Skode Octavie :D zbieram na sezon 2014 ;) ale wracając do tematu to żaden seryjny samochód typu EVO, STI, RS raczej nie dadzą rady przy dłuższym upalaniu na torze. Nie mówie tutaj o jednostce napędowej ( może oprócz Subaru :D ) ale głównie o hamulcach, oponach itd. Dlatego w pierwszym moim poście zapytałem do czego ma być to auto. Nie da się połączyć auta do jazdy na co dzień i auta na tor. Niestety taka jest prawda. Próbowało wielu ale poza wyrzuconą kasą efekt był marny. Jeśli chcesz upalać to kupuj EVO 9 i zainwestuj w dobre hamulce np. AP Racing, jakąs szpere , dobre zawieszenie i opony. Kupisz WRXa i po 2-3 wizytach na torze zaczniesz kombinować co by tu zmodyfikować żeby jechał lepiej...zacznie się pakowanie kasy . Posłuchaj ludzi, którzy już przechodzili tą drogą i nie wyważaj otwartych drzwi. Także chcesz zaoszczędzić- kup EVO.