Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 30

Wątek: humory mojej 750...

  1. #11
    Vip Vip Awatar casi123
    Dołączył
    Mar 2008
    Posty
    311
    BMW
    e-38 750
    Skąd
    Gdańsk
    Robertzpoznania- zapewniam Cie ze istnieja 750 swiatnie działejace na instalacji gazowej. Był temat w którym opisałam szczegółowo moją instalkę.dobra instalacja(BRC- w całości)+ BARDZO dobry gazownik=sukces. Nie stronię od spotów i zlotów i koledzy znają moje auto mogą potwierdzić ze sprawuje się rewelka :D dopóki nie otworzy sie maski nikt sie nie orientuje ze chodzi na gaz( nawet specjalisci w ASO).
    Co do problemów Wiktora tak jak pisze Sebek nalezy sprawidzic katy, i cała inatalacje gazowa , moze kórys z czujników, przejrzec układ zapłonowy( siece,ap.zapł.)
    Można wiedziec jaka masz instalke i ile juz na niej przejechałes?wymieniałes filtry od gazu?

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    216
    BMW
    740d
    Skąd
    ddz

    Re: humory mojej 750...

    Cytat Zamieszczone przez robertzpoznania
    Cytat Zamieszczone przez Wiktor
    Moje auto zaczyna mi co raz bardziej działać na nerwy :P Raz na jakiś czas (nie udało mi się tego powiązać z żadną okolicznością) wsiadam do auta po nocy, odpalam i silnik pracuję jak w ruskim czołgu - strasznie trzęsie całym autem i ogóle nie ma mocy, za pierwszym razem zgrało się to z tym, że tylko pół silnika mogłem przełączyć na gaz (dlatego zakładam że drugie pół nie pracowało w ogóle) - autem strasznie trzęsło i ledwo co wyjechałem na średnio stromą górkę, zjechałem z niej, zatrzymałem się, zgasiłem silnik zajrzałem pod maskę czy aby jakiś czujnik się nie wypiął czy coś ale wszystko było ok, wsiadłem do auta, odpaliłem i o dziwo wszystko wróciło do normy. Natomiast kolejne sytuacje już nie objawiały się aż tak nierówną pracą, ale strasznym spadkiem mocy. Z doświadczenia wiedziałem już, że wystarczy się zatrzymać, zgasić silnik i odpalić go jeszcze raz, ale mimo wszystko jest to strasznie denerwujące i martwie się, że pewnego razu ponowne odpalenie nie wystarczy :P poza tym nie lubię jak coś w aucie jest nie tak jak powinno :?

    Pewnie każdy chciałby mi teraz napisać, że trzeba jechać pod kompa i odczytać błędy, ale byłem już u mechanika i nie przeprowadził mi diagnostyki DME bo moduł nie odpowiada. Bez problemu można zdiagnozować wszystkie moduły oprócz silnika :? Czy wie ktoś czemu może się dziać i jak to naprawić?

    Mój mechanik zasugerował żeby nic z tym nie robić, a wiem że jak coś takiego mówi to znaczy to tylko tyle że nie chce mu sie tego robic i naprawa będzie dużo kosztowała nawet jeśli się okaże że to pierdoła... także stwierdziłem, że może ktoś tutaj na forum będzie w stanie mi pomóc znaleźć rozwiązanie tego problemu zanim zacznę molestować następnych majstrów ;) z góry serdeczne dzięki!
    przepraszam ze to mowie ale:
    to tak jest jak montuje sie gaz do v12.Nie widzialem jeszcze dobrze pracujacego gazu do v12 a troche 750 z gazem widzialem.Myslisz ze tak pracujacy silnik nie ma wplywu np. długowiecznosc skrzyni?Wywal gaz podjezdz na kompa i zobacz co sie dzieje bo jak cos pierdyknie to sie w 10.000 nie zamkniesz tyle mojej rady
    \
    Popieram w stu procentach. Nie stac na paliwo nie stac na auto. Tym bardzije profanowac v12. Wymontuj gaz i pewnie wszystko zniknie. Pozdrawiam i bez urazy

  3. #13
    Vip Vip Awatar Wiktor
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    1,544
    BMW
    EVO VIII
    Skąd
    Kraków
    Dzięki wszystkim za zainteresowanie.

    Sytuacja ma miejsce na benzynie (tylko za pierwszym razem miałem tak pilne spotkanie, że pojechałem mimo tej usterki i jak złpał temperaturę i przełączył się na gaz zauważyłem, że instalka odpowiadająca za prawe 6 cylindrów jest w trybie czuwania). Zazwyczaj gdy tak się dzieje po przejechaniu 15 metrów gaszę auto, zapalam na nowo, wszystko jest ok jade sobie dalej i się bezproblemowo przełącza na lpg. Instalacja to 2 x KME DIEGO, reduktor KME GOLD i wtryski MAGIC JET. Zmapowanie mam jeszcze po poprzednim właścicielu...

    Katalizatorów nie mam. Poprzedni właściciel je wyciął. Ciężko wypowiedzieć się na temat pracy sond jak nie można się skomunikować z silnikiem przez złącze diagnostyczne. Uważam to za główny problem, bo gdy będzie dało się przeprowadzić diagnostykę o wiele łatwiej będzie stwierdzić co należy naprawiać.

    Nie chcę tu prowadzić dyskusji na temat LPG w 750 ani żadnym innym BMW, chcę tylko się dowiedzieć jakie mogą być przyczyny tego, że nie mogę przeprowadzić diagnostyki silnika i w drugiej kolejności czemu średnio raz w tygodniu auto po odpaleniu jest takie słabe (myślę, że dzięki rozwiązaniu pierwszego problemu o wiele łatwiej będzie rozwiązać drugi).
    Pozdrawiam
    Wiktor
    Używajcie polskich znaków - jest różnica czy robisz komuś łaskę czy laske.

  4. #14
    Cytat Zamieszczone przez casi123
    Robertzpoznania- zapewniam Cie ze istnieja 750 swiatnie działejace na instalacji gazowej. Był temat w którym opisałam szczegółowo moją instalkę.dobra instalacja(BRC- w całości)+ BARDZO dobry gazownik=sukces. Nie stronię od spotów i zlotów i koledzy znają moje auto mogą potwierdzić ze sprawuje się rewelka :D dopóki nie otworzy sie maski nikt sie nie orientuje ze chodzi na gaz( nawet specjalisci w ASO).
    Co do problemów Wiktora tak jak pisze Sebek nalezy sprawidzic katy, i cała inatalacje gazowa , moze kórys z czujników, przejrzec układ zapłonowy( siece,ap.zapł.)
    Można wiedziec jaka masz instalke i ile juz na niej przejechałes?wymieniałes filtry od gazu?
    ok, ciesze sie --wyjątek potwierdzający regułe -
    zapytam Was tak - czy do nowej 760 -tki,s 600 ,s65 amg , a8 w12 - załozylibyscie gaz :)
    Jak mozna katowac tak piękne samochody jak e38 750 smierdzącym gazem?
    moim zdaniem instalacja gazu do tak skomplikowanego silnika a wlasciwie dwoch to NIEPOROZUMIENIE - zdania nie zmienie . Jak widze prawie nowe e65 lub lochy z nawierconymi zderzakami do wlewu gazu to mnie kur... zalewa.Tym bardziej ze 750 nie pali przeciez MEGA ilosci paliwa a instalka tez swoje kosztuje.
    Przepraszam wszystkich ze sie troche unioslem ale gaz mnie wk... szczegolnie w tak pięknych samochodach jak nasze.Prosze nie niszczcie ich.

  5. #15
    Nie chcę tu prowadzić dyskusji na temat LPG w 750 ani żadnym innym BMW, chcę tylko się dowiedzieć jakie mogą być przyczyny tego, że nie mogę przeprowadzić diagnostyki silnika i w drugiej kolejności czemu średnio raz w tygodniu auto po odpaleniu jest takie słabe (myślę, że dzięki rozwiązaniu pierwszego problemu o wiele łatwiej będzie rozwiązać drugi).[/quote]


    a ja daje sobie glowe uciac ze Twoje problemy wynikaja z instalacji LPG.

  6. #16
    Vip Vip Awatar casi123
    Dołączył
    Mar 2008
    Posty
    311
    BMW
    e-38 750
    Skąd
    Gdańsk
    Wiktor ja mysle ze Twoje problemy wynikaja z braku katów a co za tym idzie błednych odczytów sond.kolega Kronos jezdzi TYLKO na Pb , katy ma wyciete i miał podobny problem.
    Co do gazu nie bede dyskutowac, na ten temat było wiele dyskusji.
    Widzialam juz zagazowane e-65 z tego roku, nowe MB S600, CL500 i Hummera H2.
    Co do kosztów utrzymania 750 o moja kieszen sie nie martwcie ;D
    Osoby znajace mnie z forum wiedza jak dbam o auto i ile potrafie wydac , nie uznaje uzywek i podróbek :what: .

  7. #17
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    233
    BMW
    e38, M62B44TU, 2000r
    Skąd
    Aachen
    Cytat Zamieszczone przez robertzpoznania
    moim zdaniem instalacja gazu do tak skomplikowanego silnika a wlasciwie dwoch
    A cóż takiego skomplikowanego jest w M73? To, że trzeba liczyć aż do dwunastu?
    Różne rzeczy można o nim powiedzieć, ale na pewno nie to, że jest skomplikowany.

    To, że montuje sie dwie instalacje w V12 nie robi z niego automatycznie skomplikowanego motoru. To instalacje do niego są skomplikowane- a w zasadzie same w sobie też nie są a jedynie ich sprzężanie ze sobą.
    ______________

    Co do właściwego tematu: trudno cokolwiek powiedzieć- jedna instalacja chodzi, druga nie. To sprawa dla gazownika- na forum nikt niczego raczej nie wymyśli, tym bardziej że takich rodzynów jak 750 z LPG jest tu niewiele.

