Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 35

Wątek: problem z zawieszeniem po montażu zawieszenia gwintowanego

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2012
    Posty
    452
    BMW
    SZUKAM
    Skąd
    ZAWIERCIE
    porażka panowie, wstyd na tym jeździć... może oddajcie to na reklamację, jeśli nie poprawią niech płacą za wszystkie przekładki bo to jakaś kpina, tłucze jak w traktorze.

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    161
    BMW
    e38 740iA M62b44
    Skąd
    malopolska
    moje już były odsyłane na gwarancję ale stwierdzili że są super sprawne i działają prawidłowo. Zakładane były w sumie już 3 razy ale to na 100% nie wina nieprawidłowego złożenie montażu zużytych innych części, bo wymieniłem kompletne mocowania itp na wszystkie 4 koła. Nie muszę pisać ile to kosztowało, a tamte nie wykazywały oznak zbytniego zużycia ale wymieniłem bo nowy zawias nie może piszczeć. Teraz możemy to wywalić do kontenera na metal, Sebek zadowolony bo sprzedał... a my jesteśmy po 3tyś w plecy które z nieba nam nie spadły

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    245
    BMW
    e38 740
    Skąd
    Łódź
    A ja sie zastanawialem czy nie kupic...

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    161
    BMW
    e38 740iA M62b44
    Skąd
    malopolska
    Cytat Zamieszczone przez staszek Zobacz posta
    A ja sie zastanawialem czy nie kupic...
    mogę ci sprzedać w promocji ;)

  5. #5
    . ADMINISTRATOR Awatar Sebek
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,982
    BMW
    E23/E38/E65
    Skąd
    DZG
    Blog
    1
    Produkt jest objęty gwarancja i jak najbardziej można złożyć reklamacje która na pewno zostanie uznana jeżeli będziemy mieli konkretne informacje.

    Przy reklamacji balcera tych informacji nie bylo (brak konkretow), nie było także nagrania, producent po prostu sam nie wiedzial czego ma szukac, tym bardziej ze chodzi o wydobywajacy sie dzwiek a nie usterke techniczna.

    Ja takze nie jestem jasnowidzem ...

    Producent przy testach na maszynie nie znalazl zadnych nieprawidlowosci.




    Jako sprzedawca i przedstawiciel LOWTECa prosze o skontaktowanie sie ze mna telefonicznie - 690 215 855.
    Ustalimy szczegoly dosylki oraz doslania materialu filmowego ktory przekaze producentowi.


    Nie mialem z LOWTEC`iem do tej pory zadnych problemow a przy reklamacjach (zasadnych) dosylali zawsze nowe elementy.
    Sprzedalem tych gwintow do e38 ok. 12 kompletow przez ostatnie pol roku i tylko w tych dwoch przypadkach istnieje ten problem.



    Prosil bym sie najpierw zastanowic nastepnym razem dlaczego reklamacja przebiegla negatywnie (prodcuent nie otrzymal konkretnych informacji a stacjonarny test niestety nic nie wykazal) a nie wypisywac na forum glupoty ...


    Pozdrawiam i czekam na kontakt.
    Ostatnio edytowane przez Sebek ; 28-10-2013 o 17:41
    Pozdrawiam, Sebek

    Masz pytanie lub problem odnośnie funkcjonowania forum, współpracy ...
    Proszę o kontakt ze mną .!


  6. #6
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    161
    BMW
    e38 740iA M62b44
    Skąd
    malopolska
    masz Sebek racje że nagrania nie dołączyłem, poprostu nie miałem czym tego nagrać, próbowałem trzema różnymi telefonami i żaden nie wychwycił tego dźwięku który idealnie słychać na filmiku wyżej więc co miałem przesłać.. ostatnio oddałem auto do kolesia co się tego trochę już namontował, wymieniliśmy wszystkie mocowania górne na lemfordera i miał ogólnie na to "rzucić okiem" i po dwóch dniach jest to samo. Na chwile wyciągnął odboje aby wykluczyć ich piszczenie i jest to samo. Na odbojach z kompletu przy czterech osobach tył dobija na lekkich nierównościach. Mam dość już tego gwintu, nie ma u mnie instytucji charytatywnej która montuje i rozbiera mi to za darmo, a za montaż/demontaż płaciłem już trzy razy! Dodatkowo musiałbym posadzić znów auto na klockach przed domem na jakieś 2 tygodnie a poruszać się czymś trzeba. Jestem pewny że przy kolejnym demontażu lowtec nie wróci już na moje auto. Jak to jest na forum poleca się i odradza pewne rzeczy, to dobre i warto kupić a to lipa unikać jak ognia... ja się na tym poprostu przejechałem głównie finansowo i go nie polecam każdy zrobi jak będzie chciał

  7. #7
    . ADMINISTRATOR Awatar Sebek
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,982
    BMW
    E23/E38/E65
    Skąd
    DZG
    Blog
    1
    Właśnie rozmawiałem dobre pol godziny z technikiem LOWTECA.

    Przedstawiłem mu jeszcze raz problem.

    Jego zdaniem dźwięki które się wydobywają są efektem za mocnego obciążenia odboju na amortyzatorze (patrz zdjęcie).








    Aby zawieszenie pracowało prawidłowo wysokość sprężyny w rozprężonym stanie powinna wynosić dla BMW e38 i modelu gwintu 9.1 ze sprężyną 97622:


    - os przednia: 195 - 213 mm
    - os tylna: 195 - 213 mm


    Informacje zawarte są w instrukcji montażu oraz poświadczeniu dopuszczenia do ruchu przez TÜV.




    Wysokość ustawiamy dolnym talerzem znajdującym sie pod sprezyna zaraz po zamontowaniu gwintu na samochód.

    Po tym ustawieniu i opuszczeniu samochodu amortyzator powinien mieć wystarczający uskok pracy.

    Jeżeli przy ustawieniu wysokości ok. 195 mm zauważymy ze amortyzatory jeszcze lekko dobijają, ustawiamy większą wysokość maksymalnie do wartości 213 mm.

    Po wykonaniu tego kroku możemy się zabrać za właściwe obniżenie auta skręcając dolna obudowę kolumny na gwincie i zabezpieczając ja dolnym czerwonym talerzem.

    W żadnym wypadku nie regulujemy już wysokości sprężyny według własnego uznania - skutkuje to przy późniejszych usterkach wygaśnięciem gwarancji.


    Przy nieprawidłowym ustawieniu wysokości sprężyny (patrz opis wyżej) zawieszenie nie będzie działać prawidłowo i może ulec uszkodzeniu (sprężyna się zle ulozy) co może powodowac ze późniejsza regulacja nie da już żadnych efektów.


    Tak jak napisałem już wyżej - te informacje zawarte są na samej gorze instrukcji montażu gwintu.



    @balcer & Giezet


    Jakie wartości wysokości sprężyny bez obciążenia zostały u Was ustawione przy pierwszym montażu ?

    Czy sprawdzaliście sami czy są prawidłowe ?

    Zasada działania tego systemu gwintu odbiega od tradycyjnych gwintów gdzie obnizenie auta zmienia zawsze wysokość sprezyny.

    Myślę ze problem może leżeć właśnie tutaj.
    Ostatnio edytowane przez Sebek ; 29-10-2013 o 13:26
    Pozdrawiam, Sebek

    Masz pytanie lub problem odnośnie funkcjonowania forum, współpracy ...
    Proszę o kontakt ze mną .!


  8. #8
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    161
    BMW
    e38 740iA M62b44
    Skąd
    malopolska
    dzięki za zainteresowanie Sebek, u mnie zostało to ustawione w przedziale 195-200mm, chodzi tu o wysokość samej sprężyny pomiędzy talerzami jak koło jest w górze

  9. #9
    . ADMINISTRATOR Awatar Sebek
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,982
    BMW
    E23/E38/E65
    Skąd
    DZG
    Blog
    1
    Podnies auto i zmierz jeszcze raz dokladnie wysokosc i ustaw na max. czyli 213 mm. z przodu i z tylu.

    Taki zakres przewidywany jest dla twojego auta.

    Roznica 1 cm. wysokosci sprezyny moze miec bardzo duze znaczenie.

    Auto sie lekko uniesie co mozesz pozniej ustawic obnizeniem.
    Pozdrawiam, Sebek

    Masz pytanie lub problem odnośnie funkcjonowania forum, współpracy ...
    Proszę o kontakt ze mną .!


  10. #10
    . ADMINISTRATOR Awatar Sebek
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,982
    BMW
    E23/E38/E65
    Skąd
    DZG
    Blog
    1
    I jak tam panowie, czy regulowaliście zawieszenia według wytycznych które podałem wyżej ?
    Pozdrawiam, Sebek

    Masz pytanie lub problem odnośnie funkcjonowania forum, współpracy ...
    Proszę o kontakt ze mną .!


Podobne wątki

  1. [zawieszenie] Problem z zawieszeniem edc ...
    Przez Pankracy666 w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 04-09-2013, 19:42
  2. [zawieszenie] problem z zawieszeniem, ściąganie raz w prawo raz w lewo
    Przez balcer w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 14-08-2013, 22:15
  3. [zawieszenie] Problem z zawieszeniem.
    Przez prebek w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 18-08-2012, 21:52
  4. [mechanika] problem z zawieszeniem
    Przez ANDREW1 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 11-03-2009, 14:40
  5. Problem z zawieszeniem?
    Przez smok w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 07-12-2008, 21:24

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •