Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 14 z 14

Wątek: Nożesz w d.... jeża.

  1. #11
    (pre) Neo Katechu Men Vip Awatar hatecraft
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    1,088
    BMW
    735i - E38 FL Aut.
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    7
    Cytat Zamieszczone przez darkman Zobacz posta
    Raczej myślałem o tym, żeby wymienić kompletny rozrząd z vanosem na nowy i już profilaktycznie walnąć nowe uszczelki pod głowice, przy okazji sprawdzić szczelność, zająć się zaworkami i całą resztą i raz na zawsze zapomnieć o grzebaniu w silniku.
    Jeśli tylko fundusze pozwalają, to takie rozwiązanie jest lepsze.
    Nowe VANOSY z ASO nie są ulepszone i maja identyczną żywotność jak pierwszy montaż - więc jeśli chcesz pojeździć jeszcze 10 lat, to problem się powtórzy.
    Skrzynie automatyczne się zużywają! Przy przebiegu 200 kkm nie oczekujcie bezawaryjnej pracy...

    Kiedy ludzie przestają wierzyć w Boga, to nie jest tak, że w nic nie wierzą, ale wierzą w cokolwiek.
    G. K. Chesterton

  2. #12
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    1,085
    BMW
    e38 2001r M62TUB44 + LPG
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez darkman Zobacz posta
    Nie wiem szczerze mówiąc czy zdecydowałbym się na regenerację vanosa.

    Raczej myślałem o tym, żeby wymienić kompletny rozrząd z vanosem na nowy i już profilaktycznie walnąć nowe uszczelki pod głowice, przy okazji sprawdzić szczelność, zająć się zaworkami i całą resztą i raz na zawsze zapomnieć o grzebaniu w silniku.

    Przy okazji jeszcze navi naprawiłem i jeszcze muszę poprawić wyświetlacz na zegarkach... po tych zabiegach zostanie tylko jakieś tam minimalne otarcia na fotelu zrobić, podszybie standardowo i takie drobne pierdołki (jakaś tam minimalna korozja na drzwiach na narożniku i na klapie przy blendzie) i auto wygląda jak z fabryki.
    u mnie drobna korozja rogów drzwi skończyła się ich wymianą, malowaniem, i przekladka, plus progi itp itd zrobiło się z tego 3/4 auta

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    321
    BMW
    e38 740i
    Skąd
    WLKP
    Blog
    19
    Cytat Zamieszczone przez hatecraft Zobacz posta
    Jeśli tylko fundusze pozwalają, to takie rozwiązanie jest lepsze.
    Nowe VANOSY z ASO nie są ulepszone i maja identyczną żywotność jak pierwszy montaż - więc jeśli chcesz pojeździć jeszcze 10 lat, to problem się powtórzy.
    W sieci znalazłem kilka opinii że hałas vanosa po ich wymianie wraca z powrotem nawet już po 50-70 tys
    e38 m62TUb44 740i

  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik Awatar darkman
    Dołączył
    Apr 2011
    Posty
    331
    BMW
    E38
    Skąd
    dolnośląskie
    Cytat Zamieszczone przez shebi Zobacz posta
    u mnie drobna korozja rogów drzwi skończyła się ich wymianą, malowaniem, i przekladka, plus progi itp itd zrobiło się z tego 3/4 auta
    spoko... ja się dobrałem do klapy osobiście, oczyściłem, zakonserwowałem, polakierowałem... jest ok, z drzwiami też poszło bezproblemowo :)

    jedyne co mi zostało to przepolerować jeszcze raz...

    za to mam ochotę utłuc gamonia który wkręcał panel navi.... bo jedną śrubkę tak dokręcił, że by go sraka dopadła i trzymała do usr*anej śmierci ;p normalnie śrubka tak zjechana, że przez godzinę kombinowałem jak łysy koń pod górę żeby ją odkręcić nie uszkadzając niczego...

    a ja chciałem w sumie tylko podstawkę na kubki wymienić ;p

Podobne wątki

  1. Wymiana jeża, opornicy
    Przez pablo_k3 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 19-10-2015, 09:09

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •