Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 20

Wątek: Korozja przed i po lifcie

  1. #1
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2013
    Posty
    6
    BMW
    poszukiwania 728
    Skąd
    Opole

    Korozja przed i po lifcie

    Witam

    mam pytanie do tych co maja i mieli E38 w sprawie zabezpieczenia antykorozyjnego. Czy z doświadczenia możecie cos wiecej powiedzieć czy roczniki przed Filftem w 1998 mają lepszą blachę i zabezpieczenie antykorozyjne? Oglądnąłem mnóstwo ofert z niemiec i zauważyłem ze roczniki po 1998 mają zawsze troche rdzy (statystycznie) na klapie, drzwiach nadkolach itp podczas gdy roczniki 96, 97 i 98 są badziej odporne na korozję.

    Napewno też jest kwestia pielęgnacji auta i czy bylo garażowane i czy ma sezonowe blachy czy nie, ale rzucilo mi sie w oczy że statystycznie roczniki 99, 00, 01 mają bardziej lichą blachę...

    co wy o tym sądzicie?

  2. #2
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2013
    Posty
    24
    BMW
    e38 4,4 manual
    Skąd
    Poznan
    dochodzi do tego fakt ze te z 96 /97 juz mialy robiana blacharke a w mlodszych dopiero zaczyna sie pojawiac - sam mam 97 i czeka mnie wizyta u lakiernika - dokladnie klapa bagaznika ,drzwi i nadkola.

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik Awatar jareczek256
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    461
    BMW
    E38 728i
    Skąd
    złotoryja
    Kolego Happy tu się z Tobą nie zgodzę, moja jest z 96' i jedyne miejsce gdzie się pojawiła ruda to nadkole obite przez kamienie ale po wyczyszczeniu i ponownym pomalowaniu znikła rdza. Nie wiem od czego to zależy ale akurat w moim egzemplarzu rdza się nie pojawiła. Może poprostu ktoś ją wcześniej zakonserwował. Spotkałem się już z poliftami które właśnie na tylnej klapie posiadały ślady korozji.
    BMW - radość z jazdy!

  4. #4
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2013
    Posty
    6
    BMW
    poszukiwania 728
    Skąd
    Opole
    Cos tam musi być na rzeczy z ta blachą, pracowalem w mercedesie w Sindelfingen 02/03 i rozmawiałem z ludzmi z lini produkcyjnej i powiedzieli mi ze Daimler uzywal od 95-01 blach z chin ktore mial ponoc slaba obrobke cieplna a do tego doszedl wodny lakier, z ktorym niemcy nie radzili sobie tak dobrze tak jak amerykanie, dlatego te E i C klasy z tamtego okresu gnija na potege. Ciekawe czy BMW nie poszlo ich sladem, albo blacha albo lakier, moze tez slabszy podklad....

  5. #5
    Moderator Mod Awatar BOSS
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,125
    BMW
    740i
    Skąd
    Dolny Slask
    Zasrana ekologia przez co wprowadzone wodne lakiery stad gorzej trzymaja sie poliftowce
    Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!

  6. #6
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    1,085
    BMW
    e38 2001r M62TUB44 + LPG
    Skąd
    Warszawa
    podobno właśnie koło 2000r było przejście na lakiery wodne i z początku były słabe, no i cóż poliftowce rdzewieja - pisałem nawet dokładnie gdzie - wątek o hammerite waxoyl

  7. #7
    Vip Vip
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    3,880
    BMW
    750iL
    Skąd
    Bielsk Podlaski
    ja mam 95r i na całym aucie ORI lakier, nigdzie nie widać i nigdzie nie ma korozji

  8. #8
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    13
    BMW
    e38 1994 m60b40
    Skąd
    Łódź
    Kwestia eksploatacji. Jak kupiłem swoją 1.5 roku temu nie miała nic praktycznie ale dużo jeździła po terenach pozamiejskich. Teraz widzę jak sól łódzkich drogowców dała się jej we znaki. Pojawiła sie ruda na rogach drzwi, troszkę na klapie oraz na korkach od progów...1994 rok.

  9. #9
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    142
    BMW
    e38 728iA
    Skąd
    Trójmiasto
    U mnie tak jak u kolegi Tejo...Do tego jeszcze na tylnych nadkolach zaczyna coś wychodzić :|
    Rocznik 1996.
    Ogólnie e38 mają słabe blachy, e32 trzyma się dużo lepiej.

  10. #10
    Vip Vip Awatar artas270
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    332
    BMW
    Bmw 740i 4.4l
    Skąd
    Gdańsk
    Ja mam 97 rok i nie mam rdzy jedynie przy tylnim nadkolu zaczeło coś wyłazić :)

Podobne wątki

  1. deska rozdzielcza przed i po lifcie- różnice
    Przez dOOm_PL w dziale TUNING
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 27-03-2018, 09:56
  2. Fotele przed i po lifcie
    Przez Michal750 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 53
    Ostatni post / autor: 10-03-2017, 14:44
  3. [elektryka] zamek drzwi tylnych przed i po lifcie
    Przez Pablo7 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 25-08-2013, 21:51
  4. [wnętrze] Siedzenia Komform przed i po lifcie
    Przez mucha_177 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 05-03-2013, 15:17
  5. progi PRZED i PO lifcie - roznice
    Przez JointoVicz w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 31-01-2013, 13:51

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •