Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 27 z 27

Wątek: PILNE ! Przełożenia dyfrów..

  1. #21
    Vip Vip Awatar max mt
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,156
    BMW
    E38 735iA i E39 530d
    Skąd
    Koszalin
    Ten chyba będzie dobry jest niewielka różnica od oryginału

  2. #22
    Moderator Mod Awatar BOSS
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,134
    BMW
    740i
    Skąd
    Dolny Slask
    Cytat Zamieszczone przez trolu
    Tak 7ka to co napisałeś to jest prawda ..


    Przy wielkich felgach jazda na jednym zapasie z tyłu morduje most..

    Cholera chyba założę jakiś w miarę podobny przełożeniem

    p.s

    własnie tak patrze to chyba mam z angola dyfer o przełozeniu I=3,15

    Wiec o ile go mam to chyba musi być prawie identyczny ;d
    Trolu w swoich zasobach mam napewno dyfer do 728i ;) w wolnej chwili sprawdze jakie ma przelozenie i dam ci znac :)
    Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!

  3. #23
    Cytat Zamieszczone przez BOSS
    Cytat Zamieszczone przez trolu
    Tak 7ka to co napisałeś to jest prawda ..


    Przy wielkich felgach jazda na jednym zapasie z tyłu morduje most..

    Cholera chyba założę jakiś w miarę podobny przełożeniem

    p.s

    własnie tak patrze to chyba mam z angola dyfer o przełozeniu I=3,15

    Wiec o ile go mam to chyba musi być prawie identyczny ;d
    Trolu w swoich zasobach mam napewno dyfer do 728i ;) w wolnej chwili sprawdze jakie ma przelozenie i dam ci znac :)
    To dobrze czekam na info..

    Jak narazie bede montowac ten musze czyms jezdzic :)
    Jak na górze tak na Dole , Jak w środku tak na zewnątrz..

  4. #24
    Jak dobrze rozumuje..

    Im wieksze przełożenie tym auto ma mniejszy v-max a jest zrywniejsze i odwrotnie ?
    Jak na górze tak na Dole , Jak w środku tak na zewnątrz..

  5. #25
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    2,152
    BMW
    BMW 7系列
    Skąd
    ワルシャワ
    A propos skrzyni - też uważam że nie będzie problemu. Amerykańskie 740i/740iL miały standardowo dyfer 2.93:1 ale wersje 740iS z końca produkcji 3.15:1.
    '00 BMW 740i, cosmosschwarz
    Ex: '96 BMW 740i, cosmosschwarz
    Ex: '91 Mercedes-Benz 560SEC, perlmuttgrau

  6. #26
    Auto złożone .. dyfer poszedl

    Przełożenie poszlo albo :

    I=3,46

    Odczucia , sam nie wiem wydaje mi sie ze jest jakas taka inna ale sam juz nie wiem czy wolniejsza czy szybsza haha

    Na jakas chwile pojeżdze aż znajde odpowiedni dyfer :)P
    Jak na górze tak na Dole , Jak w środku tak na zewnątrz..

  7. #27
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    45
    BMW
    e60 530d
    Skąd
    ireland
    Witam. Widze ze juz macie doswiadczenia ze zmiana dyfrow. Czy mozecie opisac w skrocie jak wymienic zeby nie zaszkodzic??? Tzn trzeba sciagac poloski czy wystarczy odkrecic te 3 dlugie sroby wal i te srobki na torx zewnetrzny na poloskach???
    BMW BardzoMysleWybornie

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •