Agregat ten odpowiada za wytworzenie ciśnienia na danym obwodzie hamulcowym lewym lub prawym z tyłu w przypadku kiedy zachodzi konieczność przyhamowania któregoś z kół podczas uślizgu osi tylnej przy przyspieszaniu (przecież nie mamy wówczas wciśniętego pedału hamulca żeby było ciśnienie w układzie i nie realizuje tego pompa ABS-u). Doprowadzone jest do niego ciśnienie z drugiej sekcji pompy wspomagania dlatego pracuje na tym samym oleju co układ kierowniczy...Staram się rozwikłać zagadkę wyłączającego się ASC w najmniej oczekiwanych momentach. Przypuszczenia padają na to że coś dzieje się właśnie z ciśnieniem w układzie hydraulicznym. Pompa była regenerowana i przywrócono jej dawny blask jakim żyła niegdyś (ciśnienia na obydwu sekcjach takie jak książka przykazała). Po tym zabiegu jedynie zmniejszyła się częstotliwość pojawienia się mojej ulubionej kontrolki i komunikatu że nie działa ASC...Więc nie wiem czy jeszcze gdzieś w układzie siedzi powietrze czy trzeba będzie pokombinować w jakimś innym kierunku i właśnie dlatego pytam czy ten odpowietrznik jest na obwodzie hydrauliki hamulcowej czy układu wspomagania...