Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 50

Wątek: Same problemy E38 4.0 V8 HELP ! :(

  1. #1
    Początkujący Użytkownik Awatar Kyniu94
    Dołączył
    Jun 2013
    Posty
    85
    BMW
    e38 99r m62b35TU
    Skąd
    Konin

    Same problemy E38 4.0 V8 HELP ! :(

    Na początku chciałem powitać wszystkich użytkowników forum! :D
    Do tej pory jeździłem e36 później e39, a teraz przyszedł czas na e38, i jak narazie sam smutek i żal z tego powodu :( W e36 jedyny problem jaki spotkałem to wyrwałem most, i pompa wody w trakcie driftu się dosłownie rozleciała... a W e38 na dzień dobry same kłopoty.
    Potrzebuje po prostu waszej pomocy, jestem z zawodu mechanikiem, kształcę się w tym kierunku w szkole. A na co dzień w praktyce przy swoich samochodach :D
    A teraz do rzeczy... Kupiłem ją tanio z myślą dopieszczenia na ideał :) No i jak narazie denerwują mnie głupie problemy z autem. Potrzebuje pomocy kogoś kto wie jak mi pomóc:
    1 problem -Nie działają mi wycieraczki... podmieniałem przekaźniki pod skrzynką bezpieczników(3fioletowe)... Jedyne co zaczęło działać to spryskiwacz.. I na tym straciłem siły i pomysły bo przestało padać to jeżdżę :D Nie byłem jeszcze u elektryka z powodu że wole sam coś zapytać i zrobić niż na wejściu za może głupią drobnostkę zapłacić komuś 300zł..
    2 problem - pojawił się dzisiaj.. Jadę sobie nie wadząc nikomu :D A tu nagle nie gra radio, telewizorek zgasł :( i jak nacisnę przycisk z zegarkiem to tv się włączy, jest w menu i nic zrobić nie mogę, po chwili gaśnie, nie da się włączyć radia nawet na chwilę... Taka sytuacja, i nie wiem co to może być...