Hej Panowie, sprawdzałem drożność chłodnicy itp i było wszystko ok. Nie bawiłem się w żadne oddawanie auta do warsztatu, bo za cenę naprawy mam 3 używane skrzynie z konwerterami i brak pewności że "Pan Kaziu z Panem Staszkiem" zrobią to dobrze. Przyznam,że poprzedni właściciel był i zapewne dalej jest zwolennikiem myśli serwisu - nie wymieniać oleju w ASB i są tego efekty!Olej przypominał szlam, więc nie było już sensu grzebać w niej. Kupiłem skrzynie z e39 4.0 02r. 170 tyś. Trochę musiałem ją przerobić żeby pasowała do e38,ale to nic trudnego, więc jak ktoś potrzebuje instrukcji to mam porobione foto z poszczególnych etapów. Jestem zadowolony z efektu prac - skrzynia ładnie zmienia biegi, nie szarpie tylko mam problem z przyłączami przewodów do chłodnicy (nie trzymają). Panowie dziękuję za pomoc i sugestie, na pewno się przydadzą!