Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Wątek: BMW e38 730D koszta utrzymainia przy małej eksploatacji

  1. #1
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    May 2012
    Posty
    10
    BMW
    730
    Skąd
    Wschód

    BMW e38 730D koszta utrzymainia przy małej eksploatacji

    Cześć

    Już od dawna przymierzam się do kupna siódemki. Sprawa wygląda tak, ze nie wiem czy jest to auto dla mnie. Robię max 3 tys. kilometrów rocznie, jestem studentem, mieszkam blisko uczelni i chodzę na piechotę, a autem jeżdżę raz, dwa razy w miesiącu do rodziców na obiad :D 30 km w jedna stronę. Nie jestem demonem prędkości, jeżdżę naprawdę wolno(przepisowo). Szukam sobie siódemki z 3 litrowym motorem w dieselu. I teraz moje pytanie- czy koszty utrzymania tego auta mnie nie przerosną ? Szukam oczywiście auta zadbanego, nie dojechanego.

    Pozdrawiam i czekam na opinie

  2. #2
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    May 2011
    Posty
    2,605
    BMW
    ....
    Skąd
    ...
    Witaj,
    wszystko zależy w jakim stanie kupisz.
    Ogólnie to zapoznaj się z kosztami części do bmw i tego silnika. Silnik jak zadbany to długo posłuży. Z najdroższych rzeczy w silniku do wymiany (typowo części eksploatacyjne) to chyba turbina i wtryski (ale są też używki) co do filtrów to są niestety droższe niż do beznyzy, np powietrza ok 100zł, paliwa 80zł.

    Co do zawieszenia to zależy co chcesz zakładać, markowe drogie, ale są też dobre sprawdzone jak ruville czy teknorot.