Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Wątek: poraz n-ty spryskiwacz reflektorów, elektryka, ciśnienie

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    1,085
    BMW
    e38 2001r M62TUB44 + LPG
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez chiken Zobacz posta
    Witam

    Po raz kolejny poruszę temat spryskiwaczów. Przewertowałem internet w poszukiwaniu informacji, które by mnie nakierowały na rozwiązanie problemu. Od momentu kiedy zakupiłem auto spryskiwacze reflektorów nie działały. Po sprawdzeniu okazało się, że spryskiwacze na szybę działają z silniczka pod maską. Idąc dalej dwa silniki nie sprawne. W wiązce od silnika intensywnego brak zasilania (bezpieczniki ok). Po zakupie nowych silników zrobiona instalacja na krótko (psikając na szyby odrazu daje na reflektory). Kolejny problem psika jedna dysza od strony pasażera. Zakupiłem drugi (bo niestety podczas demontażu ułamała się część ) plus do tego zawór. Wszystko podłączone i nadal drugi spryskiwacz nie psika. Przewody drożne.

    Pytania:
    1. Gdzie szukać przyczyny braku zasilania?
    -Wiązka elektryczna?
    -Gdzie szukać dalej wiązki w środku auta?
    2. Dlaczego druga dysza nie psika?
    - Czyżby brak dodatkowego silniczka z pod maski dawał za małe ciśnienie w układzie?
    ad2. może być że jedną masz nową z aso (i nie psika) a drugą starą "wyrobiona" (i ta psika przy mniejszym ciśnieniu), ja tak mam właśnie że po wymianie ta nowa słabo psika lub nie, ale dałem spokój

    wymien drugą też na nową z aso (120zl) i ew. potem reklamuj którąś z nich

    może masz silniczek przytarty

    u mnie ostatnio po majstrowaniu to pamiętam że układ musiał się "ułożyć" z tydzień żeby w ogóle coś zaczęło psikac :-P

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2012
    Posty
    248
    BMW
    E38 740i
    Skąd
    wawa(L)mokotów
    Cytat Zamieszczone przez shebi Zobacz posta
    ad2. może być że jedną masz nową z aso (i nie psika) a drugą starą "wyrobiona" (i ta psika przy mniejszym ciśnieniu), ja tak mam właśnie że po wymianie ta nowa słabo psika lub nie, ale dałem spokój

    wymien drugą też na nową z aso (120zl) i ew. potem reklamuj którąś z nich

    może masz silniczek przytarty

    u mnie ostatnio po majstrowaniu to pamiętam że układ musiał się "ułożyć" z tydzień żeby w ogóle coś zaczęło psikac :-P
    Dwa silniczki są nowe. Czyli proponujesz kupić drugą dyszę z ASO i wymienić tą wyrobioną?

    Po takim zabiegu to nie będę miał spryskiwaczy jak do tej pory heheh

  3. #3
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    1,085
    BMW
    e38 2001r M62TUB44 + LPG
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez chiken Zobacz posta
    Dwa silniczki są nowe. Czyli proponujesz kupić drugą dyszę z ASO i wymienić tą wyrobioną?

    Po takim zabiegu to nie będę miał spryskiwaczy jak do tej pory heheh
    no tak, przynajmniej taką mam teorię :-P
    ewentualnie potem reklamuj którąś z nowych
    daj znać czy pomogło to może i ja kiedyś wymienię ta wyrobiona na nową :P

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2012
    Posty
    248
    BMW
    E38 740i
    Skąd
    wawa(L)mokotów
    dam znać jak będę miał więcej czasu aby to ogarnąć :D

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 02-06-2013, 21:29
  2. Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 18-11-2010, 20:06
  3. [ elektryka] Spryskiwacze reflektorów
    Przez przemek22 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 02-04-2009, 19:28
  4. [ elektryka] Spryskiwacze reflektorów
    Przez 123mlody w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 25-11-2008, 20:21

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •