Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: Problem z bezpiecznikami? Brak prądu w kilku miejscach.

  1. #1
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2013
    Posty
    24
    BMW
    E38 725TDS
    Skąd
    Częstochowa

    Problem z bezpiecznikami? Brak prądu w kilku miejscach.

    Mam lekki problem z ogarnięciem elektryki - nie znam się na tym, a kilka rzeczy jest dość pilnych i nie ma kiedy jechać do fachowca.

    Najbardziej zależy mi na naprawieniu gniazd zapalniczki. Mam rozpiskę bezpieczników, szukałem ich w bagażniku, ale nad akumulatorem jest tylko płaska biała skrzynka z nimi (jeden rządek) numerowane od lewej do prawej od 1 do 29 (lub 30).

    Czy należy je numerować dalej od 49 czy jeszcze inaczej?

    Dalej problem mam z centralnym zamkiem i tylnymi szybami. Ani to, ani to nie działa. Centralny nie zamyka/nie otwiera drzwi, a obie szyby się nie podnoszą/opuszczają. Gdzie szukać rozwiązania tego problemu? Może również jakiś bezpiecznik, skoro cały tył wysiadł?

    Do tego jeszcze nie działa bagażnik - również ani centralny, ani przycisk pod kierownicą. To jest akurat pierdoła, bo rzadko korzystam, ale fajnie gdyby już jednak wszystko doprowadzić do stanu 'tip top'.

    Z góry dzięki za jakieś wskazówki i porady.

  2. #2
    (pre) Neo Katechu Men Vip Awatar hatecraft
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    1,088
    BMW
    735i - E38 FL Aut.
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    7
    Trudna sprawa -- z mojego doświadczenia wiem, że trzeba sprawdzić w kilku miejscach. Trudno to wytłumaczyć.
    Daj znać czy aktualne, to zajrzę do WDS przynajmniej w temacie gniazd do zapalniczki.

    Do tip-top dojdziemy, bo zwykle przyczyna jest jedna i od razu leczy wszystkie dolegliwości.

    Na początek zadanie domowe:
    zajrzyj do puszki bezpieczników pod maską i poświeć latarką, czy na dnie nie ma śladów zielonego osadu = to by znaczyło, że w puszcze była woda i zrobiła swoje...