Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 15 z 15

Wątek: Problem z ruszeniem/skoki obrotów na zakretach - automat

  1. #11
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Mat88
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    843
    BMW
    E38 728iA
    Skąd
    Warszawa
    powiedział bym jej "dzisiaj śpisz na wycieraczce przed drzwiami" :D a tak na poważnie to ten sposób jest najszybszym sposobem na posłanie ASB do piachu :/

  2. #12
    (pre) Neo Katechu Men Vip Awatar hatecraft
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    1,088
    BMW
    735i - E38 FL Aut.
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    7
    Cytat Zamieszczone przez Mat88 Zobacz posta
    powiedział bym jej "dzisiaj śpisz na wycieraczce przed drzwiami" :D a tak na poważnie to ten sposób jest najszybszym sposobem na posłanie ASB do piachu :/
    W miarę sprawna skrzynia takie coś wytrzyma bez problemu - przecież to samo się dzieje podczas ruszania pod górę lub z przyczepą.
    Najgorzej dla skrzyni to wysokie obroty przy zimnym oleju.

    Objawy - pęknięty oring na koszu, albo zatarty tłoczek w sterowaniu. Bez remontu ta skrzynia nie pojeździ.
    Skrzynie automatyczne się zużywają! Przy przebiegu 200 kkm nie oczekujcie bezawaryjnej pracy...

    Kiedy ludzie przestają wierzyć w Boga, to nie jest tak, że w nic nie wierzą, ale wierzą w cokolwiek.
    G. K. Chesterton

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Mat88
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    843
    BMW
    E38 728iA
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez hatecraft Zobacz posta
    W miarę sprawna skrzynia takie coś wytrzyma bez problemu - przecież to samo się dzieje podczas ruszania pod górę lub z przyczepą.
    Najgorzej dla skrzyni to wysokie obroty przy zimnym oleju.

    Objawy - pęknięty oring na koszu, albo zatarty tłoczek w sterowaniu. Bez remontu ta skrzynia nie pojeździ.
    No tak tylko że nie blokujesz kół na siłę

  4. #14
    (pre) Neo Katechu Men Vip Awatar hatecraft
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    1,088
    BMW
    735i - E38 FL Aut.
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    7
    Cytat Zamieszczone przez Mat88 Zobacz posta
    No tak tylko że nie blokujesz kół na siłę
    Oparłem się na tym, że dziewczyna użyła hamulca jako sprzęgła, czyli wcisnęła i powoli puszczała = mała siła hamowania.
    Sam korzystam z opcji gaz + hamulec jako "launch control" ;) i skrzynia nie zdechła mimo, że kiedyś jednego dnia chyba z 8 razy używałem, jak się ścigałem z X5 spod świateł.

    Z doświadczenia wiem, że lepiej tak ruszać niż gwałtownie wcisnąć gaz na wolnych obrotach na postoju. Gwałtowne ruszanie z wolnych obrotów skończyło się u mnie szarpaniem i musiałem odczekać aż się adaptacje odbudują...
    Skrzynie automatyczne się zużywają! Przy przebiegu 200 kkm nie oczekujcie bezawaryjnej pracy...

    Kiedy ludzie przestają wierzyć w Boga, to nie jest tak, że w nic nie wierzą, ale wierzą w cokolwiek.
    G. K. Chesterton

  5. #15
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2013
    Posty
    10
    BMW
    725 tds e38
    Skąd
    Suwalki
    Winą były pęknięte uszczelniacze w skrzyni przez które uciekał olej, a pękły przez uszkodzenie trójkątnej blachy łączącej sprzęgło hydrokinetyczne z silnikiem, ktoś wie co to za część konkretnie ? bo nigdzie znaleźć nie mogę tego.

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 07-01-2014, 17:55
  2. [skrzynia] Problem z ruszeniem/skoki obrotów na zakretach - automat
    Przez P3r35 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 13-07-2013, 11:01
  3. [mechanika] E32 skrzynia automat problem
    Przez Stvstifler w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post / autor: 25-11-2009, 16:30
  4. Skoki temperatury ...
    Przez chrisxz w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 24-08-2009, 21:03
  5. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 16-07-2009, 23:50

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •