Spróbuj skasować adaptację automatu i trochę pojeździć. zachowanie twojesj skrzyni nie jest w 100% normalne.
t y l k o . . .
Ex: Fiat 125p 1990, e34 m50b20: 1992
dzis kolejny test na autostradzie i co dziwne... auto pieknie wrzuca wszytskie biegi przy spokojnej bardzo spokojnej jezdzie tylko ta piatke zapina jak dojdzie do 3k obrotow rowno 3k obr i piateczka idealnie siedzi na miejscu...
przy ostrej jezdzie do 5-6k zapina wszytskie biegi idealnie...
no :) sorry ale poprzedni właściciel był zdrowo Piexx :) ze tak pozakładał opony ja obstawiam ze wina jest w oponach :) nawet przy takim układzie jaki jest teraz . do oryginalnych rozmiarów to ci daleko . Ja miałem kiedyś taką sytuację , zakładałem na szybko letnie fele i pomieszałem przód z tyłem z przodu miałem L-2xx/45 r18 p-2xx/50 r18
a tył chyba Lt - 2xx/55r18 Pt- 2xx/45r18 i skrzynia nie chciała zmienić biegu , juz nie pamiętam który ale patrząc na twój układ opon nie jest za ciekawy
bylo:P e32 735 automat e34 525 td automat e36 320i e36 323i automat e38 740i automat e39 528i automat ,
obecnie e39 520i , e39 520i 400 tys km igła :) e65 730d individual
Przod 235/50/18
Tył 255/45/18
Taki jest rozmiar w oryginale w e38
t y l k o . . .
Ex: Fiat 125p 1990, e34 m50b20: 1992
tak masz rację :) sorry
bylo:P e32 735 automat e34 525 td automat e36 320i e36 323i automat e38 740i automat e39 528i automat ,
obecnie e39 520i , e39 520i 400 tys km igła :) e65 730d individual
Ale rzeczywiście kiedyś miałem na jednej osi opony które tochę odbiegały od normy i biegi nie przeskakiwały tak jak trzeba a dodatkowo załączał się ASC.
t y l k o . . .
Ex: Fiat 125p 1990, e34 m50b20: 1992
Nie. Gdy zmieniłem rozmiar na odpowiedni wszystko wróciło do normy.
t y l k o . . .
Ex: Fiat 125p 1990, e34 m50b20: 1992