Ameryki nie odkryłeś pisząc że znacznie spada komfort jazdy obniżonym autem.Każdy kto robi taki zabieg liczy się z tym.Jedno z drugim w parze nie idzie i nie od dzisiaj o tym wiemy.
Ameryki nie odkryłeś pisząc że znacznie spada komfort jazdy obniżonym autem.Każdy kto robi taki zabieg liczy się z tym.Jedno z drugim w parze nie idzie i nie od dzisiaj o tym wiemy.
Nie było to moim zamiarem.Zamieszczone przez Dzuda
Komfort a miska na ziemi to dwa rożne światy.
Czarne e32 w benzynie!
No kolego to razem z naszymi bemkami ,,leżymy'' ;D ;D ;D ;D ,ale gleba ładnie wygląda
Jest e32 7xx,E30 325i 24v swap na e30 335i :) i sprzedane :(
dla tych co cisną że musi byc niżej to pozdrowienia :] to niejest e30 co wazy 1300 a e32 co waży ze mną z 2100 ;D ... A więc tak,tył już siadł niżej niż na foto bo się przejechałem,wogóle te zdjęcia jakieś lewe wyszły,auto wygląda na żywo szerzej niż wyżej...A wogóle mam od ziemi do miski jakieś 80mm więc jak ktoś mi zasponsoruje i wymieni michę oleju to mu opuszczę na mocowaniach amora jakieś 2cm jeszcze :) bo naprawdę mija się to z celem 8/ ...poleci na dystansikach trochę wszerz i będzie ok na ten sezon...a na 2011 szukam felg z 11 cali szerokości z tyłu ;D
Dobrze już leży przód tylko tak jak wszyscy piszą troszkę opuścił bym jeszcze tył ;)
W swojej mam -60 i da się jeździć normalnie i to co dziennie a co do komfortu to fakt traci sie na nim ale co tam ma dobrze wyglądać i tak jest !
Naprawdę bardzo dobry zabieg zrobiłeś :)
Było E30 325 , E32 730 V8 , E30 325 MT I , E34 540 :)
Jest E38 740IA
Zamieszczone przez G-R-Z-E-Ś
..polać mu :P Taka prawda,da się śmigac normalnie ale trzeba być czujniejszym,Lookas ma u siebie -75mm na przodzie i daje rade i nienarzeka...2 lata śmigałem e34 co miała ok -50mm z przodu i niemiałem z tego powodu żadnych problemów..
...polać wam :P że się podjęliście obniżyć auta. mi każdy mówi, że mam za nisko. że nisko że wjechać nie mogę, czy wyjechać. tak naprawdę g... mnie to interesuje że komuś to przeszkadza bo jest niepraktyczne itp. ma się podobać, ma być nisko. Taki styl mi pasuje. Mackowi i Grześkowi widać też. Maciek tylko zmieni felgi z 17 cali na 18 bądź 19cali i będzie malinowo.Zamieszczone przez e32maaaciek
Plany już na następny sezon to gwint i zjechać jakieś -80mm plus felunek 19cali.
Podajecie te wartości np -70mm czy - 50mm.Tak się zastanawiam jakie ja mam obniżenie i jak to mogę sprawdzić?
Zamieszczone przez Dzuda
...ja mierzyłem od środka felgi do rantu błotnika,przed i po :] i tak możesz sobie sprawdzic różnice w wysokości samych sprężyn..Ale jeszcze jest kwestia opon :] Jak teraz zmieniłem z 225/45r17 na 215/45r17 a felga ma chyba 8.5 czy 9 cali to opona się "naciągła" delikatnie i usiadła jeszcze trochę ;)
ps. chyba Xsilver i Sz4lony sie "wypowiadali" o tych obniżeniach gdzieś..poszukaj na forum
Tylko żeby nie było, że mój post z fotkami powyżej był jako kontra do takich zabiegów. :DZamieszczone przez LoOkas
Zdecydowanie nie, tyle że stan miski auta z Kalifornii był lekkim szokiem.
Zasadniczo 730i w moim posadaniu było swego czasu CHYBA jednym z niewielu obniżonych e32 tu na forum. Obecnie widzi się tego więcej i fajnie, bo tak jak napisał Maciek "auto wyglądajace na szersze niż wyższe" cieszy oko - przynajmniej moje.
Co do gwintu w e32 robiłem zakusy, ale w tym roku się nie zdecyduję.
Tak czy inaczej jak już jesteśmy prz tym temacie, gwint daje niesamowite możliwości i chyba warto wydać tego rodzaju pieniądze, zwłaszcza że w zasięgu ma się wtedy ekstremalne obniżenie, ale też np. możliwość podniesienia auta choćby dla bezpiecznego powrotu do domu ze zlotu czy zrobienia jakiejś trasy. Problem tylko w tym że w naszych realiach posiadanie kasy na taki zestaw to jeszcze nie wszystko. Ale o tym wiedzą pewnie wszyscy zainteresowani.
Sam zastanawiam się nad dobrymi dystansami.
Powodzenia w pracach i pozdro od starego gleboszuracza:
:6:57:
Czarne e32 w benzynie!