Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234
Pokaż wyniki od 31 do 36 z 36

Wątek: E38 za 10-12 tys ...bez spinek

  1. #31
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2013
    Posty
    22
    BMW
    e39 540i
    Skąd
    Żary
    Ja również dołączę się do tematu. Co powiecie o tej? http://otomoto.pl/bmw-735-3-5i-gaz-s...C30848977.html

  2. #32
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2013
    Posty
    1,569
    BMW
    E38 750i 1997 rok
    Skąd
    Opolskie
    Po fotelach widac, ze auto ma chyba najechane ze 2 mln.Poza tym do total full opcji brakuje jeszcze raz tyle lub wiecej niz ona ma w sobie.Jesli chodzi o wyglad zewnetrzny to tylna klapa dziwnie lezy-moze to kwestia tych odbojnikow, tych jakos dziwnie nisko siedzi.Wg mnie jest warta moze z 6 tys

  3. #33
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2013
    Posty
    22
    BMW
    e39 540i
    Skąd
    Żary
    Do full opcji wiem, że sporo brakuje no ale handlarze muszą coś napisać przykuwającego :) Mówisz, że skóra tak tragicznie wygląda? Oglądam i patrze, że na ogół nie są idealne te skóry, przecież to nie jest salonowy samochód :) Mam jeszcze takie pytanie. Lepiej kupić benzynę i wsadzić gaz(znajomy, dobry gazownik od wielu lat zakłada BRC), czy od razu gotowca? Często sprzedawcy nie podają marki instalacji a po pytaniu albo nie odpowiadają, albo nie wiedzą... trochę loteria.

  4. #34
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2013
    Posty
    1,569
    BMW
    E38 750i 1997 rok
    Skąd
    Opolskie
    Z tymi dwoma mln to byl zart, ale fotele nie wygladaja na pewno na 220 tys tylko na duzo wiecej.Co do gazu to wlasnego doswiadczenia nie mam, ale wiekszosc problemow mechanicznych jakie maja uzytkownicy tego forum to samochody na gaz.

  5. #35
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2013
    Posty
    22
    BMW
    e39 540i
    Skąd
    Żary
    W 220 tyś w kilkunastoletnim aucie ja również nie wierzę :) Sam mało jeżdżę, a robię po około 20k rocznie, co przy tych 17 latach daje spokojnie 340k. Ostatnio sprzedałem passata z 2003 roku i miał koło 300 zrobione. Sporo ludzi się boi magicznej trójki z przodu nie wiem czemu. "280 ok a już 310 to złom" ;)

    Ja rozumiem, że gaz jest trochę szkodliwą ingerencją w silnik, ale różnica w cenie podróżowania jest znacząca. Myślę, że dobrze zrobiony gaz nie powinien sprawiać olbrzymich kłopotów.

    Na co jeszcze zwracać uwagę przy zakupie? Wiem o: Vanosie żeby nie chodził jak diesel, bez "kołysania" silnikiem, zawieszenie(standard przy zakupie), rdzewiejący bak rogi drzwi i klapa, szarpiąca skrzynia na zimno i ciepło, nieprzyjemne drgania kierownicą przy ponad 80kmh. Coś jeszcze typowo dla e38 jest czego nie zalazłem?

  6. #36
    Zaawansowany Użytkownik Awatar matraks
    Dołączył
    Oct 2010
    Posty
    522
    BMW
    2011 BMW 328i xDrive e92, 2007 Mitsubishi Endeavor
    Skąd
    Chicago/Bydgoszcz
    Warto sprawdzić też układ chłodzenia. To słaba strona wszystkich modeli BMW z tamtych lat.

Podobne wątki

  1. [E38] e38 z przebiegiem 59 tys km
    Przez marek1132 w dziale Allegro, Ebay i inne ...
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 05-04-2013, 13:45
  2. [karoseria] Ile spinek listew progowych FL
    Przez sebalg w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 16-03-2013, 09:09
  3. [e38] problem z doborem spinek ( uchwytow)
    Przez red_man w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 02-06-2012, 13:17
  4. E 38 za 70 tys. :)
    Przez Sowa 7 w dziale Allegro, Ebay i inne ...
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 31-03-2011, 18:46
  5. E38 do 4 tys euro??
    Przez Majki.S w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 07-02-2008, 19:36

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •