Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 35

Wątek: problem z zawieszeniem po montażu zawieszenia gwintowanego

  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    161
    BMW
    e38 740iA M62b44
    Skąd
    malopolska

    problem z zawieszeniem po montażu zawieszenia gwintowanego

    witam
    mam problem który powstał po montażu zawieszenia gwintowanego. Może opiszę po kolei.
    Padły mi amorki z przodu, z tyłu też liche więc padła decyzja montujemy coś niższego/twardszego, padło na gwint. Do tygodnia jeździło się dobrze. Potem z zawieszenia zaczęły się wydobywać dziwne dźwięki, które ciężko opisać, ale nie przejmowałem się tym, ponieważ miałem zamiar oddać samochód do warsztatu na duży serwis. Tam mi goście sprawdzili całe zawieszenie pod kątem luzów i zużytych elementów, lecz nie znaleźli nic co trzeba wymienić. Wymieniali mi również kompletny rozrząd w moim m62 i kilka innych rzeczy. Padła diagnoza że to ten nowy zawias gwintowany, amorki do d*py i takie inne, że za ciężkie auto, wywal to z auta i będzie ok. Byłem troszkę zdziwiony ale podjechałem do kilku innych i też twierdzą że to raczej to. Dźwięk móglbym opisać "jakby uciekała gdzieś jakaś ciecz pod ciśnieniem, lub przelewała się z jednej komory do drugiej", to jedyne określenie które mi przychodzi do głowy. Dzieje się to na wszystkich 4 kolumnach, przed montażem tego zawiasu absolutnie tego nie było. Po konsultacji zdecydowałem że odeślę komplet na gwarancję, wkońcu mam 2 lata na to. Po dwóch tygodniach z autem na klockach założyłem zawias u mechanika wg instrukcji, jakieś 3-4 dni był spokój. Po tym czasie wróciły wszystkie objawy. Żeby było ciekawiej to napiszę,że dzieje się tak po nocnym postoju lub dłuższym, po przejechaniu 3-4km objaw ustaje, taki cud. Nie łupie na dziurach, nic się nie dzieje tylko ten dźwięk, najbardziej słyszę go do 40km/h, jadąc po lekko pofalowanej drodze, gdy amortyzator wykonuje lekki i spokojny ruch. Naprawdę ciężko to określić, ale jak biorę auto to zaczynam dostawać białej gorączki. Gdy sobie auto pojeździ to przejedżając tą samą drogę na której słychać dźwięki jest cisza, słychać tylko normalną pracę zawieszenia. Uściślająć, gwint to produkt lowtec 9.1, przy zmianie wpadły nowe poduszki przód tył, reszta była w komplecie. Pierwszą diagnozę postawił Radek z klinika bmw. Co robić dalej?

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik Awatar giezet
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    167
    BMW
    e38 740i
    Skąd
    Garwolin
    Cholera, też mam problem na tym gwincie lowteca, zamontowałem 2 tyg temu i po tygodniu zaczęły się jakieś dziwne odgłosy jak właśnie auto postoi pare godzin

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    493
    BMW
    brak
    Skąd
    podkarpacie
    Cytat Zamieszczone przez balcer Zobacz posta
    Padła diagnoza że to ten nowy zawias gwintowany, amorki do d*py i takie inne, że za ciężkie auto, wywal to z auta i będzie ok.
    jak to co robic? przeczytac swoj post jeszcze raz... i wdrożyć :)

  4. #4
    . ADMINISTRATOR Awatar Sebek
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,957
    BMW
    E23/E38/E65
    Skąd
    DZG
    Blog
    1
    Cytat Zamieszczone przez bmw Zobacz posta
    Cytat Zamieszczone przez balcer Zobacz posta
    Padła diagnoza że to ten nowy zawias gwintowany, amorki do d*py i takie inne, że za ciężkie auto, wywal to z auta i będzie ok.
    jak to co robic? przeczytac swoj post jeszcze raz... i wdrożyć

    To zawieszenie jest dedykowane do e38 we wszystkich wersjach silnikowych i posiada atest dopuszczenia do ruchu w takich kombinacjach przez TÜV Niemcy.

    Amortyzatory byly u producenta w ramach reklamacji gwarancyjnej i nie stwierdzono zadnych problemow - sa jak nowe i maja pelen zakres pracy.

    Niestety przed wyslaniem ich do mnie nie opisales mi tak dokladnie tego dzwieku a ja tym samym nie przekazalem tej informacji dalej.

    Po naszych rozmowach przed reklamacja wychodzilem z zalozenia ze dzwiek jest raczej mechaniczny a nie taki jak go teraz opisujesz.

    Reklamacja musi zawierac konkretne informacje.


    Nagraj prosze ten dzwiek przy aucie i go gdzies wrzuc.

    Proponuje jeszcze raz doslanie amortyzatorow a ja przekaze nagranie dalej, wraz z informacjami o dzwieku "przelewanej cieczy".


    Do tej pory byles jedynym klientem z gwintem Lowteca ode mnie, ktory skarzy sie na taki problem.
    Ostatnio edytowane przez Sebek ; 29-08-2013 o 13:20
    Pozdrawiam, Sebek

    Masz pytanie lub problem odnośnie funkcjonowania forum, współpracy ...
    Proszę o kontakt ze mną .!


  5. #5
    Zaawansowany Użytkownik Awatar giezet
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    167
    BMW
    e38 740i
    Skąd
    Garwolin
    ja dodam tylko sprostowanie do mojego posta, ze cos mi skrzypi w zawieszeniu ale to raczej nie jest wina tego gwintu
    Ostatnio edytowane przez giezet ; 29-08-2013 o 17:46

  6. #6
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    161
    BMW
    e38 740iA M62b44
    Skąd
    malopolska
    Cytat Zamieszczone przez Sebek Zobacz posta
    To zawieszenie jest dedykowane do e38 we wszystkich wersjach silnikowych i posiada atest dopuszczenia do ruchu w takich kombinacjach przez TÜV Niemcy.

    Amortyzatory byly u producenta w ramach reklamacji gwarancyjnej i nie stwierdzono zadnych problemow - sa jak nowe i maja pelen zakres pracy.

    Niestety przed wyslaniem ich do mnie nie opisales mi tak dokladnie tego dzwieku a ja tym samym nie przekazalem tej informacji dalej.

    Po naszych rozmowach przed reklamacja wychodzilem z zalozenia ze dzwiek jest raczej mechaniczny a nie taki jak go teraz opisujesz.

    Reklamacja musi zawierac konkretne informacje.


    Nagraj prosze ten dzwiek przy aucie i go gdzies wrzuc.

    Proponuje jeszcze raz doslanie amortyzatorow a ja przekaze nagranie dalej, wraz z informacjami o dzwieku "przelewanej cieczy".


    Do tej pory byles jedynym klientem z gwintem Lowteca ode mnie, ktory skarzy sie na taki problem.
    Masz rację nie opisałem tego jak trzeba bo bardzo ciężko jest to opisać słowami, o nagraniu pomyślałem jak już było ściągnięte. Postaram się to nagrać i gdzieś wrzucić żeby można było posłuchać. Co do wyciągania zawieszenia jeszcze raz, nie mam czasu chęci ani pieniędzy na to. Mechanik za darmo mi tego nie montuje niestety:( już dwa razy musiałem za tą usługę zapłacić ale liczyłem się z tym. Po montażu, jak wróciły z reklamacji było super kilka dni, potem objawy wróciły.W weekend bylem w górach, auto przez 3 dni stało na jakimś podwórku w słońcu mocno poprzechylane na nierównym podłożu, jak zacząłem ruszać to ludzie się na mnie patrzyli co się dzieje. Raczej nie jest to możliwe że zaczęły mi skrzypieć wszystkie elementy gumowo-metalowe w zawieszeniu na dwóch osiach po montażu "gwintu" po pięciu dniach. Zresztą to całkiem inny dźwięk niż skrzypiące tulejki. Jestem pewien że jakbym założył inny zestaw amorków to problem by zniknął

  7. #7
    Zaawansowany Użytkownik Awatar giezet
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    167
    BMW
    e38 740i
    Skąd
    Garwolin
    http://patrz.pl/filmy/gwint-problem-2 niestety u mnie jest to samo na tych amortyzatorach lowteca, dodaję filmik nagrany kalkulatorem, postaram się nagrać czymś lepszej jakości, i niewiem jak ominąc tą reklame, na filmiku słychać gumowe odgłosy wewnątrz auta na małych nierównościach, szczególnie jak skręcam w lewo
    Ostatnio edytowane przez giezet ; 25-10-2013 o 13:30

  8. #8
    Doświadczony Użytkownik Awatar charzun
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    1,182
    BMW
    E38
    Skąd
    Wrocław
    Blog
    1

    Post

    Niewiem jakie sa to amory ale ja taka sytuacje mialem w motorze... mialem z tylu amortyzator olejowy w ktorym puscily delikatnie uszczelki/pierscienie w srodku na tłoku (widoczne dopiero po rozcieciu amora) sprawnosc jego byla dobra i wszystko ok tylko glos przelewajacej sie cieczy i to straszny.. wymienilem na gazowy i problem ustapil...

  9. #9
    Zaawansowany Użytkownik Awatar giezet
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    167
    BMW
    e38 740i
    Skąd
    Garwolin
    No strasznie dziwny objaw, amory niby sprawne a wydają takie dźwięki że aż się odechciewa jeździć, im zimniej na dworze i im dłuzej auto postoi tym gorzej, dźwięki się nasilają, boję się że przy temperaturze -10 to już w ogóle na tym nie ruszę, kolejny filmik przedstawia wyjazd z podwórka po czym pod koniec najeżdzam na krawężnik i zjeżdzam z niego i jest gumowe pluumm !! http://patrz.pl/filmy/gwint-problem

  10. #10
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    161
    BMW
    e38 740iA M62b44
    Skąd
    malopolska
    mam to samo na tym zawieszeniu, ten gwint to g*wno jakich mało, szkoda było zakładać na samochód a miał być super. Tyle że moim kalkulatorem nie mogłem uchwycić tego dźwięku pomimo prób, widocznie masz lepszy:)

Podobne wątki

  1. [zawieszenie] Problem z zawieszeniem edc ...
    Przez Pankracy666 w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 04-09-2013, 19:42
  2. [zawieszenie] problem z zawieszeniem, ściąganie raz w prawo raz w lewo
    Przez balcer w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 14-08-2013, 22:15
  3. [zawieszenie] Problem z zawieszeniem.
    Przez prebek w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 18-08-2012, 21:52
  4. [mechanika] problem z zawieszeniem
    Przez ANDREW1 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 11-03-2009, 14:40
  5. Problem z zawieszeniem?
    Przez smok w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 07-12-2008, 21:24

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •