Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 32

Wątek: sruba zabezpieczajaca zapieczona i brak nakladki :(

  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2013
    Posty
    207
    BMW
    e38 735i
    Skąd
    Harlow - UK

    sruba zabezpieczajaca zapieczona i brak nakladki :(

    Witam...śruby do mojej jednej felgi byly tak zapieczone ze potrzebny był 70cm klucz zeby porządną dźwignię zastosować do okrecenia owych śrub...niestety nakładów zrobiła sie okragla i nie mam jak ruszyć śruby zabezpieczającej ...
    Jak to zdjąć panowie :)??

  2. #2
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2013
    Posty
    1,569
    BMW
    E38 750i 1997 rok
    Skąd
    Opolskie
    Rozwiercic, tylko dobrym wiertlem.

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2013
    Posty
    207
    BMW
    e38 735i
    Skąd
    Harlow - UK
    Cytat Zamieszczone przez impex Zobacz posta
    Rozwiercic, tylko dobrym wiertlem.
    Obawiałem sie tego a jak gwint tez wiercic ??

  4. #4
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2013
    Posty
    1,569
    BMW
    E38 750i 1997 rok
    Skąd
    Opolskie
    Zacznij od malego wiertla, a potem wiekszym i wierc tak aby gwintu nie uszkodzic.Mialem podobna sytuacje i porzadne wiertlo do rozwiercenia tej śruby kosztuje w granicach 50zl, inne wiertla nie przewierca tej sruby.

  5. #5
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2013
    Posty
    207
    BMW
    e38 735i
    Skąd
    Harlow - UK
    Cytat Zamieszczone przez impex Zobacz posta
    Zacznij od malego wiertla, a potem wiekszym i wierc tak aby gwintu nie uszkodzic.Mialem podobna sytuacje i porzadne wiertlo do rozwiercenia tej śruby kosztuje w granicach 50zl, inne wiertla nie przewierca tej sruby.
    A jak właśnie gwint później wyciągnąć zwłaszcza jak śruba jest zapieczona

  6. #6
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2013
    Posty
    1,569
    BMW
    E38 750i 1997 rok
    Skąd
    Opolskie
    Musisz to rozwiercic, cetralnie.Potem nie bedzie problemow z wyciagnieciem.

  7. #7
    Doświadczony Użytkownik Awatar arturo193
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    2,178
    BMW
    W planach E38 750i
    Skąd
    Norwegia
    Ja miałem podobną sytuację kiedyś i naspawałęm nakrętkę na śrubę...okopciło troszkę alu ale po wypolerowaniu nie było śladu...można okleić taśmą grubo wokoło śruby i nie powinno okopcić felgi...Pozdrawiam.Edit...teraz doczytałem,że masz nakladkę...skoro zrobiła się okrągła to dospawaj śrubę do nakładki...no chyba,że zrobiłą sie okragla w miejscu gdzie wchodzi w srubę a nie z tej strony gdzie zakłada się klucz...w drugim przypadku trzeba zrobić tak jak napisałem na początku...Powodzenia.
    Ostatnio edytowane przez arturo193 ; 08-06-2013 o 19:15
    Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Mercedes CLS 500 2005,Honda CRv 2.0 2007,BMW X5 4.4 2001...

  8. #8
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2013
    Posty
    207
    BMW
    e38 735i
    Skąd
    Harlow - UK
    Cytat Zamieszczone przez arturo193 Zobacz posta
    Ja miałem podobną sytuację kiedyś i naspawałęm nakrętkę na śrubę...okopciło troszkę alu ale po wypolerowaniu nie było śladu...można okleić taśmą grubo wokoło śruby i nie powinno okopcić felgi...Pozdrawiam.Edit...teraz doczytałem,że masz nakladkę...skoro zrobiła się okrągła to dospawaj śrubę do nakładki...no chyba,że zrobiłą sie okragla w miejscu gdzie wchodzi w srubę a nie z tej strony gdzie zakłada się klucz...w drugim przypadku trzeba zrobić tak jak napisałem na początku...Powodzenia.
    Jutro podjade do gościa i zobaczę czy podejmie sie spawania...znajomy sie nie podjął spawania twierdząc ze za malo jest tam miejsca ze dospawac nakretke...
    Poza tym mówił ze spaw puści bo naprawdę zapisków sie ta śruba...chyba airgunem ja dowalili idioci

  9. #9
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2013
    Posty
    1,569
    BMW
    E38 750i 1997 rok
    Skąd
    Opolskie
    Nic nie da spawanie-tez tego probowalem.Jedyna opcja to rozwiercic, ale rob jak chcesz.

  10. #10
    Vip Vip Awatar epul
    Dołączył
    Apr 2011
    Posty
    1,032
    BMW
    e32 740i 93'
    Skąd
    Gliwice
    Blog
    14
    Spawanie nic nie da jak suba jest zapieczona. Rozwiercasz najpierw wiertlo kobaltowe 5mm pozniej 8mm i konczysz na 12. Wiercisz do konca stozka i mocne uderzenie drewnianym palem w opone od tylu zdejmuje kolo. Pozniej mozna odkrecic reszte sruby. Jak sie nie wykreca to nakretka 12 i spawanie migiem. Poczekac jak ostygnie, i odkrecac. Nie odkrecac na cieplo bo sie urwie. Tyle w temacie. Podstawa to kobaltowe wiertla bo sruba twarda. Wiertla irwin dadza rade i sa tanie.

    Jak German to Anna.

Podobne wątki

  1. Brak dźwieku
    Przez zieliniak81 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 21-10-2011, 18:31
  2. Sruba odpowietrznika , urwana ?
    Przez technics w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 14-04-2011, 14:33
  3. brak mocy
    Przez tobiasz w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 20-02-2011, 00:15
  4. 750i brak iskry, brak napięcia na pompie paliwa
    Przez witek_ w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 11-07-2010, 16:15

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •