Cytat Zamieszczone przez chiken Zobacz posta
Witam

Po raz kolejny poruszę temat spryskiwaczów. Przewertowałem internet w poszukiwaniu informacji, które by mnie nakierowały na rozwiązanie problemu. Od momentu kiedy zakupiłem auto spryskiwacze reflektorów nie działały. Po sprawdzeniu okazało się, że spryskiwacze na szybę działają z silniczka pod maską. Idąc dalej dwa silniki nie sprawne. W wiązce od silnika intensywnego brak zasilania (bezpieczniki ok). Po zakupie nowych silników zrobiona instalacja na krótko (psikając na szyby odrazu daje na reflektory). Kolejny problem psika jedna dysza od strony pasażera. Zakupiłem drugi (bo niestety podczas demontażu ułamała się część ) plus do tego zawór. Wszystko podłączone i nadal drugi spryskiwacz nie psika. Przewody drożne.

Pytania:
1. Gdzie szukać przyczyny braku zasilania?
-Wiązka elektryczna?
-Gdzie szukać dalej wiązki w środku auta?
2. Dlaczego druga dysza nie psika?
- Czyżby brak dodatkowego silniczka z pod maski dawał za małe ciśnienie w układzie?
ad2. może być że jedną masz nową z aso (i nie psika) a drugą starą "wyrobiona" (i ta psika przy mniejszym ciśnieniu), ja tak mam właśnie że po wymianie ta nowa słabo psika lub nie, ale dałem spokój

wymien drugą też na nową z aso (120zl) i ew. potem reklamuj którąś z nich

może masz silniczek przytarty

u mnie ostatnio po majstrowaniu to pamiętam że układ musiał się "ułożyć" z tydzień żeby w ogóle coś zaczęło psikac :-P