Strona 3 z 10 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 98

Wątek: 5 rzeczy , ktore mnie powalily na kolana jak pierwszy raz wsiadlem do e65.

  1. #21
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2012
    Posty
    379
    BMW
    f01
    Skąd
    Poznań
    Cytat Zamieszczone przez ManiacDrifting Zobacz posta
    Technics ma racje E65 spójrzmy prawdzie w oczy to już nie reprezenacyjne auto, za granicą tam liczą się Fki więc po co utrzymywać klocucha jeśli służy do wożenia, liczy sie ekonomia auto małe i oszczędne i jak widać zamiast E65 utrzymuje dwa auta i nadal jest taniej. Skoro auto służy do zwykłej jazdy jak 90% ludzi to po co tankowanie ma być odczuwalne skoro nie musi w imię czego? wiadomo że przyjemnie się jedzie autem luksusowym no ale cóż isototnie trzeba mieć już naprawdę zadowalające dochody żeby E65 z dużym silnikiem jeździć sobie z lekkością tak jak inni mniej zamożni mniejszymi i oszczędnymi samochodami.
    Jeśli chodzi o luksus to albo z oszczędnym silnikiem albo z gazem ale i tak nie do jazdy na codzień bo do codziennych spraw lepiej sprawdza się mieć nawet drugi samochód gorszej klasy ale oszczędny i dzięki mniejszemu ekspoatowaniu tamtego i oszczędzaniu na paliwie wychodzi taniej utrzymanie dwóch niżeli jazda tylko tamtym.
    Skoro tak uważasz twoje zdanie kup sobie Skodę na wodę albo Matiza ale nie wciskaj wywodów że tragedia w utrzymaniu stać mnie i wielu innych to jeździmy na co dzień a i sam planuję przesiadkę na mocniejszą 750 .
    Podam trzy proste przykłady które sam doświadczyłem :
    1. VW Passat 1,8 125 KM spalanie miasto 12.2 ( katalogowo tak miał i tyle palił ) trasa 7 litrów jazda dziadkowa jak w trasie dawałem po gazie spalanie 9 z groszem .
    2. Chrysler Pacifica 3.5 252 KM spalanie miasto 17 trasa 12 wiadomo to nie auto do sportowej jazdy
    3. BMW E65 745i 333 KM miasto średnio 14,5 trasa jazda dynamiczna frajda z wyprzedzania 11,5

    I co które auta są bardziej ekonomiczne biorąc moc wygodę i komfort podróżowania nie wspominając o radości z jazdy czymś wygodnym.
    A po za tym czcze gadanie bo drogo to po co kupujecie BMW a po tym narzekacie że drogie w utrzymaniu jak taka skodą ktoś będzie chciał dorównać dynamika jazdy za mną to nie spali mu 4,5 z bajki wzięte tylko zbliży się do 10 litrów czyli nie wiele mniej od E65

  2. #22
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    503
    BMW
    E65 3.0 D
    Skąd
    Szczecin
    Tedi : miasto 14,5 l przy 4,5l silniku ? chyba troszke za malo co ?

  3. #23
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2012
    Posty
    379
    BMW
    f01
    Skąd
    Poznań
    Cytat Zamieszczone przez Riki Zobacz posta
    Tedi : miasto 14,5 l przy 4,5l silniku ? chyba troszke za malo co ?
    Zdziwił byś się ale to prawda oczywiście jest to średnia z przebiegów bo jak ktoś chce to spali 20 ale to i tak mało w porównaniu z np. Polonezem 1,5 co potrafi spalić 15 :p
    Ostatnio edytowane przez BOSS ; 21-09-2013 o 15:44

  4. #24
    Doświadczony Użytkownik Awatar euro_tuned
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    1,535
    BMW
    F02 750Li xDrive
    Skąd
    Kraków
    Cytat Zamieszczone przez Smoku Zobacz posta
    Jak e65 nie jest longiem to jest pasatem. Jak ma silnik 3.0d i 7,8 do setki ( z chipem ma jakies 7,4 )
    A co, moze w krotkiej wersji z tyłu masz full miejsca? Skoda superb juz ma wiecej. Nie robmy z 10 letniego auta z klekotem pod maską cuda. Nowy robił wrażenie ale teraz to zwykła limuzyna do kupienia w cenie kompaktu.

  5. #25
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2012
    Posty
    145
    BMW
    e66 745LI 2003r
    Skąd
    Pieńsk
    Z utrzymanie tego auta jest jak z budowaniem domu. Jeśli ma się możliwości i umiejętności oraz czas to wiele rzeczy można ogarnąć samemu. I tak powstają różnice w kosztach utrzymania. Jedni dłubią sami i oszczędzają gro kasy na robociźnie, do tego drutują używanymi częściami, a inni jadą do warsztatów a tam wiadomo czasami kasują za markę auta i do tego jeszcze spie...lą robotę. Koszty zależą też od stanu auta jakie kupiliśmy. Wiadomo jak ktoś kupił cacko to mało dołoży ale można też się nadziać i wtedy lipa. Ja w swojej e65 podwoiłem wartość poprzez naprawy i sprzedałem za pół ceny, ale nie żebym narzekał bo było warto dla samej przyjemności z jazdy. Pewnie już nigdy takiego auta nie kupię bo wole wydać tą kasę np. na rejs jachtem.
    Ostatnio edytowane przez kajciu ; 14-09-2013 o 07:37

  6. #26
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    833
    BMW
    E38 740IA M60, E39 525d
    Skąd
    Kraków
    nie rozumiem co w utrzymaniu e65 ma byc drogie, jedynie naprawy typu skrzynia rurka i uszczelniacze są drogie, ale dla mnie np. już nie bo jestem mechanikiem mam warunki i wszystko robię sam. Fakt jest jeden że auto palące ok 15 L/100 km Pb którym robi się co najmniej 1000 km na miesiąc to są już nie małe wydatki.

  7. #27
    Zaawansowany Użytkownik Awatar PaweliGosia
    Dołączył
    Feb 2013
    Posty
    454
    BMW
    S8 D2, W221 S500
    Skąd
    Bydgoszcz
    Riki dał temat o 5 powodach a Wy zachowujecie się jak stare baby jojczące na rynku czy kupić skarpety za 1,0 zł czy za 1,20zł. Koszty utrzymania są normalne a nawet mniejsze w porównaniu do konkurencji np A8. Jak kupujesz takie auto to tankujesz, naprawiasz i jeździsz gdzie tu filozofia?
    Nasza ocena powinna być subiektywna jako pasjonatów tej marki nie pierdzenie o tym że gdzieś tam jeżdżą Fki i teraz one się liczą... dla mnie liczy się e65 i e38
    albo że 3.0d to muł - porównajcie ten silnik ale z innymi 3.0 w klasie premium a nie np z n62 4,4 to już tak słabo nie wypadnie.

  8. #28
    Doświadczony Użytkownik Awatar Roobs
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    1,433
    BMW
    E65 740D, E71- X6
    Skąd
    Wrocław
    sporo prawdy :)

  9. #29
    Doświadczony Użytkownik Awatar technics
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    1,547
    BMW
    octavia 1.9tdi ex e65 745 2002 rok ex e38 735
    Skąd
    Szwecja
    Ja zadam tylko jedno pytanie , kto tu na forum jezdzi swoim e65 na codzien do pracy . Ja wiem ze wiekszosc ma 2 auta i to wlasnie tym drugim jezdzi na codzien . Reszta to zagazowane dojechane padaczki . 7er poprostu nienadaje sie do normalnej jazdy . Przynajmniej nie w miescie stolecznym gdzie niezadko stoi sie w korku po 2-3 godziny .

  10. #30
    Zaawansowany Użytkownik Awatar phdream
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    764
    BMW
    E38 740i 6M
    Skąd
    Olsztyn
    Cytat Zamieszczone przez technics Zobacz posta
    Ja zadam tylko jedno pytanie , kto tu na forum jezdzi swoim e65 na codzien do pracy . Ja wiem ze wiekszosc ma 2 auta i to wlasnie tym drugim jezdzi na codzien . Reszta to zagazowane dojechane padaczki . 7er poprostu nienadaje sie do normalnej jazdy . Przynajmniej nie w miescie stolecznym gdzie niezadko stoi sie w korku po 2-3 godziny .
    Masz w 100% racje. Akurat nie mam e65 tylko e38 740 (stoi w garazu) na codzien jezdze drugim autem - Cadillac Escalade 6,2 V8 (srednie spalanie 12-20) czy to duzo?

Podobne wątki

  1. [e38] Ja po raz drugi, Ona po raz pierwszy ;)
    Przez Wiktor w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 192
    Ostatni post / autor: 20-10-2014, 13:50
  2. [E38] pierwszy raz na forum
    Przez Antek w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 15-03-2013, 12:30
  3. [E32] pierwszy raz e32 utrzymanie
    Przez przmek_sbs2k w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 18-09-2011, 06:05
  4. ten pierwszy raz...
    Przez MCGUMA w dziale NA KAŻDY TEMAT / Humor / Off Topic
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 02-03-2010, 22:20
  5. Widziałem kilka e32 -> e65 ale e38 -> e65 pierwszy raz
    Przez Wiktor w dziale Allegro, Ebay i inne ...
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 26-01-2010, 08:56

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •