Zdejmij klemę na 15 minut przed odpaleniem rano. Jak odpali normalnie to wina źle ustawionego gazu. Jak dalej nie będzie poprawnie odpalał to zmierz ciśnienie paliwa na listwie.
Zdejmij klemę na 15 minut przed odpaleniem rano. Jak odpali normalnie to wina źle ustawionego gazu. Jak dalej nie będzie poprawnie odpalał to zmierz ciśnienie paliwa na listwie.
Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
Albert Einstein
Co w ogóle powiedziała na to INPA ???? Czujnik wyjdzie na kompie w przeciwieństwie do regulatora cisnienia. Nie rozumiem tylko i co mnie bardzo dziwi ,że przy takich objawach nie wymieniłeś jeszcze filtra paliwa. Podziwiam Cię. :)
skoro gasisz silnik na benzynie to nie wina gazu
Gaszenie na benzynie nic nie zmienia w kwestii problemu ze źle ustawionym gazem. Zdejmij tą klemę i nie dyskutuj. Wiem co piszę.
Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
Albert Einstein
dziś zrzuciłem klemy na jakieś 20 min i nic nie pomogło dalej tak samo odpala czyli długo a co do filtra paliwa którego nie wymieniłem tyle co mi mechanik mówił ze jest czysty i nic w nim nie widać żadnych okruch ani żadnego syfu samochód był na dwóch różnych komputerach i nie ma żadnego błędu żądnego czujnika nie wiem co dalej
a tak na marginesie dziękuje wszystkim a zainteresowaniem się moim postem ja na mechanice się nie znam wiec do jest wielki kłopot dla mnie pozdrawiam
Edytuj posty !!!
Ostatnio edytowane przez Anatol ; 14-09-2013 o 22:20
Teraz został pomiar ciśnienia paliwa. To bardzo ważne aby dobrze go wykonać. Jak to będzie ok to trzeba będzie się przyjrzeć dokładnie składowi spalin i korekcjom mieszanki.
Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
Albert Einstein
ale to już będzie musiał zrobić mechanik ale dopiero końcem miesiąca takie terminy są
sorry że się wtrącę ale mam inny problem, też mam gaz ale to nic nie zmienia raczej. Mianowicie problem polega na tym że u mnie na zimnym czyli np. rano odpala elegancko a jak sie trochę przejedzie wystarczy 15 km to przy odpalaniu kręci dużo dłużej i tak jakby chwycił na 1 sec po czym jeszcze zakręci 1-2 s i odpala , nie ma żadnych błędów na kompie nie ma znaczenia czy odpalam na gazie czy an benzynie mam ustawione w sterowniku lpg ciepły start czyli jak jest ciepły to odpala na gazie ale nie wiem dokładnie jak to działa. Silnik igła kompresja po 14 na każdym, na poprzednim silniku było to samo. Został mi chyba tylko rozrusznik. ten sam silnik w angliku z angielskim rozrusznikiem palił na dotyk.