Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: Instalacja elektryczna w BMW e32 730i

  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    184
    BMW
    BMW E32 730i
    Skąd
    Jelenia Góra

    Instalacja elektryczna w BMW e32 730i

    Witam.
    Mam taki problem ze coś mi rozładowuje akumulator na postoju. Mieżyłem amperomierzem i mam 100mA poboru napiszcie czy tyle ma po prostu być czy coś mi zżera prąda.Jeszcze jak postoji tydzien to napięcie wynosi 11,90V-12,00V.
    Jeszcze jedno jakie powinna trzymać obroty na luzie beemka e32 730i.
    Będziesz Miał Wszystko
    BMW i reszta samochodów

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2008
    Posty
    605
    BMW
    E32 750 iA '91 M70B50
    Skąd
    z fabryki
    Jeśli się nie mylę to wolne obroty powinny być w okolicy 800 (przynajmniej tak było w mojej 735).

    Co do aku - zaznaczam że nie jestem elektrykiem, tylko zwykłym użytkownikiem (takie intro po to żeby za chwilę mnie ktoś nie zjadł...) - sprawdź datę jego produkcji. Osobiście wymieniam aku na nowy co 3-4 lata. Może był rozładowany doszczętnie i teraz niedomaga... Kolejną rzeczą jest czy posiadasz autoalarm oraz czy poprawnie są zaizolowane kable idące do radia. Jeden z kabelków od radia podtrzymuje w nim pamięć i niewielki prąd jest w nim przez cały czas.
    usługi i bezpieczeństwo IT
    BMW E32 750iA '91 (magia V12 ) | Ex: BMW E32 735i '87
    Honda VT 1100 chopper
    Schematy E32 (czytelna lista plików)

  3. #3
    Vip Vip Awatar max mt
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,156
    BMW
    E38 735iA i E39 530d
    Skąd
    Koszalin
    Nie zapomnij o sprawdzeniu, gniazda zamykania klapy bagażnika czasami też tam potrafi nie wyłączać żarówek bagażnika i cały czas się świeci

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    184
    BMW
    BMW E32 730i
    Skąd
    Jelenia Góra