Carsoftem w e32 wiele nie zwojujesz. Podłącz się u kogoś kto ma DISa.
To co możesz zrobić w domu, przed podłączeniem pod komputer:
- odpiąć przepływomierz, zobaczysz czy będzie jakaś reakcja.
- sprawdzić czy czujnik temperatury płynu chłodzącego nie jest uszkodzony mechanicznie. W m60 jest umieszczony na tyle silnika po stronie pasażera. Są tam tak naprawdę dwa czujniki, ale Ciebie interesuje nr 10 ze SCHEMATU.
- jeżeli miałbyś np. problem z paliwem to możesz sprawdzić regulator ciśnienia na listwie. Wyciągnij z niego wężyk podciśnieniowy i jeżeli czuć będzie z niego benzyną to regulator będzie do wymiany.
- sprawdzić pompę paliwa czy nie umiera. Zmostkuj piny przekaźnika pompy (30 i 87) i wtedy pompa pracuje non stop, nawet bez kluczyka w pozycji zapłon. Podłącz wężyk do przewodu paliwowego i włóż go do butelki i po zmostkowaniu pinów w przekaźniku mniej więcej powinno być 0,8L benzyny w ciągu 30sec.
To można zrobić w domu, ale warto podłączyć pod komputer, bo wtedy zawęzisz obszar poszukiwań. Wszelkie błędy wygenerowane w przeszłości powinny być widoczne w programie diagnostycznym (piszę od DIS, z Carsoftem nawet nie podchodziłem do e32).