Koledzy, jak± prawid³ow± temperaturê powinien mieæ silnik m67 po nagrzaniu (chodzi mi o wskazania temp. p³ynu ch³odn. z testu zegarów nr 7) i z jakimi bezpiecznymi odchyleniami temp. mo¿e pracowaæ ?
Rano jak jadê do pracy pokazuje mi 98-99 st, a po po³udniu jak wracam w ten upa³ i postojê trochê w korku potrafi skoczyæ do 116 st (raz nawet do 118 st) i poni¿ej 105 w ogóle nie schodzi. Poziom p³ynu ch³odniczego w normie. Wiatrak przy ch³odnicy na zimnym silniku przy wolnych obrotach dajê rade zatrzymaæ rêk±, od oko³o 102 stopniowo zaczyna chodziæ coraz szybciej, a od 106 st wyje jak szalony. ¯adnych dziwnych objawów nie mam, silnik równo pracuje na wolnych obrotach, samochód ³adnie przy¶piesza, nic nie wskazuje na to ¿eby co¶ siê z nim dzia³o, ale mimo wszystko trochê niepokojê siê t± temperatur±. Kto¶ mi co¶ podpowie? Mam siê martwiæ i szykowaæ na naprawê, czy tak ma byæ?




Odpowiedz z cytatem
a palce chcia³em sobie zostawiæ przy d³oniach 

