Cytat Zamieszczone przez Sebek Zobacz posta
To zawieszenie jest dedykowane do e38 we wszystkich wersjach silnikowych i posiada atest dopuszczenia do ruchu w takich kombinacjach przez TÜV Niemcy.

Amortyzatory byly u producenta w ramach reklamacji gwarancyjnej i nie stwierdzono zadnych problemow - sa jak nowe i maja pelen zakres pracy.

Niestety przed wyslaniem ich do mnie nie opisales mi tak dokladnie tego dzwieku a ja tym samym nie przekazalem tej informacji dalej.

Po naszych rozmowach przed reklamacja wychodzilem z zalozenia ze dzwiek jest raczej mechaniczny a nie taki jak go teraz opisujesz.

Reklamacja musi zawierac konkretne informacje.


Nagraj prosze ten dzwiek przy aucie i go gdzies wrzuc.

Proponuje jeszcze raz doslanie amortyzatorow a ja przekaze nagranie dalej, wraz z informacjami o dzwieku "przelewanej cieczy".


Do tej pory byles jedynym klientem z gwintem Lowteca ode mnie, ktory skarzy sie na taki problem.
Masz rację nie opisałem tego jak trzeba bo bardzo ciężko jest to opisać słowami, o nagraniu pomyślałem jak już było ściągnięte. Postaram się to nagrać i gdzieś wrzucić żeby można było posłuchać. Co do wyciągania zawieszenia jeszcze raz, nie mam czasu chęci ani pieniędzy na to. Mechanik za darmo mi tego nie montuje niestety:( już dwa razy musiałem za tą usługę zapłacić ale liczyłem się z tym. Po montażu, jak wróciły z reklamacji było super kilka dni, potem objawy wróciły.W weekend bylem w górach, auto przez 3 dni stało na jakimś podwórku w słońcu mocno poprzechylane na nierównym podłożu, jak zacząłem ruszać to ludzie się na mnie patrzyli co się dzieje. Raczej nie jest to możliwe że zaczęły mi skrzypieć wszystkie elementy gumowo-metalowe w zawieszeniu na dwóch osiach po montażu "gwintu" po pięciu dniach. Zresztą to całkiem inny dźwięk niż skrzypiące tulejki. Jestem pewien że jakbym założył inny zestaw amorków to problem by zniknął