    Pozdro

  8. #18
    Vip Vip Awatar Wiktor
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    1,544
    BMW
    EVO VIII
    Skąd
    Kraków
    Może nie potrafię Wam tego problemu zobrazować, może źle to sformułowałem, postaram się prościej:

    1. W 80% poranków odpalam auto na benzynie jadę sobie normalnie i samo się gdzieśtam przełącza na gaz i tak sobie jeżdżę bezproblemowo cały dzień

    2. Pozostałe 20% to taki jeden poranek w tygodniu kiedy odpalam auto wyjezdzam na R z garazu zamykam brame przełaczam skrzynie na D i stwierdzam że auto bardzo niechętnie przemieszcza się do przodu. Wtedy zatrzymuje się, gaszę silnik, odpalam ponownie i jest jak w punkcie 1.

    3. Za pierwszym razem gdy wystąpiła sytuacja jak w punkce 2. nie wiedziałem co się dzieje, ale bardzo zależało mi na tym aby dotrzeć na spotkanie, więc jechałem autem mimo braku mocy. Gdy rozgrzało się do odpowiedniej dla LPG temperatury i instalacja automatycznie przełączyła się na gaz zauważyłem, że zrobiła to tylko w połowie. Druga połowa zostawała w trybie czuwania -> stąd też moja sugestia, że mogła w ogóle nie pracować.

    4. Przede wszystkim zależy mi na diagnostyce silnika, czy ktoś mógłby mi podać jakieś przyczyny tego, że nie można tego zrobić? Wtedy po odczytaniu błędów, odczytów z sond i innych parametrów na pewno łatwiej byłoby zdiagnozować przyczynę tej usterki.

    5. A skoro już tak bardzo lubicie polemizować na temat gazu w 750... Jeżeli miesięcznie wydaję ok 1000 zł na gaz to na benzynę musiałbym wydawać ok. 1800. Oszczędność rzędu 800 zł miesięcznie to prawie 10000 rocznie. Jest to dla mnie sporo kasy - prawie pół wartości auta. A póki co różnica między tym, że mam gaz a nie jest tylko na stacji - chyba że okaże się, że powyższy problem ma związek z lpg ale póki co wydaje mi się, że jest to w nikłym stopniu związane. Instalacja lpg posłużyła tu bardziej jako narzędzie diagnostyczne ;)
    Może w przyszłości nie będę się liczył z kosztami paliwa i utrzymania auta, jak mnie będzie stać to sobie kupię B12 ;) Ale póki co jeżdżę tym co mam i nie zamierzam tego zmieniać, chcę tylko żeby było w idealnym stanie.
    Pozdrawiam
    Wiktor
    Używajcie polskich znaków - jest różnica czy robisz komuś łaskę czy laske.

  9. #19
    użytkownik Awatar ADASIO
    Dołączył
    Mar 2008
    Posty
    9,182
    BMW
    BMW 750 LIX G12 FROZEN GREY MAT
    Skąd
    SILESIA City
    a ja pewnie naraze sie co po niektorym ale tez uwazam ze gaz poprostu wcale nie nadaje sie do tege auta poprostu w polsce nawet tico na gaz przerabiaja wiec i 750 dali rade i hummera tez jak casi pisze tylko zauwazcie ze jak wszystko w polsce mamy do niczego tak tez jest z gazem ze jest mega zanieczyszczony instalacje zakladane przez partaczy a i wlasciciele aut nie dbaja pewnie o te instalacje w sposob nalezyty nie serisuja ich i to wszystko naklada sie na siebie bo jak by nie bylo bmw to skomplikowana bestia i niestety nie stworzona do gazowania wiec ja osobiscie wolal bym kupic inne auto mniejsze o mniejszym apetycie na paliwo a nie gazowac ale co kto lubi osobiscie ciagle na forum slysze ze ci co maja gaz ciagle cos im niedomaga a to szarpie a to przerywa a to trzepie a to nie ma mocy a to cos tam innego dlatego ja jestem przeciwnikiem gazu ale kazdy robi i kupuje co mu pasuje i na co go stac
    wspolczuje ci WIKTOREK klopotow mam nadzieje ze na spocie pogadamy pozdro
    https://7er.pl/signaturepics/sigpic836_6.gif SIEDEM GRZECHÓW GŁÓWNYCH !!!

    ____________________________________________
    ex - BMW E38 728i cossmosschwarz metallic
    ex - BMW E66 745 Li black metallic
    ex - BMW F02 750Lix sophistograu metallic

  10. #20
    Vip Vip Awatar Wiktor
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    1,544
    BMW
    EVO VIII
    Skąd
    Kraków
    Powtórzę jeszcze raz: problem mam z kompem od benzyny. Nie da się go zdiagnozować. Czasem rano mu coś odbija.

    Na LPG hula aż miło.
    Pozdrawiam
    Wiktor
    Używajcie polskich znaków - jest różnica czy robisz komuś łaskę czy laske.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •