Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Wątek: Bmw 7 e38 728

  1. #1
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2013
    Posty
    5
    BMW
    BMW 7 E38 728
    Skąd
    Nowa Sól

    Bmw 7 e38 728

    Witam. Chciałbym kupić BMW 7 e38 728 w automacie. Nie znam się na autach ale akurat o tym marzę, mam w planach kupno jego aczkolwiek narazie zbieram wszelkie informacje na jej temat. Prosiłbym, żebym nie został tutaj skrytykowany bądź skreślony ze względu na to że się nie znam, a chcę takowe auto kupic. Zgłaszam się z prośbą wszystkich posiadaczy tego pięknego auta o pozytywne jak i negatywne oceny. Prosiłbym też o krótką piłkę.. Czy ja amator motoryzacji mógłbym bez problemu kupić i dbać o te BMW. Podzielcie się ze mną informacjami jakie posiadacie na ten temat, czy rzeczywiście jest tak trudno dla takiego Kowalskiego utrzymać BMW? Co sądzicie, żeby po kupnie od razu zgazować auto. Liczę, że znajdę tutaj pomoc, a nie krytykę.

    Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Mat88
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    843
    BMW
    E38 728iA
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez mario5204 Zobacz posta
    Witam. Chciałbym kupić BMW 7 e38 728 w automacie. Nie znam się na autach ale akurat o tym marzę, mam w planach kupno jego aczkolwiek narazie zbieram wszelkie informacje na jej temat. Prosiłbym, żebym nie został tutaj skrytykowany bądź skreślony ze względu na to że się nie znam, a chcę takowe auto kupic. Zgłaszam się z prośbą wszystkich posiadaczy tego pięknego auta o pozytywne jak i negatywne oceny. Prosiłbym też o krótką piłkę.. Czy ja amator motoryzacji mógłbym bez problemu kupić i dbać o te BMW. Podzielcie się ze mną informacjami jakie posiadacie na ten temat, czy rzeczywiście jest tak trudno dla takiego Kowalskiego utrzymać BMW? Co sądzicie, żeby po kupnie od razu zgazować auto. Liczę, że znajdę tutaj pomoc, a nie krytykę.

    Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)