panel kliny, chlapacze, zegary. opisu nie czytałem.
panel kliny, chlapacze, zegary. opisu nie czytałem.
730
wlasnie chciałem się tego dowiedzieć czy to tylko tam została kupiona czy to przekladka jest
Ciuciugd, posluchaj dobrej rady przyjaciela z forum co mieszkal 12 lat w DE, zaden E38 w PL w okolicach 15 tys nie jest okazja, nigdy nie byl i nigdy nie bedzie. w Niemczech za E38 dobrze zachowane z ksiazka serwisowa od niemca z domu musisz wylozyc od min 4000 EUR i beda male proprawki, zdezak, jakas ryska czy troche rdzy, moze robione dzwi po malej stluczce itp. jak chcesz egzemplaz w dobrym stanie bez poprawek na horyzoncie to 5000 EUR to norma i wyzej i tak trzeba dobrze szukac.
Pomnoz po ile chodzi Eur na PLN i bedziesz widzial jaki masz przedzial cenowy. A do tego wejdz na strone http://autokalkulator.pl/ i policz dodatkowo koszta, przywozu auta do PL bo akzyca jest na silnik powyzej 2000ccm jest 18.6% plus 500 PLN recykling, oplaty tlumaczenia nastepne 390 PLN itp. a i nie wspominajac jeszcze o kosztach ze po to auto trzeba pojechac i obejrzec min 2-3 egzemplarze, raz dwa w DE zrobisz 2000 km na autostracie tam i spowrotem i moze jeszcze sie trzeba bedzie gdzies przespac.
tak wiec za autko kosztujace 5000 EUR przy zakupie w Niemczech calosc bedzie ciebie kosztowalo po zarejestrowaniu w PL 27000 tys PLN. Wiec jesli komis chce sprzedac cos z zyskiem za 15 tys to auto bylo zakupione od hasana albo jemu podobnych za 1000 EUR bo sie juz w DE do niczego sie nie nadawalo i nie przeszloby przegladu. Poza tym te 120 tys przebiegu pomnoz razy 3 jak nie wiecej.
Niemcy, w brew utartym opiniom, nie sa glupi, wiedza ze jak maja auto zadbane i z ksiazka serwisowa itp to za friko tego auta nie oddadza. Oni wiedza ze te auta trzymaja cene i o swoje auta dobrze dbaja.
prawda jest taka ze to co zaoszczedzisz na cenie zakupu wydasz na naprawy itp. W momecie kiedy cos chcesz przestajesz myslec racjonalnie. Pamietaj kupisz tanio psedo okazje i zaplacisz 2 razy. to tak z mojego punktu widzenia.....
Witaj.
Jednak jeśli interesuje Cie stan techniczny, a nie masa pierdołek, które tylko się psują, to sprawdź moją propozycję:
http://otomoto.pl/bmw-728-728ia-C30137189.html
Wierz mi, że nie będziesz zawiedziony.
A jeśli szukasz polifta za 10tysiaków to sobie odpuść. Mój przedmówca ma rację. Na pewnej stronce holenderskiej widziałem E38 i E39 w okolicach 8-12 tys EUR z przebiegami do i lekko powyżej 100k km.
Pozdrawiam.
a powiedzcie mi jaka chodzi opinia o silnikach m60b40 bo może taki bym kupił
o boże.............. powiem tak za 10 tys e38 po lifcie??? szykuj minimum drugie tyle zebby to miało rece i nogi, zastanów sie co robisz, kilka tysiecy na poczatek do włozenia w auto to norma, 2.8 dobry silnik (bardzo eko) ale jak sie spindoli to tez potrafi kosztować....minimum za w miare dobre e38 z m52 to 20 tysiecy, i kolejne z 4tysiące zeby włozyc tzn swieczki filtry (zawias) rejestracja, ubezpieczenie, przeglad ewentualną polera;) (wiem to po sobie)
Nie ma reguły jak trafisz tak masz.... Czasem ta za 10-12 chodzi lepiej jak ta za 20 ....
B.-ądź M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedyś kupię ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)
dokladnie... jak trafisz... ja dalem za swoje 728 pol roku temu 12000 i do tej pory cisza to co tylko wymienilem to tarcze hamulcowe bo bylo bicie i pompe wody. i latam dalej :D
teraz już sam nie wiem co kupic może przed lifta jakas v8 i zrobić po lifta ,jeszcze nie znalazłem dla siebie zadnej sztuki [ rafalmiller ] daj foty swojej
skoro kasa ograniczona to na sam początek porozglądaj się za E39 520i z 1X VANOS ?
e 38 w automacie super tanie w utrzymaniu nie jest, części kosztują krocie, Na przykład dzisiaj wróciłem od skrzyniaża bo urwał się kosz biegu wstecznego. Robota plus kosz plus tarczki cierne plus elementy mocujące wszelakie plastki 2600 zł jednorazowo.
CO ZROBIŁEM PRZEZ ROK:
czujnik wałka 390 zł ori wszystkie czujniki, robota uszczelniaczy i tulei Vanosa (ja mam 2x Vanos) 950 zł amortyzatory przód jakieś 1000 zł sztuka plus 400zł robocizna (po niespełna roku wymienione na sachsy na gwarancji w aso) tuleja wspornika drążka kierowniczego, końcówki drążków kier. drążek środkowy, łączniki stabilizatora , czujnik powietrza dolotowego cewki swiece olej wszystkie filtry tarcze klocki przód tył piasty z łożyskami poduszki amorów łożyska amorów felgi styling 61 (po długich puszukiwaniach), oponki z 2000 zł filtry do gazu nowy wtryskiwacz od benzyny rolki napinacze rolek (już ceny nie pamiętam), termostat z 350 zł bo z rana wypadał zapłon nazimnym i był jego błąd. To są takie koszta na początek przez rok posiadania auta, i to nie wszystkie bo jeszcze robicizna jakieś dorobiazgi typu lekkie malowanie maski plus polerka 360 zł.
P.S. Do skrzyni jeszcze nowy konwerter z robocizną 1700 zł, potem nowy olej z filtrem i uczelnką-kolejne kilaset zł.
dolicz do tego jeszcze koszty benzyny i gazu ale na samym gazie bez przerwy nie powinno się jeździć ze względu na zawory ssące i wtryskiwacze od PB, ale to inna para kaloszy ;)