesli chodzi o wyglad zewnetrzny to tylna klapa dziwnie lezy-moze to kwestia tych odbojnikow, tych jakos dziwnie nisko siedzi.Wg mnie jest warta moze z 6 tys
Do full opcji wiem, że sporo brakuje no ale handlarze muszą coś napisać przykuwającego :) Mówisz, że skóra tak tragicznie wygląda? Oglądam i patrze, że na ogół nie są idealne te skóry, przecież to nie jest salonowy samochód :) Mam jeszcze takie pytanie. Lepiej kupić benzynę i wsadzić gaz(znajomy, dobry gazownik od wielu lat zakłada BRC), czy od razu gotowca? Często sprzedawcy nie podają marki instalacji a po pytaniu albo nie odpowiadają, albo nie wiedzą... trochę loteria.
Z tymi dwoma mln to byl zart, ale fotele nie wygladaja na pewno na 220 tys tylko na duzo wiecej.Co do gazu to wlasnego doswiadczenia nie mam, ale wiekszosc problemow mechanicznych jakie maja uzytkownicy tego forum to samochody na gaz.
W 220 tyś w kilkunastoletnim aucie ja również nie wierzę :) Sam mało jeżdżę, a robię po około 20k rocznie, co przy tych 17 latach daje spokojnie 340k. Ostatnio sprzedałem passata z 2003 roku i miał koło 300 zrobione. Sporo ludzi się boi magicznej trójki z przodu nie wiem czemu. "280 ok a już 310 to złom" ;)
Ja rozumiem, że gaz jest trochę szkodliwą ingerencją w silnik, ale różnica w cenie podróżowania jest znacząca. Myślę, że dobrze zrobiony gaz nie powinien sprawiać olbrzymich kłopotów.
Na co jeszcze zwracać uwagę przy zakupie? Wiem o: Vanosie żeby nie chodził jak diesel, bez "kołysania" silnikiem, zawieszenie(standard przy zakupie), rdzewiejący bak rogi drzwi i klapa, szarpiąca skrzynia na zimno i ciepło, nieprzyjemne drgania kierownicą przy ponad 80kmh. Coś jeszcze typowo dla e38 jest czego nie zalazłem?
Warto sprawdzić też układ chłodzenia. To słaba strona wszystkich modeli BMW z tamtych lat.