Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 19 z 19

Wątek: [mechanika] regulating valve w 750 e38

  1. #11
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    170
    BMW
    750iL individual 97r.
    Skąd
    Poznań
    dzwoniłem do jednego mechanika z moich okolic zajmuje się bmw i krzykną ok. 1000zł. może troszkę mniej lub więcej zależy co jeszcze do wymiany z częściami czy to dobra cena??

  2. #12
    Jutro powiem Ci ile kosztuja graty w ASO. Za robocizne dwoch odpowietrznikow biore okolo - info na PW - reszta to graty. Nie sadze zeby az tyle kosztowaly.
    No chyba ze sa nastepne naprawy typu kolektory itd., to oczywiscie cena rowniez rosnie ;)
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    170
    BMW
    750iL individual 97r.
    Skąd
    Poznań
    tak doszło na pw. czyli ty masz ceny normalne a ten coś mi za dużo powiedział tak też myslałem
    on mówił coś o zdjęciu kolektorów ale z tego wynika że nie trzeba ich ruszać skoro da się wyciągnąć odmy i tu może być ten wzrost ceny robocizny i po co naciągać klienta :D skoro uszczelki kolektora sa ok. to po co ruszać ??

    pozdrawiam i z nie cierpliwością czekam na ceny kląkrów

  4. #14
    To na pewno daje sie wymienic BEZ zdejmowania kolektorow. Trzeba zdjac przepustnice, ale to nie problem.
    Nie jestes pierwszy i nie ostatni ktory wymienia odpowietrzniki w 750-tce :D

    Jutro podrzuce ceny

  5. #15
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    170
    BMW
    750iL individual 97r.
    Skąd
    Poznań
    Cytat Zamieszczone przez sylwek7
    Nie jestes pierwszy i nie ostatni ktory wymienia odpowietrzniki w 750-tce :D

    Jutro podrzuce ceny
    to na pewno ;)
    powiedz czy przy ściaganiu przepustnic trzeba na coś szczególnie uważać czy muszę kupić jakies uszczelki jak je ruszę?
    czyli one są połączone odma i przepustnica?

  6. #16
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    63
    Przerabiałem ten temat. Te dekielki "zaślepki" masz po prostu do wymiany. W ASO ja płaciłem za dwie sztuki ok 310-320 zł. Kolektorów nie trzeba odkręcać tylko troche ciężko jest podejść z torksem bo jest mało miejsca z tyły. Radziłbym wymienić 2 sztuki a nie bawić się pojedyńczo. Pozdrowionka.

  7. #17
    wiec tak. same odpowietrzniki kosztuja po 140 PLN za sztuke plus - jak pisalem wczesniej - gumki pod te odpowietrzniki. Po ich odkreceniu nalezy odkrecic przepustnice zeby pozniej rurke wewnatrz kolektora poskladac do kupy poprawnie.
    Przyznam szczerze, ze nie jest latwo to wyminic, ale troche uzdolniony mechanik da rade. Chodzi o nalozenie gumki (tej nr 5) na odpowietrznik i pokrywe zaworow zarazem.
    Zycze powodzenia!!!
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

  8. #18
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    111
    BMW
    750il
    Skąd
    wałbrzych
    nicolas mam ten sam motor 5.4 i cisza auto 95 rok

  9. #19
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    170
    BMW
    750iL individual 97r.
    Skąd
    Poznań
    temat zamknięty powodem całego zamieszania były "odmy" walczyłem z nimi prawie 5 godzin(brak odpowiednich narzędzi) ale było warto polecam każdemu by sprawdził to ustrojstwo bo ja u machaników miałem już rózne diagnozy postawione ale nikt z nich nie wpadł na pomysł że to właśnie one tyle złego robiły

    pozdrawiam i dzięki za wszystkie pomocne informacje

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •