witam...
po dlugich namyslach postanowilem zmienic system naglosnienia mojej 7er...
ori system gral "ok" jednak fakt podrozowania z taka jakoscia muzyki troche bylo przygnebiajace...
postanowilem wymienic jednostke sterujaca (kaseciak) na Pioneer DEH P88RS
pojawia sie nowe glosniki wysokotonowe w slupkach auta od Critical Mass T-1A , ktore beda wspolgraly aktywnie z wooferami (brak atm) w przygotowanych panelach 16-17cm w wygluszonych drzwiach (pytanie - montowac w ori miejsce czy tworzyc skrzynke na dole drzwi ?)
tylny system zostanie rowniez upgadowany na system dwudrozny od JL AUDIO model : C2-650 rowniez w wygluszonych drzwiach i panelach mdf...
do bagaznika zawita dobrze znany 8" (20cm) subwoofer od JL AUDIO model: 8W7-3 (atm jest on w prof skrzyni BR od JLa + sterowanie glosnosnia z kabiny ) pomysl jest aby stworzyc skrzynie zamknieta w podlokietnik w celu zaoszczedzenia miejsca w bagazniku...
caly system bedzie napedzany dwoma wzmacniaczami od JL AUDIO model: E6450 - 6-kanalowy (kabina) + E1800D (monoblock pod suba)
kable pradowe: celsusice uk
kable rca: JL AUDIO 4channel twisted cable
To tak pobieznie... Teraz czas za rozprowadzenia okablowania do glosnikow + radio + montaz wzmacniaczy w bagazniku etc...
Pytania:
1. Jak podlaczyc nowa jednostke sterujaca aby zachowac sterowanie z kierownicy ? adatper zda egzamin ?
2. Jakie maty uzyc do wygluszenia drzwi + ile ? dynamat ? jaka grubosc do wewnatrz i zewnatrz ?
3. comming soon :)