Musisz wyciągnąć podłokietnik z tunelu.
Krok1. Musisz wyciągną welurowe osłony tunelu, które składają się z 2szt po stronie kierowcy i pasażera. 1 osłona od przodu auta jest długa a 2 osłona jest krótka.
Aby je wyciągnąć odkręć śrubkę na "+" znajdującą się przy pedale gazu, która podtrzymuje osłonę welurową tunelu 1 -dużą
Później wysuń tą osłonę w kierunku podłogi ( powinna wyjść bez problemu ), 2 osłonę krótką przesuń w kierunku przodu auta. Analogicznie strona pasażera.
Krok2. Aby wyciągnąć podłokietnik musisz odkręcić 4 wkręty na "+" po 2 z każdej strony podłokietnika. Miejsca wkrętów są pod osłonami które usunąłeś w kroku 1 - na pewno je zauważysz!
Krok3. Musisz wyciągnąć nawiew z podłokientnika - pod nim sa 3 nakrętki m6 na klucz 10 , które musisz usunąć.
Użyj cieniutkiego śrubokręta lub noża . Rada - podłuż lub zawiń narzedzie którym będziesz podważał nawiew jakim cienkim materiałem aby nie uszkodzić drewna.
Krok4. Po usunięciu śrub upewnij się że uchwyty na kubki lub schowek , które są przed podłokietnikiem są zamkniete.
Krok5. Wyciągnij całą zawartość podłokietnika oraz wyciagnij panel sterujący nawiewem w podłokietniku - jest tam takie miejsce na palec-pociągnij do siebie-wyjdzie luźno! Wtedy możesz odpiąć przewód od modułu podłokietnika
Krok6. Odepnij reszte resztę elektryki z podłokietnika tak aby wyciągnąć go z auta .
Krok7. Odkręć małe torx trzymające panele sterujące i wymień.
Miłego dłubania:-D