
Zamieszczone przez
BMW MANIA
Sondy przed kat.to regulacyjna-amplituda ma być rytmiczna i dość szybka ma się cały czas wahać od napięcia 0.9V do 0.1V(tak po chłopsku przez ok 5sek ma być 4 razy napięcie 0.9V i 4 razy 0.1V-jeśli zauwarzysz wolniejszą pracę to sonda jest zestarzała.
Sondy za kat.to monitorujące-kontrolują stan katalizatora.Napięcie tych sond ma być ok 0.45V-wtedy sondy stoją i tak jest najczęściej jak podłaczysz pod komputer.
Test katalizatora jest robiony bodajże co 30min.jak silnik cały czas pracuje i wtedy uwaga;
-jeśli napięcie za kat waha się między ok 0.6V-0,8V to katalizator SUPER
-a jeśli przebieg sygnału sondy przypomina tą z przed kat. to katalizator szrot( czyli np.0.1V-0.8V)
sondy za katalizatorem mają pracować dużo wolniej jak te przed.
Jeśli miałbyś coś niesprawne to zapaliłaby się kontrolka silnika, a na kompie wyjdzie ,że katalizator kaput!!!!
Jeśli czegoś nie rozumiesz to dzwoń 609877519