Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Wątek: Kończący się mechanizm wycieraczek

  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Marcin-e32
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    557
    BMW
    E32 '92 735i
    Skąd
    Poznań

    Kończący się mechanizm wycieraczek

    Hej,

    Mam wrażenie, że mój mechanizm wycieraczek powoli się kończy. Ramię pasażera co raz mocniej odstaje od szyby i co raz mocniej napiera w kierunku maski, przez co praca całego systemu nie wyglada najlepiej - w środku auta pisk, widać nieregularną pracę wycieraczek i niezbyt płynne ich przemieszczanie się.

    Z tego co udało mi się wyczytać trzeba wymienić jakąś tulejkę (?)

    Prośba do Was o rozwinięcie tematu. Gdyby ktoś miał foto-story, byłoby ok. Rozumiem, że nie ma co się bawić w podmianę mechanizmu na inny, używany, tylko regenerować? Na coś jeszcze warto zwrócić uwagę jak już będę miał wyciągnięty mechanizm wycieraczek?

    Pozdrawiam,
    Marcin
    --------------
    Pozdrawiam,
    Marcin

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Marcin-e32
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    557
    BMW
    E32 '92 735i
    Skąd
    Poznań
    Hej,

    Panowie, nikt nie ogarniał tematu obcierającej o maskę wycieraczki?
    --------------
    Pozdrawiam,
    Marcin

  3. #3
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    67
    BMW
    730 M60 1994
    Skąd
    Gorzów
    jutro będę patroszyć pozostałości mojej e32 w tym mechanizm wycieraczek. Jak coś to pstryknę zdjęcie i wrzuce tutaj,może coś ułatwi i podpowie

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    216
    BMW
    E32 730i M60B30 '92, E34 525iX M50B25 '92
    Skąd
    okolice Krakowa
    Hej,

    ja przerabiałem taki temat w E34, gdzie sprawa chyba wygląda identycznie. U mnie problemem był spory luz na jednym ramieniu. Ponieważ wymieniałem dmuchawę skończyło się wymianą mechanizmu. Dostałem od sprzedawcy 2szt. (jeden mech. był niekompletny). W jednym z dwóch, które dostałem całość była po prostu zapieczona, a akurat z tego chciałem skorzystać (u mnie przy okazji padł gwint do dokręcania ramion). Ja po zdjęciu zawleczek (tam są takie wsuwane, jakby 3/4 podkładki) wybiłem nie bez trudu część wewnętrzną (do niej mocowane są ramiona) z tulejek - tu uwaga na naparzanie młotkiem, bo można właśnie uszkodzić gwint. Z tym, że te tulejki u mnie nie były wymienne, jest to część mechanizmu. Po wybiciu posmarowałem porządnie smarem grafitowym i po kilku ruchach mechanizm działał jak nowy.
    Jest oczywiście ryzyko, że tuleje w środku są już dość wytarte i będzie luz ale powinny pomóc podkładki centrujące.
    Fotek niestety nie wrzucę, bo już wszystko zabudowane.
    W razie jakby było niejasne to służę poradą.
    Pozdrawiam
    Gwozdziu
    ------------------------------------------------

Podobne wątki

  1. mechanizm wycieraczek
    Przez krzysiek1989 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 26-11-2015, 13:06
  2. [pozostale] Mechanizm wycieraczek - naprawa/wymiana
    Przez jaro_alfa w dziale instrukcje / schematy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 03-06-2013, 10:44
  3. [elektryka] wymiana mechanizm wycieraczek bmw e65 - silniczek
    Przez TYFI911 w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 17-12-2011, 22:17

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •